רצינית? מאיפה הוא מכיר ממרח שוקולד? אצלך אין בבית?מאיפה הוא מכיר בכלל את הממרח?
נו נו,לא תמיד, אבל ילד בחיים לא יחליף קרונפלקס בתפוח, אם לא יהיה לו בתיק תפוח הוא לא יאכל אותו, אם יהיה לו- או שיאכל או שלא.
נו את לא רצינית, מה הילד ייקח? לחם מחמצת טרי טרי שאפיתי לו ב5 בבוקר?אז אצלי יש גם בריא בארוחת צהריים, בארוחת ערב
ובשבתות- אני מפציצה באוכל מזין ואהוב על כל אחד. רק שיאכלו בריא וברוגע ולשובע
בבוקר- אוכלים זבל. בכלל לחם פרוס זה אחד הזוועות הלא -בריאותיות שקיימות בתבל
אם כבר, לא הממרח משנה הרבה אלא הלחם עצמו
לא צריך להקצין, גם אני לא אוכלת מחמצת גם אם תרביצי לי. לחם נורמלי בייתי, לחמניה ביתית/פיצה ביתיתנו את לא רצינית, מה הילד ייקח? לחם מחמצת טרי טרי שאפיתי לו ב5 בבוקר?
זה מצחיק אותי כי הבן שלי לא אוכל לחם עם שוקולד כי זה 'מגעיל' אבל שוקולד ציפס הוא אוהב, זה שתי מוצרים שונים.רצינית? מאיפה הוא מכיר ממרח שוקולד? אצלך אין בבית?
כמה ילדים יש לך? מעניין אותי עד איזה גיל מצליחים לשלוט באוכל של הילדים. לא מאמינה שזה מחזיק הרבה...
ואת כאילו, מותר לשאול- לא אוכלת שוקולד? לא שותה קפה? לא שותה קולה בשבת? לא קונה פיצה? לא אוכלת מוקרמים?
אני יודעת שיש אנשים שאוכלים רק בריא, אבל זה מבוגרים בד"כ לא ילדים
אם את באמת חשוב לך לחם ביתי נורמלי. ממליצה לך ממש על אופה לחם. שופכים את כל החומרים למכשיר ואת קמה בבוקר לריח משכר.לא צריך להקצין, גם אני לא אוכלת מחמצת גם אם תרביצי לי. לחם נורמלי בייתי, לחמניה ביתית/פיצה ביתית
אגב, לא מספיקה לאפות ביום-יום רק לשבת, אבל בשאיפה כזאת בעז"ה
מעניין אותי איזה מחקרים עשית על השוקולד הלא-בריא, כשאת לא יודעת כמה שעות האכילה הם קריטיות לבריאות.לשלוח את הילד עם כוס סוכר כי רק זה מה שהוא אוכל זה הזנחה או לא?
לשלוח ילד עם ביגוד קצר ביום קר מאוד כי הוא לא מוכן ללבוש בגד מתאים זו הזנחה?
לתת לילד בן 5 לחצות כביש לבד כי רק ככה הוא מוכן ללכת לגן זה הזנחה?
השאלה אם ברור לך שהשוקולד מזיק לו. אם ברור לך שהוא מזיק לגוף שלו, מפריע לו להתרכז אחר כך וללמוד (הסוכר והמוח ממש לא הולכים יד ביד) וממלא את הגוף שלו ברעל
אם זה ברור לך אני מניחה שלא תאפשרי את זה, ותופתעי לגלות ש-הילד לא ימות מרעב. (אגב לגבי ילדים שתקופה לא אכלו בגן- כמה זה גרוע? מי קבע כמה פעמים ביום צריך לאכול ובאיזה שעות? הגוף שלנו חכם ואם הילדה מצליחה להסתדר בלי אוכל בגן (כמובן שתמיד יהיה לה בתיק למקרה שתרצה), נניח אוכל בבית לפני וזה מספק אותה-
שיהיה לה בהצלחה. בעיני זה לא בעיה. הבן שלי תקופה ארוכה לא היה אוכל בגן לחם. אכל בבית לפני שיצא, לקח איתו משהו קטן בשקית (נושא לאכשול נוסף-שקיות הסוכר הבלתי הגיוניות שילדים מביאים איתם כל בוקר לגן) וזהו לא אכל יותר עד הצהרים והגננת דיווחה שהכל בסדר.)
לדעתי אם משהו הוא לא אופציה אצלך באותה רמה של שאר הדוגמאות שהבאתי-הילד יבין את זה גם וימצא משהו אחר.
כשהייתי ילדה היינו שותים פטל בגן.מה גם, שאחד מזכרונות הילדות הכי מתוקים שלי (תרתי משמע) זה כשאמא שלי הייתה מסכימה לחם עם שוקולד. ואני לא מתכוונת למנוע את החוויה הזו מהילדים שלי![]()
חלווה מכילה המון סוכר, אבל יש גם לל"ס, כדאי לך לבדוק.הבן שלי אוכל רק חלווה יום יום - פרוסות חלווה בלחם, פיתה, לחמניות ביתיות....
ולא עוזר הטוסטים והחביתות שאני מכינה על הבוקר
למרות שזה יחסית בריא אבל אותי זה כבר ממש מגעיל,
גם בארוחת ערב זה מה שרוצה אבל לא מוותרת לו והוא אוכל חביתות וכו
והיה לו תקופה ארוכה שרצה רק ממרח תמרים, שוקולד אפילו לא מציעה להם, אז הם לא יודעים לבקש.
את תתני מה שטוב לחמודי שלך, ואת יודעת יותר טוב מכל התזונאיות.כן, אני מכירה את כל הכללים האלו: "ממרח שוקולד רק בראש-חודש או רק ביום שישי" גם אצלי כך היה.
זה עבד, עד שהפסיק לעבוד אצל הקטנצ'יק.
ואלו שגדלו עם הכלל היפה ההוא, טורפים לי חצי חבילת 'רבע לשבע' ב-5 דקות! נו באמת
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים