עזרה מלון המלך שאול אשקלון

  • הוסף לסימניות
  • #3
אני רק בודקת איתך אם אנו מדברים על אותו מלון...
מדובר במלון פשוט כזה, נכון? קטן.. עם רדיד אדום לאורך המדרגות (אם הוא עדיין קיים מאז
72.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מלון מעולה עשינו שם שבת משפחתית לפני חודש אוכל טעים ובשפע, העיקר שיהיה במזל טוב!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
המלון עצמו דיי פשוט ומתוחזק הם לא מוכרים את כל החדרים יש הרבה חדרים שהם מסדרים אותם (אנחנו רצינו להוסיף עוד 2 חדרים והוא לא הסכים לתת חדרים שעדיין לא סידרו אותם) המלון נקי פרט לליל שבת שכל הלובי היה מלא קליפות של גרעינים (אבל הציבור החרדי קצת ברברי בקטע הזה)
הבעלים חדש נמצא שם 4 חודשים החליף את המיזוג בכל המלון ניכר שהוא יודע את העבודה ומשתדל מאוד שכולם אחד יצאו מרוצים, מבחינת כשרות הוא מאוד משתדל לנווט את כולם לבשרים של הרב בעדני ואשפר כי הוא משווק בחברת בלדי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
המלון עצמו דיי פשוט ומתוחזק הם לא מוכרים את כל החדרים יש הרבה חדרים שהם מסדרים אותם (אנחנו רצינו להוסיף עוד 2 חדרים והוא לא הסכים לתת חדרים שעדיין לא סידרו אותם) המלון נקי פרט לליל שבת שכל הלובי היה מלא קליפות של גרעינים (אבל הציבור החרדי קצת ברברי בקטע הזה)
הבעלים חדש נמצא שם 4 חודשים החליף את המיזוג בכל המלון ניכר שהוא יודע את העבודה ומשתדל מאוד שכולם אחד יצאו מרוצים, מבחינת כשרות הוא מאוד משתדל לנווט את כולם לבשרים של הרב בעדני ואשפר כי הוא משווק בחברת בלדי
יש שמה כמה קבוצות באותה שבת
כל אחד יש לו אולם משלו
הם זה סביר או שיש בלגן גדול ?
האם אולמות האוכל סבירים ?
גדולים ?
נעימים ?
אנחנו חושבים להביא את האוכל לבד עם קייטרינג שלנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש שם כמעט 100 חדרים ויש כמה אולמות שמשמשים בתי כנסת וחדרי אוכל, האווירה מאוד נעימה ומשפחתית, לא נראה לי שיתנו לך להביא אוכל לבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אנחנו היינו שם בשבת חתן
תלוי מי קהל היעד...
אצלינו זו הייתה הברירה של הרגע האחרון וסגרנו שם, האמת שבהתחלה קצת התפדחנו מהצד השני שלא היה רגיל לסגנון... (משפחה צרפתית אנינה ואלגנטית) אבל בסוף גם הם למדו להסתדר ולהנות.
אני אישית נהנתי שם בגדול.
המלון עצמו מאוד מאוד פשוט, היו לחברה שלנו אי אלו הערות לומר לפקיד בקבלה במוצ"ש (כמו למה הרדיד שפרוש על פני המדרגות נראה כאילו לא כובס מעולם וכו'...
אבל יש אווירה נעימה ובייתית. הילדים השתחררו שם מאוד. (ולא היה שם אף אחד שיזהיר, יכעס, יגער שצריך שקט וכו'...)
ההתנהלות שם מאוד משוחררת. קצת כמו בבית.
היו שם עוד משפחות, ובגדול הקהל שמגיע לשם הוא חם וזורם.
האוכל זכור לי כאוכל טעים. לא יודעת מה לגבי האסתטיקה, אבל כן זכור לי שהיה שם בשפע ובטעם. (וסך הכל במראה ובהגשה נעימה) צוות מתפקד...
אני חושבת שהיה נחמד בסוף. בסוף אשקלון זו עיר שקטה ונעימה. החוף קרוב לשם, הקהילה וכו'...
זהו אני חושבת...
מזל טוב!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אנחנו היינו שם בשבת חתן
תלוי מי קהל היעד...
אצלינו זו הייתה הברירה של הרגע האחרון וסגרנו שם, האמת שבהתחלה קצת התפדחנו מהצד השני שלא היה רגיל לסגנון... (משפחה צרפתית אנינה ואלגנטית) אבל בסוף גם הם למדו להסתדר ולהנות.
אני אישית נהנתי שם בגדול.
המלון עצמו מאוד מאוד פשוט, היו לחברה שלנו אי אלו הערות לומר לפקיד בקבלה במוצ"ש (כמו למה הרדיד שפרוש על פני המדרגות נראה כאילו לא כובס מעולם וכו'...
אבל יש אווירה נעימה ובייתית. הילדים השתחררו שם מאוד. (ולא היה שם אף אחד שיזהיר, יכעס, יגער שצריך שקט וכו'...)
ההתנהלות שם מאוד משוחררת. קצת כמו בבית.
היו שם עוד משפחות, ובגדול הקהל שמגיע לשם הוא חם וזורם.
האוכל זכור לי כאוכל טעים. לא יודעת מה לגבי האסתטיקה, אבל כן זכור לי שהיה שם בשפע ובטעם. (וסך הכל במראה ובהגשה נעימה) צוות מתפקד...
אני חושבת שהיה נחמד בסוף. בסוף אשקלון זו עיר שקטה ונעימה. החוף קרוב לשם, הקהילה וכו'...
זהו אני חושבת...
מזל טוב!!
אה... ושכחתי להגיד שאנחנו היינו שם לפני כ4 שנים
כך שהאינפורמציה שלי די ישנה, ואני מאמינה ששיפרו שם אי אלו דברים. קחי את הדברים שלי בערבות מוגבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אנחנו היינו שם בשבת חתן
תלוי מי קהל היעד...
אצלינו זו הייתה הברירה של הרגע האחרון וסגרנו שם, האמת שבהתחלה קצת התפדחנו מהצד השני שלא היה רגיל לסגנון... (משפחה צרפתית אנינה ואלגנטית) אבל בסוף גם הם למדו להסתדר ולהנות.
לא נעים או רק פשוט אבל נקי ונעים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
המלון פשוט ונקי, האוכל טעים (לא אכלתי אוכל כזה באף מקום) והאמת שהשבתות חתן הבאות שאני יעשה זה יהיה רק שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מישהו היה שם לאחרונה?
איך הכשרות? איך המקום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ואתם אומרים זאת לשמצה?
כי אנחנו ספרדים בסגנון ספרדי. מאוד.
חס וחלילה
לא שלילה ולא חסרון
פשוט מידע לתועלת מי שרוצה
סליחה ומחילה אם הובנו כאילו אנחנו כותבים משהו שלילי
לא עלה על דעתינו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה