דרוש מידע מלמדים - איזו מתנה הייתם שמחים לקבל?

  • הוסף לסימניות
  • #62
ובדרך אגב ברצוני לקפוץ כאן על האשכול וברצוני להאיר את עיני ההורים היקרים
לא צריך לחכות לסוף שנה ולהשקיע במתנה יוקרתית כדי להרשים ולהוקיר את המלמד

מספיק שהורה ששולח בתחילת שבוע דף קשר ומציין מה הילד יודע ומה לא (יש כאלה מסמנים וי וזהו)
ובסוף כותבים בדרך אגב כמה מילות תודה על דברים שהיו במהלך השבוע על יחס ספציפי שהתלמיד קיבל וכדו' מהמלמד
להורים זה נראה בדיחה רק רבה שמקבל כזה דבר אחת לשבוע/חודש זה נותן המון
זה נותן הרבה כוח

שוב זה דברים קטנים שנותנים המון
תשקיעו אחת לשבוע/חודש מכתב הערכה בלי תוספות ומתנות ואתם תרוויחו את ההצלחה של ילדכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
לי נראה שכדאי לקנות סט צלחות או אפילו סט לפתניות או סכו"ם הכל בהתאם לתקציב שלכן משהו שיפאר את השולחן שבת.
ואז כל שבוע בשבת המלמד נזכר
אימא השבוע תשימו את הסט היפה של כהן
אן לחילופין סיר בישול קרמי של סולתם איכותי גם האוכל יצא טעים וגם האישה תברך אתכם על מה שזה מקל עליה בשטיפת כלים במוצש.

הרבה נחת.
לא חושבת, רק אם באמת המלמד צריך,
לנו אחד המלמדים חבר של בעלי העביר לנו סכום מפואר שקיבל מאחד התלמידים.
לא היה נצרך אלו, היה מיותר..
חשוב לברר אם יש צורך
ובתור מורה שהורים הביאו לי כסף בסוף השנה הזאת, זה נצרב בזכרוני והכי מפנק שיש, יותר מכל כרטיס גיפטארד או מתנה לבית, כמובן שהכל תלוי ביכולת ואז כל דבר מתקבל, כיף שיש הורים שחשוב להם לתת אישית
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
דווקא זה יכול להתאים וזה כובד
רק לא לשכוח מכתב הערכה
זה מאוד משמעותי
תלוי אם המלמד צריך, יכול להיות שיש לו בבית המון תהילים עם הטבעה אישית
אני כמורה קיבלתי כמה תהילים וכמה מגילת אסתר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
ממש לא!
משחק לילדים - האבא רואה את זה ואת התועלת שזה עושה למשפחתו,
כרטיס שמגוהץ תוך יומיים - אין שום זכר וזיכרון מהילד שנתן את זה.
אדרבה- לגמרי שיקנו משקפיים חדשות לרעייתי - זה לגמרי שימושי ומורגש ומוערך, כי אני רואה את זה וזוכר מדי פעם מי נתן את זה.
לגבי המזומן שכן כתבתי שזה מוערך אפי' שזה הולך, הסיבה היא רגשית, המלמדים לא מתוגמלים מספיק ביחס לעבודתם הקשה והמתישה, ומגיע הורה ונותן לו נשיקה נחמדה בארנק - זה מאד מוערך ונשאר בזיכרון גם אחרי זמן.
נראה לי שהמלמדים מתוגמלים הרבה יותר מהגננות:rolleyes: אלא אם כן אתם בטהרת הקודש
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
המנהל של החיידר שלנו אמר לנו פעם שלתת פחות משטר של מאה זה לא מכובד.
ומה אם לחשוב על הורים שיש להם כמה ילדים? מאיפה יביאו את הסכום?
בתור גננת אני לא חושבת שזה מה שיעשה לי טוב, שהורים הוציאו כזה סכום כפול כמה ילדים. כמה שכיף לראות בסוף שנה את הערכה של הורים, זאת לא הסיבה שהלכנו לעבוד בעבודה כזאת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
כל אלה שכתבו שהיו שמחים לקבל כסף שאלה לי אליכם
הייתם שמחים גם ב50 שח?
אני מעריכה מאד את עבודתו של כל מלמד באופן אישי אבל
יש לי 5 ילדים בחיידר ולא יכולה להרשות לעצמי יותר (אנחנו בפתח החופש ורק ספרי לימוד עלו לי מעל 1000)
אז כל פעם שוברת את הראש מה לתת בסכום הנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
כל אלה שכתבו שהיו שמחים לקבל כסף שאלה לי אליכם
הייתם שמחים גם ב50 שח?
אני מעריכה מאד את עבודתו של כל מלמד באופן אישי אבל
יש לי 5 ילדים בחיידר ולא יכולה להרשות לעצמי יותר (אנחנו בפתח החופש ורק ספרי לימוד עלו לי מעל 1000)
אז כל פעם שוברת את הראש מה לתת בסכום הנ"ל
אני אישית כן הייתי שמח גם ב-50 מאשר כרטיספר וכדו' בסכום הנ"ל
ושוב השאלה היא גם איך נותנים את ה-50 ש"ח אפשר לתת את זה בצורה מכובדת עם מעטפה ומכתב הערכה
וההרגשה היא יותר נעימה גם מצד המקבל

ואפשר פחות מכובד וההרגשה היא לא נעימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
לי אישית כמלמד
הכי שימושי זה כסף מזומן אבל לא כשנותנים 20 30 ש"ח שאז ההרגשה שהאבא נותן את הלחם והחלב של מחר ולא נעים לקבל את זה
והעיקר היא כמה מילים עם ההערכה זה הכי מועיל
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
בתור מלמד אני יכול להעיד שאצלי מה שהכי הכי חשוב זה המכתב האישי לא סתם חרוזים אלא באמת מכתב הערכה על ההשקעה הגדולה.
קיבלתי גריפטכארד על סך 100 והמלל היה לרב שליט"א תודה על הכל חופשה מהנה
ההרגשה הייתה מאוד מאכזבת במיוחד שזה ילד שקיבל הרבה ההשקעה בו הייתה מאוד גדולה
והייתי שמח מאוד למכתב אישי שמבטא את הערכה הגדולה.
לאומת זאת קיבלתי מילד שוקולד של עלית עטוף עם מכתב דף מעוצב (A5) שבו הילד עצמו כתב מכתב הערכה וקמה שקיבל ולמד וכו'. נהנתי יותר מהמכתב עם השוקולד מאשר הגריפכארד בלי מכתב
כמובן שזה מאכזב, אבל תנסה לחשוב על השני, הוא יודע שהשקעת אבל לא יודע להתנסח, ומבטא את הערכה ב 100 ש"ח.
יש הרבה כאלו שמבטאים הערכה בכסף, אולי כי הם לא יכולים אחרת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
כמובן שזה מאכזב, אבל תנסה לחשוב על השני, הוא יודע שהשקעת אבל לא יודע להתנסח, ומבטא את הערכה ב 100 ש"ח.
יש הרבה כאלו שמבטאים הערכה בכסף, אולי כי הם לא יכולים אחרת?
מסכים איתך לגמרי
בוודאי שאת הלדון לכף זכות וכן את העבודה שלי עשיתי עם עצמי
רק בשורות אלו באתי להבהיר שדווקא הערכה שבאה במכתב זה הרבה יותר ממתנה ששווה המון
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
הכי שימושי זה כסף מזומן אבל לא כשנותנים 20 30 ש"ח שאז ההרגשה שהאבא נותן את הלחם והחלב של מחר ולא נעים לקבל את זה
אלא מה???
כמה מאות ש''ח - שבטוח תרגיש שזה לא רק הלחם והחלב אלא סעודת שבת שלימה??

במקום לציין שלדעת המלמד היקר, אין צורך כלל בכסף אלא המכתב הוא העיקר
צויין משפט לא במקום, לענ"ד כמובן
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אני מלמד וקיבלתי מהתלמידים תעודת הוקרה על השנה ערוכה בטוב טעם ולידה היו מכתבים אישיים מהתלמידים מה שריגש אותי עד דמעות ובנוסף היה גיפט כארד ע"ס 200 ש"ח.
מרשים ומרגש!
זה באמת שווה המון ומרגש
התעודה והמכתבים האישיים שווים הרבה יותר מכל מתנה ולא משנה העלות שלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
סליחה שאני כותב דבר שלא קשור לנושא הנ"ל אבל יש למישהו פיתרון איך מורידים ריח של זעה מהתפילין
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה