דרוש מידע מי מפקח על מצלמות האבטחה השכונתיות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
סתם נושא שמטריד אותי..
כידוע בהרבה שכונות חרדיות מוצבות מצלמות אבטחה למניעה ומעקב וכו' מטעם ארגוני שמירה
וטוב שכך, רק מנסה להבין תחת מי הן פועלות???
למי יש גישה???
האם יש כללים ברורים על מה פותחים מצלמה???
או שאיש הישר בעיניו יעשה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
סתם נושא שמטריד אותי..
כידוע בהרבה שכונות חרדיות מוצבות מצלמות אבטחה למניעה ומעקב וכו' מטעם ארגוני שמירה
וטוב שכך, רק מנסה להבין תחת מי הן פועלות???
למי יש גישה???
האם יש כללים ברורים על מה פותחים מצלמה???
או שאיש הישר בעיניו יעשה???
זה בסדר!
זה לא מכוון לכיוון העיתון של השכנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני יגלה לכם שיש בבני ברק בניינים
שמצלמות יכלו למנוע שם כמה פשעים
והם לא הותקנו כי היה שכן או שניים חכמולוגים שהתחילו לשאול
מי צופה בזה? מתי צופים בזה? למה צופים בזה? כמה צופים בזה?
לכן השאלה הפרנואידית הזו מרגיזה אותי מעט
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
למיטב הבנתי, יש הרבה מצלמות במרחב הציבורי שתושבים/הורים יכולים לצפות בהם בכל רגע נתון דרך הרשת.
זה באמת מטריד מאוד לדעתי, למשל שהפושעים עצמם יכולים לעקוב וגם לדעת על מה המצלמות לא מכסות.
שלא לדבר על מציצנים למיניהם ולא נפרט...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
למיטב הבנתי, יש הרבה מצלמות במרחב הציבורי שתושבים/הורים יכולים לצפות בהם בכל רגע נתון דרך הרשת.
זה באמת מטריד מאוד לדעתי, למשל שהפושעים עצמם יכולים לעקוב וגם לדעת על מה המצלמות לא מכסות.
שלא לדבר על מציצנים למיניהם ולא נפרט...
לא כדי לחיות בפרנויה מיותרת, מזה אתן חיים בסרט??
מעולם לא חשבתי על הכיוון הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מקוה שלא הכנסתי אנשים לפאניקה.........
רק לברר האם יש כללים ברורים בעניין???
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אמר לי פעם אדם חכם, "מי שחושש שיצפו בו במצלמות - הוא האדם שאסור לתת לו גישה למצלמות"
ודו"ק בזה היטב.
ממש לא נכון.
אני לא מזדהה עם החשש אבל מבין אותו היטיב.
לא נעים לבנ"א לחשוב שכל הפעמים שהוא הסתכל במראה בכניסה לבנין לפני שנכנס לפגישה - מישהו צפה בו בתענוג רב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אין כללים ברורים.
במרחב הציבורי מותר לכל אחד לצלם.
החשש מובן, החלופה גרועה יותר.

ואי אפשר לאחוז את המקל בשני צדדיו, הוא ארוך מדאי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מקוה שלא הכנסתי אנשים לפאניקה.........
רק לברר האם יש כללים ברורים בעניין???

 
  • הוסף לסימניות
  • #18
סתם נושא שמטריד אותי..
כידוע בהרבה שכונות חרדיות מוצבות מצלמות אבטחה למניעה ומעקב וכו' מטעם ארגוני שמירה
וטוב שכך, רק מנסה להבין תחת מי הן פועלות???
למי יש גישה???
האם יש כללים ברורים על מה פותחים מצלמה???
או שאיש הישר בעיניו יעשה???
ושבן אדם פרטי שם מצלמה לרוח ליד ביתו ויש אלפים כאלה יותר טוב? לא מבין איפה הבעיה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא נעים לבנ"א לחשוב שכל הפעמים שהוא הסתכל במראה בכניסה לבנין לפני שנכנס לפגישה - מישהו צפה בו בתענוג רב...
מי שסובר שזה תענוג לצפות במי שמסתכל במראה, אם המפתחות יהיו בידיו הוא גם ירצה להתענג...
אבל בנ"א נורמלי לא מתענג מזה, ולא חושש שיתענגו מזה.
כי... כי... אין בזה שום תענוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אמר לי פעם אדם חכם, "מי שחושש שיצפו בו במצלמות - הוא האדם שאסור לתת לו גישה למצלמות"
ודו"ק בזה היטב.
אני לא יודע כמה חכם הוא יכול להיות אם הוא מכליל ורואה את העולם לפי המשקפיים שלו....
יש אנשים שמפריע להם שיש אופציה כזו..... אפי’ אם בפועל לא מסתכלים באותו רגע
יתכן שזה מחשבה טיפשית אבל .... יש אנשים כאלה , וזה עדיין לא אומר שאם יהיה להם גישה הם יסתכלו
יתכן שלהיפך , הם מבינים את ה”בעיה” כביכול בצפיה גם אם לא רואים משהו מיוחד ....
מי שסובר שזה תענוג לצפות במי שמסתכל במראה, אם המפתחות יהיו בידיו הוא גם ירצה להתענג...
אבל בנ"א נורמלי לא מתענג מזה, ולא חושש שיתענגו מזה.
כי... כי... אין בזה שום תענוג.
כנ”ל...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה