מלון מלון לביא בתקופה האחרונה

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח למידע ממי שהיה בשבת לאחרונה במלון לביא
יש שם כעת ב80% מפונים
האם זה חיסרון ועד כמה
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אנחנו היינו השבוע... ת'אמת ציפינו ליותר.... לא שלא נהנינו, אבל בגלל שקראתי הרבה תגובות חיוביות פה בפרוג הצפייה הייתה גבוה.
יש הרבה מפונים מה שגורם לרעש ובלאגן. הם מרגישים ממש בבית... ובצדק.
האוכל ירד משמעותית ברמתו. אחותי הייתה שנה שעברה וגם פגשתי שם מישהי שהייתה לפני המלחמה ושתיהן אמרו לי חד משמעית שרמת האוכל ירדה. המשגיח טען שבגלל המפונים הם ירדו ברמה כי הם לא מקבלים הרבה תקציב מהמדינה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם לגבי הכשרת צריך לברר.. הם לא מכניסים לארוחת צהריים כי הכשרות רבנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הייתי לפני כמה שבועות,
אמנם 80% מפונים - אבל ממש לא הרגשנו את זה ...הילדים שלהם במוסדות עד 1 ובשבע הם כבר ישנים...
לגבי הארוחות - יום שלישי אין בשרי בערב בגלל שמגוונים למפונים (מי שאוהב חלבי היה תפריט מעולה!) וארוחות צהריים יש רק למפונים- אבל גם ככה בד"כ יש בכל המקומות רק בוקר וערב,
נהנינו בטירוף!!!!
היה אוכל מושלם! ברמה ממש גבוהה(ויש לנו רף גבוה;))
אוירה ממש טובה , שקט , רוגע, פסטורליות,
לגבי כשרות - הם עושים עמדה נפרדת לבשר של רובין רק לחרדים,- מבירור שאנחנו עשינו הכשרות שם מצוינת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תודה על התגובות
אנחנו גם עשינו בירור חזק על הכשרות ואפשר לאכול מהבר הבשרי רובין.
אני מכיר מקרוב משפחה שהיתה ביום חול עכשיו ומאד נהנתה, עיקר השאלה שלי היתה על שבת
כך שאם הייתם בשבת אשמח מאד לשמוע - תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני רוצה לסגור עם המלון אבל אנחנו מתלבטים על הכשרות,
אשמח לדעת איך או אצל מי בררתם על הכשרות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני ביררתי אצל הרב פינק מהר נוף שהוא מומחה לכשרות
מעניין אם תצליחו לקבוע שם, אני התקשרתי ביום חמישי לקבוע לשבת אח"כ [לא הצמודה] וכבר לא היה מקום.
אין להם הרבה חדרים פנויים
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אנחנו היינו השבוע... ת'אמת ציפינו ליותר.... לא שלא נהנינו, אבל בגלל שקראתי הרבה תגובות חיוביות פה בפרוג הצפייה הייתה גבוה.
יש הרבה מפונים מה שגורם לרעש ובלאגן. הם מרגישים ממש בבית... ובצדק.
האוכל ירד משמעותית ברמתו. אחותי הייתה שנה שעברה וגם פגשתי שם מישהי שהייתה לפני המלחמה ושתיהן אמרו לי חד משמעית שרמת האוכל ירדה. המשגיח טען שבגלל המפונים הם ירדו ברמה כי הם לא מקבלים הרבה תקדחוף לי ממש,
האם יש פריצות במקום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
האם יש פריצות במקום?
נכון ללפני כמה שבועות ממש ממש לא!!
בערך אותם מראות שרואים בבני ברק;)
אמנם בגלל המפונים יש שם גם ציבור חילוני, אבל לא נתקלנו בפריצות...(מדגישה שוב רלוונטי ללפני כמה שבועות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אשמח לשמוע עדכונים על לביא, מפונים? שינויים ברמת הכשרות?
אין שינויים מבחינת מפונים.
מלון ברמה גבוה.
מבחינת כשרות מצויין.
הרב יוסי רוזנבלט רב גליל תחתון אחראי על הכשרות.
אפשר לסמוך בעיניים עצומות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
היינו שבוע שעבר.
היה מעולה,
אוכל בליגה.
היה מפונים- נשארו המשפחות המבוגרות יותר.
יש בר בשרי בהכשר רובין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
היינו שבוע שעבר.
היה מעולה,
אוכל בליגה.
היה מפונים- נשארו המשפחות המבוגרות יותר.
יש בר בשרי בהכשר רובין.
ממש תודה על הדיס,
בבר הבשרי של רובין, מה הם מציעים? האם זה משמעותי פחות מגוון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ממש תודה על הדיס,
בבר הבשרי של רובין, מה הם מציעים? האם זה משמעותי פחות מגוון?
מקפיצה...
הייתם שם? איך היה האוכל? ומבחינת פריצות? הרגשתם את המפונים? ממש יעזור לי...
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
רק מעדכנת
שאלתי עכשיו את הרב זריצקי אם ניתן לסמוך שם על הכשרות ואמר חד משמעית שלא!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה