כללי מנטה בייגל - קמפיין - דרגו והצביעו.

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה אתם אומרים ??? שבוע עבודה וזה מה שיצא, יש הערות???

כמו"כ הצביעו - כמה כוכבים אתם נותנים לפרסום, ולאחוזי ההצלחה שלו.

יתכן ולפנ"כ יבואו טיזרים ובהם המילה "מרחנו לכם, לא משנה מי אתם". לכם כבר גילינו אצ הסוד

תודה מראש - מוטי נאה והעובדים.
פרסום נאה בע"מ
בקרוב.
 

קבצים מצורפים

  • 1.jpg
    1.7 MB · צפיות: 37
  • 3.jpg
    1.9 MB · צפיות: 29
  • 4.jpg
    1.7 MB · צפיות: 30
  • 5.jpg
    1.6 MB · צפיות: 27
  • הוסף לסימניות
  • #2
יפה מאוד,
אבל הכתב לא הכי קריא
ונשמע שזה בעיקר לגברים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני בא להגיב ומוצא את עצמי מתלבט אם בכלל, ולמה:

פרסום מסוג לקוחות המזון המהיר לא משנה מה תכתוב וכמה, מה שישכנע זה אם הייתי רעב ואתה היית הראשון שראיתי בעיתון, או הראשון שנזכרתי שהיה לי אז טעים.
כשאתהבא לפרסם נגיד מכונת כביסה, כאן באמת חשובים הפרטים, המשקל, המותג, האחריות והמחיר וכו'...

לכן, כל מה שתפרסם או מה שהם פרסמו עד היום לא רלוונטי לחלוטין!
תהיה בעמוד ראשון, ליד פיצהלה וחבריהם וזה מה שימכור.

מי שחושב אחרת מוזמן להתנגח.

(לגבי העבודה הספציפית הזו, הרשה לי לא להגיב, זה יותר מידי מרחף ומתאים לכל חנות שהיא, בקיצור, תרשה לי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אגב, נמאסו הטיזרים על עמנו... יש עוד דרכים להפתיע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
עדיין לא הבנתי בכלל מה זה המנטה בייגל....
(או שזה בכלל טיזר, ושאר הפרטים באים במודעה נפרדת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זה יותר טוב ממה שהיה עד היום!
אבל עדין אני חושבת שיש בו מן הזלזול באנשים.
כאילו אתם צוחקים איתי? (זה יותר מתאים למה שהיה עד היום, אבל גם כאן יש את אותו הומור לא ברור.)

חוץ מזה יפה, הכתב לא כ"כ ברור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י ליפשיץ;555790:
אני בא להגיב ומוצא את עצמי מתלבט אם בכלל, ולמה:

פרסום מסוג לקוחות המזון המהיר לא משנה מה תכתוב וכמה, מה שישכנע זה אם הייתי רעב ואתה היית הראשון שראיתי בעיתון, או הראשון שנזכרתי שהיה לי אז טעים.
כשאתהבא לפרסם נגיד מכונת כביסה, כאן באמת חשובים הפרטים, המשקל, המותג, האחריות והמחיר וכו'...

לכן, כל מה שתפרסם או מה שהם פרסמו עד היום לא רלוונטי לחלוטין!
תהיה בעמוד ראשון, ליד פיצהלה וחבריהם וזה מה שימכור.

מי שחושב אחרת מוזמן להתנגח.

(לגבי העבודה הספציפית הזו, הרשה לי לא להגיב, זה יותר מידי מרחף ומתאים לכל חנות שהיא, בקיצור, תרשה לי...)

אני חושבת אחרת.
הענין הוא כזה האוכל המהיר הוא בהחלט לרעבים אבל גם לעצלנים.. ז"א שאם אני רוצה אוכל טוב וטעים ואן לי זמן\כוח לצאת מבני ברק למסעדה אני בוחרת לאכול במקום כמו מנטה בייגל כמו הבאגט וכו'...

לכן יש כאן בחירה אם את רוצה חלבי איפה יותר טעים או פרסם יותר טוב או יש תור יותר ארוך... יחס, מחיר, אבל בהחלט לו הקו שהם מפרסמים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני לא מתייחס עכשיו על העיצוב, אלא על המטרה של הפרסום, המסר שצריך לשדר. מה הסיבה שאני יכנס דוקא למנטה בייגל, מה הייחודית שלו. מבחינת העיצוב והתוכן, באמת הצלחת לתפוס את השומת לב לכמה רגעים, אבל למה שיטריח להגיע. אתה צריך לתת לו ״סיבה״ כדי להניע אותו.
לסיכום, השלב הראשון - לקבל השומת לב של הרחוב, עברת. אבל יש עוד שלבים שאתה חייב לשלב, כדי להגיע למטרה. לדוג׳ לא משנה אם יש לך טעם הונגרי או פולני וכו׳ או לא משנה כמה אנשים יש בתור, אצלינו לא תחכה יותר מ4 דקות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י ליקי;555795:
אני חושבת אחרת.

לכן יש כאן בחירה אם את רוצה חלבי איפה יותר טעים או פרסם יותר טוב או יש תור יותר ארוך... יחס, מחיר, אבל בהחלט לו הקו שהם מפרסמים...

אני מדבר מנסיון של כמה בתי עסק כאלו. אין הבדלי מכירות כמעט בין פרסומת זו או אחרת למזון מהיר. שוב, תפרסם ושיראו אותך.

זה בדיוק כמו שאת צריכה מונית את תתקשרי לראשון שתמצאי בסלולרי או על המקרר,
או כשנגמר הדיו זה בדיוק אותו דבר. אם את מאמינה לזה, תאמיני גם למזון מהיר.
יושבים 3 בחורי ישיבה ב11:00 בלילה ורעבים לפיצה, את מי הם יזמינו הם עצמם לא יודעים.
הבן שלי רוצה באגט עכשיו, תאמיני לי שאין לי כל שמץ על פרסומת לבאגטים, פשוט אפתח את המקומון הראשון או את קול-העיר וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הרעיון נחמד (אם כי שחוק למדי)
שים תמונה של בייגלה גדול ומגרה... נשמע לי יותר משכנע מהכובע של בעלי ושל השכן...
אגב, לי אישית ה"מנטה" בשם החנות מוציא את החשק לקנות שם, כשרעבים המנטה לא ממש מעודד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הצבעים לא ממש מגרים.....(בלשון המעטה)
רק לי הדברים האלה בסלסלה לא נראים בייגל.....?או שזה בכלל לא אמור להראות בייגלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אפשר לנסות עם פונט אחר..
ה'מרחנו לך' - מעורר (בעיני לפחות..) הקשר למרחנו אותך.. במיוחד שזה בא בשילוב עם לא משנה מי אתה.. (יאלה תבוא לא משנה מי אתה כבר נמרח אותך..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תנסה להכין מודעה עם תמונה מגרה. מודעה אחת ולא סדרה, אבל טובה.
יש לך את זה, תקשיב כאן לחבר'ה ותצליח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני באמת הרבה זמן לא מבין את ההתחכמויות של מנטה בייגל.

יש להם מוצר נהדר, ובמקום לדבר עליו הם מנסים להתעסק עם פסאודו-קריאייטיב מטופש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י נטיעות;555931:
אני באמת הרבה זמן לא מבין את ההתחכמויות של מנטה בייגל.

יש להם מוצר נהדר, ובמקום לדבר עליו הם מנסים להתעסק עם פסאודו-קריאייטיב מטופש.
עד כמה המוצר שלהם נהדר אני לא יודע(יש מקומות יותר טובים)
לגבי הפרסום אתה צודק וגם כל השאר אף אחד לא ילך לקנות במנטה ביגל בגלל פרסומת שהוא ראה ברחוב!
מה שכן מאוד מוצלח בפרסום ל - אוכל מהיר זה..... מגנטים
שמים על המקרר וכשרוצים לגוון מיד נזכרים!
(נ.ב. הבייגלה כשר לפסח?):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה הקשר בין אישיות האדם לטיב האוכל?
אוכל טוב מזמין לאכול כל אחד, לא ממש משנה מי הוא...
פרסומת לאוכל אמורה לגרות את בלוטות החיך ולא לייגע את מוחך במסרים 'למי האוכל מיועד'.
למנטה בייגל יש הרבה מה למכור מבחינת המוצר שלהם,
הנקיון וההגיינה, היחס האישי והסטייל שלהם.
החנות מכובדת יותר מרוב שאר הבגטוסטים, ויש בה יותר אווירה של מסעדה מאשר של תחנת דלק.
בקיצור, צריך ויזואל טוב, משפט שמדבר לחלק הפשוט והרעב ביותר של כל אדם (לא משנה מי הוא)
הכוונה היתה טוב...
התוצאה לא מתאימה.
אולי לחנות בגדים כן, לכלבו, לא חשוב - לא לאוכל!
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אגב,
הפרסומת מתעלמת לחלוטין מאלו שלא מכירים את החנות -
לא כתוב מה מוכרים, אין את השורה שמופיעה בפרסומים שלהם בד"כ - מזנון חלבי בסגנון אמריקאי (אם אינני טועה, פשוט גרנו קרוב מאד לשם עד לפני כמה זמן..)
השם 'מנטה' באמת מרחיק ולא מתאים, בעיני, אבל אחרי השורה הבאה - זה מתרכך...
ככה, בלי שום תמונה, שום מילה או הסבר -
גם כשתעבור האם העייפה/הבחור המורעב וכו' על העלון,
לא בטוח שהמודעה תיתפס בעיניו כמודעת מזון,
במיוחד - שוב - שאין שום פירוט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י pr;555949:
אגב,
הפרסומת מתעלמת לחלוטין מאלו שלא מכירים את החנות -
לא כתוב מה מוכרים, אין את השורה שמופיעה בפרסומים שלהם בד"כ - מזנון חלבי בסגנון אמריקאי (אם אינני טועה, פשוט גרנו קרוב מאד לשם עד לפני כמה זמן..)
השם 'מנטה' באמת מרחיק ולא מתאים, בעיני, אבל אחרי השורה הבאה - זה מתרכך...
ככה, בלי שום תמונה, שום מילה או הסבר -
גם כשתעבור האם העייפה/הבחור המורעב וכו' על העלון,
לא בטוח שהמודעה תיתפס בעיניו כמודעת מזון,
במיוחד - שוב - שאין שום פירוט.
הבחור הרעב יגלה שהאוכל לא כל כך משביע וילך לחפש מקום אחר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י איצה מאייר;555951:
הבחור הרעב יגלה שהאוכל לא כל כך משביע וילך לחפש מקום אחר!
מה לא משביע? לא הבנתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה