דרוש מידע מלגת משרד החינוך (מלGO) - מישהו קיבל?

גם אצלנו עדיין אין תשובה
דיברתי איתם לפני שבוע ואמרו שעדיין לא הגיע סוף החודש..
נכון!
מישהו יודע איך אפשר לפנות אליהם בצורה מקצועית שישימו לב אלי בכלל?
 
יש משהו שהצליח אחרי תשובה שלילית של ערעור לתקשר איתם?
(תשובה לא מוצדקת בעליל - מסמך שטוענים שלא הגיע - למרות שבוודאות באתר מופיע שם)
יש פרטי תקשורת איתם? יש סיכוי?
 
יש משהו שהצליח אחרי תשובה שלילית של ערעור לתקשר איתם?
(תשובה לא מוצדקת בעליל - מסמך שטוענים שלא הגיע - למרות שבוודאות באתר מופיע שם)
יש פרטי תקשורת איתם? יש סיכוי?
אני קבלתי תשובה שדחו את הערעור שלי כיון שלא שלחתי מסמכים שהתבקשתי:oops:
אני כבר לא יכולה לבדוק מה שלחתי מתי, אבל קצת קשה לי להאמין...
חוץ מזה שלדעתי אני זכאית גם בלי המסמכים האלו
אם את מוצאת דרך לתקשר איתם, אני אשמח לדעת איך
 
יש בקהל מי שאושר לו אחרי הערעור וקיבל??
 
לנו דחו את הערעור מסיבה לא מוצדקת בכלל -
צירפנו מסמך חסר בלשונית "צירוף מסמכים" ועכשיו טוענים שהמסמך לא הוגש בזמן הגשת המלגה.
(אבל בשביל זה היתה אופציה להוסיף מסמכים חסרים בערעור, לא?)
גם לקרובת משפחה דחו את הערעור בלי סיבה בכלל.
פניתי למקלב שם אמרו שינסו לעזור, מאז לא שמעתי מהם.
אולי פניה לחיים ביטון מש"ס תועיל? מישהו ניסה?
הוא במשרד החינוך, כמדומני...
 
שלחו לנו מהלימודים:

שלום וברכה,

התארגנה קבוצה של סטודנטים.יות מכלל האוכלוסיה להליך משפטי נגד מלגת מילגו,

מי שרואה את עצמה שלדעתה היתה אמורה לקבל מלגה, הגישה בזמן את כל המסמכים וסתם לא קיבלה מענה,
שלחה ערעור ולא כובד,
מוזמנת לשלוח את הפרטים,
שווה לנסות להגיש תלונה על התנהלות המלגה, אולי תזכו בע"ה,
מי שאין לה אסמכתות, או הגישה באיחור, אין לה מה להגיש ערעור,
מדובר בעו"ד שהזמינו אותו לתביעה יצוגית,
אני לא מכירה את העו"ד, זו החלטה שלכן אם לערער או לא, בלא קשור אלינו,

מדובר במי שלא קיבלה מלגה למרות שלפי הניקוד היתה אמורה לקבל,
אם קיבלתן פחות ממה שמגיע תשלחו להם שאלה למייל caringstd בג'ימייל נקודה קום אם יש בכלל מה להגיש "תלונה",

תשובת העו"ד.

נבקש כעת, כל מי שנפגע מההתנהלות, לכתוב למייל caringstd בג'ימייל נקודה קום את כל הסיפור, כולל אסמכתאות. בצורה מפורטת,

קוראים לי כך, אני סטודנט לכך, הגשתי את הטפסים הללו, נפסלתי בגלל ש.. וגם לא ענו לי לטלפון לתקן וכו וכו
ולא לשכוח לציין מס' זהות ושם המופיע בתעודת זהות,

בהצלחה
 
נערך לאחרונה ב:
העניין הוא שגם מי שאושר לו והובטח לו - עדיין לא קיבל, וגם אין צפי מתי יקבל.
בינתיים שכ"ל יורד כסדרו,
והחשבון צריך לנסות להסתדר עם הסכומים האלו..
 
העניין הוא שגם מי שאושר לו והובטח לו - עדיין לא קיבל, וגם אין צפי מתי יקבל.
בינתיים שכ"ל יורד כסדרו,
והחשבון צריך לנסות להסתדר עם הסכומים האלו..
על איזה מוסד לימודים את מדברת? כי במכללות ידוע לי שכל מי שאושר לו קיבל כבר מזמן.
 
גם מכללה.
התשובות אחרי הערעור התקבלו לפני חודש בערך,
והמכללה לא קיבלה כלום..
 
העניין הוא שגם מי שאושר לו והובטח לו - עדיין לא קיבל, וגם אין צפי מתי יקבל.
בינתיים שכ"ל יורד כסדרו,
והחשבון צריך לנסות להסתדר עם הסכומים האלו..
גם מכללה.
התשובות אחרי הערעור התקבלו לפני חודש בערך,
והמכללה לא קיבלה כלום..
אצלי אושר ערעור ואחרי כשבועיים ראיתי את ההחזר במכללה, אחרי עוד שבועיים הכסף היה אצלי.
בקיצור תלוי איזה מכללה.
 
עכשיו אני רואה עדכון באתר,

עדכון:​

סטודנטים שערערו וערעורם התקבל (נשלחה להם הודעה על כך), צפויים לקבל את המלגה במהלך חודש אוקטובר.​

שנה טובה!​

מיל-go!​

 
גם אצלנו עדיין אין תשובה
דיברתי איתם לפני שבוע ואמרו שעדיין לא הגיע סוף החודש..
איך דברת איתם אז?
אני לא מוצאת שום אפשרות ליצור איתם קשר.
יש שם מספר טלפון אחד שאיש לא טורח לענות בו.
מישהו כבר קיבל? זה עובר באמת דרך המוסד לימודים?
אנחנו כבר ב17 ימים איחור לפחות!
 
איך דברת איתם אז?
אני לא מוצאת שום אפשרות ליצור איתם קשר.
יש שם מספר טלפון אחד שאיש לא טורח לענות בו.
מישהו כבר קיבל? זה עובר באמת דרך המוסד לימודים?
אנחנו כבר ב17 ימים איחור לפחות!

זה היה לפני מעל חודשיים
תפסתי אותם בטלפון
מאז לא יצרתי שוב קשר

אבל המוסד טוען שהכסף עדיין לא נכנס..
אשמח לדעת אם יש מוסדות שהכסף כן הועבר אליהם
 
זה היה לפני מעל חודשיים
תפסתי אותם בטלפון
מאז לא יצרתי שוב קשר

אבל המוסד טוען שהכסף עדיין לא נכנס..
אשמח לדעת אם יש מוסדות שהכסף כן הועבר אליהם
אני לא הצלחתי ליצור קשר עם המוסד ,ניסיתי לפני כמה ימים , אבל אנסה שוב ואעדכן כאן בעז"ה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה