- הוסף לסימניות
- #1
קניתי לפני חודש חליפה מקסימה שמכרו בקידישיק - עליונית מבד עבה מודפס עם פפיון
ומכנסי עור. הלך בצבעים אדום אפור ואדום בז'.
קניתי לשתי בנותי אותו דבר (בנות 3 ושנה וחצי).
תכננתי להלביש את החליפות לחתונה של גיסי ו...
הקטנה לבשה את הבגד בשבת והמכנסיים נקרעו. העור נתלש ואי אפשר לתקן.
בקידישיק מסכימים לזכות אותי אבל זה לא עוזר לי - אני רוצה להלביש אותן אותו דבר.
אולי מישהי קנתה את המכנסיים: עור אדום/כתום גודל 6-12 א 12-18
ותסכים להשאיל לי ליום אחד לחתונה בכ"ו אדר?
תודה ענקית
054-8469021
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
ומכנסי עור. הלך בצבעים אדום אפור ואדום בז'.
קניתי לשתי בנותי אותו דבר (בנות 3 ושנה וחצי).
תכננתי להלביש את החליפות לחתונה של גיסי ו...
הקטנה לבשה את הבגד בשבת והמכנסיים נקרעו. העור נתלש ואי אפשר לתקן.
בקידישיק מסכימים לזכות אותי אבל זה לא עוזר לי - אני רוצה להלביש אותן אותו דבר.
אולי מישהי קנתה את המכנסיים: עור אדום/כתום גודל 6-12 א 12-18
ותסכים להשאיל לי ליום אחד לחתונה בכ"ו אדר?
תודה ענקית
054-8469021
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
הנושאים החמים