דרוש מידע מכשיר ליזר ביתי האם אמין ובטוח

  • הוסף לסימניות
  • #1
ראיתי שמוכרים באמזון במחיר יחסית מאד זול מכשיר ליזר ביתי להסרת שיער האם המכשיר אמין והאם הוא בטיחותי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אמין - מסתבר שכן (אנשים מראים תוצאות)
בטיחותי - צריך לדעת איך להשתמש. מי שלא יודע, עלול להיות לא בריא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אפשר הסבר מה זה להיות לא בריא
זה לא בהכרח לא בריא.
זה עלול להיות לא בריא למי שלא יודע מתי, איך וכמה להשתמש.
ד"ר בת שבע מרקוס, מומחית לרפואת עור ב"מאוחדת", עושה סדר: "השוק העולמי מציע מכשירי לייזר שונים להסרת שיער ביתית. יתרונם הגדול נובע מכך שהם מאפשרים לבצע את הטיפול בבית, בנוחות ובעלות נמוכה יחסית לטיפולים המתבצעים במכונים השונים. באופן כללי, אפשר לומר שיעילות ואיכות המוצר משתנות בהתאם לסוג החברה המייצרת. חשוב לבדוק אם המכשיר הינו בעל אישור FDA, ואם הוא מיועד לשימוש הגוף, הפנים או שניהם. בכל מקרה, מומלץ לברר לגבי ציונים ולקרוא ביקורות על המוצרים באינטרנט. המידע רב, עדכני וחשוב".

היות שמדובר בפעולה שבמהלכה למעשה נוצר נזק תרמי על ידי כוויות חום על גבי שורש השערה, קיים סיכון מסוים לכוויות בעור, שלרוב יופיעו בצורת אדמומית ומראה צרוב, ובשלב הבא הן צפויות להתקלף ולחלוף. במצבים חמורים יותר, כוויות מהסוג הזה עלולות להתבטא בשלפוחיות, בגלדים ובמקרים קיצוניים גם בצלקות. כמו כן, ייתכנו שינויים נלווים של היפופיגמנטציה (כתמים לבנים) או היפרפיגמנטציה (כתמים חומים) באזורי הטיפול".

חשוב לדעת שהטיפול אינו מיועד למי שמשתמש בתרופות מסוימות - ולכן חשוב להתייעץ בכל מקרה עם רופא בטרם הטיפול. גם אנשים שנוהגים לשחות בים עלולים לסבול מכוויות ואף מפגיעה בלתי הפיכה בעור עקב טיפולים מהסוג הזה, ולכן הוא אינו מיועד עבורם. בכל מקרה, חשוב להיצמד להוראות השימוש במכשיר, ולהשתמש בו רק באזורים המיועדים לטיפול. בנוסף לכך, מומלץ לנסות את המכשיר על גבי נקודה אחת קטנה בעור לפני שמשתמשים בו על שטח גדול יותר".

קרן ברטוב, קוסמטיקאית רפואית, בעלת קליניקה לטיפולים רפואיים מתקדמים, מציינת סיכון משמעותי נוסף: "אחת הבעיות במכשירים הביתיים נובעת מהעובדה שהם אינם מיועדים לאנשים שסובלים ממחלות כגון אפילפסיה, זאבת וסרטן. למעשה, גם מי שנוטל אנטיביוטיקה עלול להיפגע מהם בעת השימוש". לדבריה, במצבים כאלה עלולות להיגרם כוויות משמעותיות בקרב חולים אלה, שאינם מודעים לסכנה בעת הרכישה.

בכל מקרה של ספק מומלץ להתייעץ עם רופא עור בטרם השימוש, כיוון שבמשך הטיפול המטופל נמצא ברשות עצמו".

ואיך משתמשים בזה? זה מסובך?
אין כ"כ מושג אם זה מסובך או לא ואיך משתמשים.
בכל מכשיר יש הוראות. צריך לקרוא טוב ולעשות בדיוק לפי מה שכתוב שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בכלל לא מסובך, הפעלה פשוטה, במיוחד אם היית במכון ועשית טיפול לייזר ואת מכירה את הרעיון
ולמי שלא היה אף פעם במכון לא כדאי לנסות?
ולמה אנשים הולכים למכון ומשלמים אלפי שקלים כשאפשר בהישג יד לעשות את זה בכמה מאות שקלים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ולמי שלא היה אף פעם במכון לא כדאי לנסות?
ולמה אנשים הולכים למכון ומשלמים אלפי שקלים כשאפשר בהישג יד לעשות את זה בכמה מאות שקלים?
אין שום בעיה לעשות אם לא היית במכון רק סתם ברגע שאת יודעת מה אמורים להרגיש יותר רגוע להשתמש בזה (גם אני בהתחלה לא האמנתי במכשיר הזה ונורא פחדתי להשתמש בו)תכלס זה הפעלה נורא פשוטה
בהצלחה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
למי שלא היה אף פעם במכון לא כדאי לנסות?
אפשר ללמוד. לא חייב להיות במכון כדי לדעת.
ולמה אנשים הולכים למכון ומשלמים אלפי שקלים כשאפשר בהישג יד לעשות את זה בכמה מאות שקלים?
יש כאלה שמעדיפים משהו בטוח, עם אחריות ושיהיה מקצועי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני קניתי את זה -

ישנה הדרכה מסודרת, זו חברה ישראלית שקיבלה אישור של הFDA כמובן,
ההוראות שם מאד קלות להבנה, ובסך הכל מאד נוח.

המכשיר עצמו מגיע עם מנורה ל5000 קליקים, אבל ניתן לקנות מנורות נוספות.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני קניתי את זה -

ישנה הדרכה מסודרת, זו חברה ישראלית שקיבלה אישור של הFDA כמובן,
ההוראות שם מאד קלות להבנה, ובסך הכל מאד נוח.

המכשיר עצמו מגיע עם מנורה ל5000 קליקים, אבל ניתן לקנות מנורות נוספות,
לגבי כמה טיפולים צריך עד שעוזר?
כנראה אצל כל אחת שונה, וכל אזור שונה,
כי אצל אחותי שלקחה בהלוואה ממני - התוצאות היו מהירות יותר,
אצלי לקח כ4-5 חודשים.

ההוראות בעברית?
כמה זמן יש לך את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ההוראות בעברית?
זו חברה ישראלית - ההוראות מפורטות בעברית, וקיבלתי גם דיסק עם סרטון הסבר,
קל נורא להבין.

בנוסף - ישנו מספר טלפון שאפשר לשאול/להתייעץ בכל נושא,
כולל הכל.

כאשר עשיתי בקו השיער שבראש - הלכתי להתייעץ עם רופאה ולא רק עם המוקד שלהם.

הטיפול הביתי כואב?
גל חום על האזור, לא מעבר לזה.
ואם כן, יותר / פחות מהטיפול במכונים?
לא עשיתי במכון, לא יודעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש כאלה שמעדיפים משהו בטוח, עם אחריות ושיהיה מקצועי.
עדיין לא מובן לי כשמצד אחד צריך לשלם אלפי שקלים למכון ולקבוע תורים ולארגן בייבי סיטר וכדו' ומצדשני אפשר לעות בבית בנחת בזמן פנוי ב300 שקל למה יש מי שהולך למכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
עדיין לא מובן לי כשמצד אחד צריך לשלם אלפי שקלים למכון ולקבוע תורים ולארגן בייבי סיטר וכדו' ומצדשני אפשר לעות בבית בנחת בזמן פנוי ב300 שקל למה יש מי שהולך למכון?
תנסי תיראי מה יותר נוח.. :)
אני חושבת מכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מקפיצה שוב
יש עוד כאילו שניסו?
רוצה לשמוע מכמה כי בסביבתי לא מכירה אף אחת שעושה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
במכשיר הביתי תוך 10 טיפולים באמת מחסלים את השיער לצמיתות?
(או שלחילופין, גם במכון ההבטחה הזאת לא תמיד מחייבת...?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
במכשיר הביתי תוך 10 טיפולים באמת מחסלים את השיער לצמיתות?
(או שלחילופין, גם במכון ההבטחה הזאת לא תמיד מחייבת...?)
לא יודעת מה במכשיר הביתי כי בינתיים עשיתי רק 2 טיפולים אבל במכון עשיתי כבר בסביבות ה24 טיפולים(לא אוחזת כבר ראש)ועדיין זה ממש לא מיגר את השער לצמיתות
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא יודעת מה במכשיר הביתי כי בינתיים עשיתי רק 2 טיפולים אבל במכון עשיתי כבר בסביבות ה24 טיפולים(לא אוחזת כבר ראש)ועדיין זה ממש לא מיגר את השער לצמיתות
טוב, אם עשית במכון ובבית, יכולה לתת סקירה על הבדלים- אם ישנם?
איזה מכשיר יש לך?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה