דרוש מידע מכשיר ליזר ביתי האם אמין ובטוח

  • הוסף לסימניות
  • #42
אל תשחקו בלייזר,זהממש לא משחק
יכול להזיק מאד
עדיף לשלם עוד מאשר להסתכן
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
קניתם גם את המכשיר?
כן.
ובכן...
הבת שלי משתמשת בו, כי אני פחות עקבית
וגם... רציתי לראות אם באמת זה עובד
היא עשתה כבר 8 טיפולים
אני לא יודעת איך מצב השיער אמור להראות אחרי 8 טיפולים (בהוראות כתוב מ-8 טיפולים, לפי הצורך.......)
אמנם התדלדל מעט, אבל רק מעט.
יש מקומות שבכלל אין שינוי.
לא יודעת מה לומר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
כן.
ובכן...
הבת שלי משתמשת בו, כי אני פחות עקבית
וגם... רציתי לראות אם באמת זה עובד
היא עשתה כבר 8 טיפולים
אני לא יודעת איך מצב השיער אמור להראות אחרי 8 טיפולים (בהוראות כתוב מ-8 טיפולים, לפי הצורך.......)
אמנם התדלדל מעט, אבל רק מעט.
יש מקומות שבכלל אין שינוי.
לא יודעת מה לומר.
אז תכלס לא ממליצה?
ויכול להיות שהיעילות קשורה לצבע השיער?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אני השתמשתי, לא בעקביות ובאמת התדלדל האזור. לא לגמרי עזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אנחנו קנינו
הבת שלי עשתה די הרבה פעמים
שיער בהיר
טוענת שרואה משהוא אבל ממש לא בכיוון של לגמור -מאוכזבת מהתוצאות
חברה שלה שיער כהה כן רואה יותר תוצאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
ולמי שלא היה אף פעם במכון לא כדאי לנסות?
ולמה אנשים הולכים למכון ומשלמים אלפי שקלים כשאפשר בהישג יד לעשות את זה בכמה מאות שקלים?
כי במכון המכשירים פי כמה יותר טובים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אנחנו קנינו
הבת שלי עשתה די הרבה פעמים
שיער בהיר
טוענת שרואה משהוא אבל ממש לא בכיוון של לגמור -מאוכזבת מהתוצאות
חברה שלה שיער כהה כן רואה יותר תוצאות
לייזר ושיער בריא הבנתי שזה לא הכי תופס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
טוב, אם עשית במכון ובבית, יכולה לתת סקירה על הבדלים- אם ישנם?
איזה מכשיר יש לך?
טוב...
בבית-לא מקפידים(אבל זה עניין אחר משתנה מאחת לאחת).
אין תוצאות מי יודע מה.
מכון-תלוי איזה מכון הולכים.
לא ללכת לפי שם מפוצץ כי אלו בד"כ הכי גרועים מנסיון.
אם המקום הוא טוב ואת מקפידה יש תוצאות מעולות!(בעבר כבר הזכרתי את זה האשכול אחר לפני כל שימוש בלייזר חייב לעשות בדיקה הורמונלית.
המון מקומות לא אומרים לעשות ואז יוצא מכך בזבוז כסף גדול).
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
במכשיר הביתי תוך 10 טיפולים באמת מחסלים את השיער לצמיתות?
(או שלחילופין, גם במכון ההבטחה הזאת לא תמיד מחייבת...?)
גם במכון אומרים שהלייזר מדלל.
אם אתן צריכות מספר של מקום טוב מנסיון אשלח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
מישהי כאן ניסתה את המכשיר הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
ויכול להיות שהיעילות קשורה לצבע השיער?
אני חושבת שקשור לגוון עור.
העור שלי בהיר והשיער כהה ולכן כשהזמנתי הייתי רגועה שזה יעבוד, כי זה המצב האידאלי לתוצאה טובה.
אבל בפועל הבת שלי משתמשת בזה והעור שלה כהה משלי.
הענין הוא שיש דרגות חום מ-1-5
רוב הזמן הבת שלי מפעילה את המכשיר על 1-2
כשמנסה להפעיל בעוצמה יותר גבוהה, זה גורם לה לכוויות.
יכול להיות מאד שזו הסיבה שהטיפול רק מדלל, כי זה לא בעוצמה גבוהה.
בעור בהיר, אפשרי לדעתי לכוון על עוצמה יותר גבוהה ואז יתקבלו תוצאות יותר טובות.
וזו רק השערה, כי עדיין לא ניסיתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
מישהי כאן ניסתה את המכשיר הזה?
נשמע טוב מדי... תוצאות תוך שלושה שבועות, ומחיר ממש זול
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
מישהי כאן ניסתה את המכשיר הזה?
התחדש משהו?
מישהו רכש ויכול לשתף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
במכונים דרגת החום ממש לא 5
הם רק מתחילים בדרגת חום יותר גבוהה.
יש מכשירים שגם נותנים אפשרות של סריקת צבע עור וסוג שיער,
ולפי זה נקבע אורך הפולס וזה משתנה בין אזורי הגוף השונים.

במכשיר לייזר ביתי החום יכול להגיע מקסימום עד 5
אז ברור איפה יהיו יותר תוצאות ברורות.
בעבר כבר הזכרתי את זה האשכול אחר לפני כל שימוש בלייזר חייב לעשות בדיקה הורמונלית.
מה הכוונה? מהי הבדיקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
בדיקה דם הורמונלית
יש כאלו שלייזר לא יעזור להם ולכן צריך לעשות את הבדיקה הזאת
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
שימוש בלייזר חייב לעשות בדיקה הורמונלית.
המון מקומות לא אומרים לעשות ואז יוצא מכך בזבוז כסף גדול).
איפה עושים את הדביקה ומה היא מראה?
זה משנה עם איזה מכשיר
ואשמח להמלצות איפה כדאי בירושלים יש כ"כ הרבה פרסום וממש התבלבלתי
תודה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה