כללי מנטה בייגל -

  • הוסף לסימניות
  • #1
זהו קונספט חדש שאני מקווה להוציא ללקוח שלי,

העיקרון הוא כי מנטה בייגל קיבלה בקשות חוזרות ונשנות לתפריט דיאטטי, והנהלת המסעדה החליטה לתת יד והיא הוציאה תפריט מיוחד הכולל: גבינות רזות, אייס דיאט, ובייגלים מלאים וכו'.

מנטה בייגל יוצאת פעם בשבוע עם פרסום במודעות רחוב, וההנהלה רוצה שכל אחד שיעבור על יד הפרסום יעצר.

הרעיון הוא בסיסי, יתכנו שינויים בעיצוב האוכל.

מה אומרים??
 

קבצים מצורפים

  • מנטה - דיאט.png
    KB 1,014.9 · צפיות: 47
  • הוסף לסימניות
  • #2
:(
קצת מעליב
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
פרסום נורא מצחיק. קצ' מתוק.

לדעתי לא מעליב, מנסיון :(

ותמיד יש דיאטטים שבכלל לא שמנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
עדיף להשוות את מנטה בייגל למקום אחר, ולא "לפני" ו"אחרי", עם אותה כמות אוכל- רק ששם זה ממין ופה לא.
האוכל- למה הוא על הרצפה? אין שם שולחנות?
השמן נראה כמו רזה עם כריות בתוך הבגדים. לא משכנע.
הטקס צריך פיסוק. סוף שורה ראשונה לשים? שורה שניה לשים ! שורה שלישית לשים ! או , ולהוריד את המילה מיוחד. לא צריכה לבוא פעמיים באותה שורה.

הצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
קצת חידוד אסטרטגי:

מה רוצים לומר ללקוח? שאם הוא יאכל באגטוסט ממנטה בייגל הוא ירזה?
כלומר זו תכנית של דיאטה?

כל שמן וזב כרס ייכנס אל מנטה בייגל ויצא דל שומן...

נשמע מבטיח מידי :)


ואגב, דיאטה זו המילה האחרונה לקהל היעד של מנטה בייגל. טעיתי?  
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
פרסומת מדהימה!!!
לדעתי התמונות של האוכל נראות קצת תקועות
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תמיד שאלתי את עצמי מה קשור מנטה לבייגל? לא מגרה במיוחד:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יאלה !!! (כיוון שכבר 4 שנים שאני הפרסומאי של מנטה בייגל, ותתתתתתמממממממייייידדדדד אומרים לי אותו דבר)

התפקיד שלי הוא לא לשנות את השם, אלא להביא אסטרטגיה חדשה למוצר קיים.

המוצר הקיים לענינו הוא "תפריט חדש לדיאטטיים" לאלה שרוצים להתפנק, ועדיין להשאר רזים.

הבאתי אותו בצורה של בדיחה... בשביל האנשים, עצרתי אותם, אבל לא פספסתי את המסר, המסר הוא אתה יכול להיות שמן, ואח"כ להיות רזה, ובאמצע לבקר במנטה בייגל.

הפרסום הוא כמובן על משקל דיאטות ההרזיה הנהוגות של לפני ואחרי.

לגבי החוו"ד על האוכל, אני ממילא לא סגור, ואני מתכונן באמת לשנות, ולשים על שולחנות (קיבלתי את תגובתו החכמה של הניק דלעיל.

אגב להוי ידוע לכל מאן דלא ידוע לו שהתמונה של השמן והרזה בפרסום הם של הדמות הקריקטוריסטית הידועה של "השמן והרזה" Laurel and Hardy באנגלית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הכיוון טוב.
אם כבר אתה שם תמונות של לפני ואחרי תצמד לצורת הפרסומים המקוריים האלו.
אם אנלא טועה התמונות בד"כ ממוסגרות , והכיתוב לפני/אחרי מופיע מעל לתמונות.

השמן חייב להשמין במקומות הנכונים.חסר לו משו. וכמובן התפריט , כמו שאמרו כבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ועוד משהו-
נתת לרזה מנה כזאת דלוחה שעושה רושם שמרעיבים אותו במנטה בייגל.
גם מנה דיאטטית צריך שיהיה בה מה לאכול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש משהו מאיים לקהל הרחב (לא תרתי משמע) במודעה זו.
הגם שאתה פונה פה לקהל יעד שיהנה מהתפריט הדיאטטי, אתה מאבד את הלקוחות הקבועים ופלח השוק הגדול שמחפשים את המשמין, הטעים והלארג'י.
מודעות כאלו יתאימו רק לחדרי כושר או מקומות ייעודיים לשמנים. אבל כאשר הפרסום פונה לכולם כדאי שיהיה משהו יותר מגרה עבור כולם, עם סטריפ צדדי או חלק מהמודעה שהוא בעל נוכחות שיציע גם לשמנים את מנתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אם ככה להיראות "אחרי" עדיף התפריט של "לפני".
בכל מקרה הייתי מוסיפה קצת ירוק למודעה,
כמו שאמרו לפני-
מנת הרזה צריכה להיות יותר משכנעת.
דואגת להושיב אותם שיראו נינוחים יותר,
השמן והרזה, שניהם, לא נראים שבעי רצון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אהבתי את הרעיון, הפרסום מושך ומענין. ההערות שעלו כאן נכונות וכדאי להתייחס.
אחרי שיפוצים הוא יהיה נהדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני לא יושבת שמי שהולך לאכול במסעדה רוצה להרגיש אחר כך רזה אלא שבע, מלא ומדושן...
מה שכן אנשים ישמחו לדעת זה שהאוכל שגרם להם להרגיש ככה היה בריא יחסית ושהם לא יצטרכו להתמודד עם השלכות התענוג בחודשים הקרובים ובבדיקת דם בעוד יומיים.

שורה תחתונה - לדעתי יש הבדל בין למכור אוכל בריא לבין למכור רזון למי שרוצה לשבוע.
בן אדם לא מגיע למסעדה כדי לרזות, בשביל זה יש חדר כושר...
זה לא כאילו מישהו יאמר "וואי, עליתי 10 קילו בחגים האלה, אני אלך לאכול משהו במנטה בייגל..."
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
רעיון נחמד.
כמה הערות על עיצוב המודעה:
הלוגו של מנטה בייגל לא טוב ולא ברור. האם הלוגו הוא מה שמופיע למעלה (בפונט לועזי לא טוב)? או שמא זה שלמטה (בפונט עברי לא טוב)?
אם המודעה מכוונת למגזר החרדי, המילה "מצדיעה" לא תואמת את הלך הרוח כיום ברחוב.
בהשגחת הרב לנדא חייב להיות בסמל של הרב לנדא או באותיות פונט מכובדות, לא בכתב יד.
"בדיאטה? בוא לפנק ולהתפנק" - את ה"להתפנק" אני מבין, מה ענין "לפנק" לכאן?
המילים "לפני מנטה בייגל" ו"אחרי מנטה בייגל" לא מוסיף למקצועיות של המודעה.

ולגבי האיורים - הפנים מאוירות יפה מאוד. ישנן בעיות קשות באיור הגוף והעמדתו במודעה. הידיים בשני המקרים זקוקות לשיפוץ דחוף. הרגליים גם הן נראות כמצוירות כלאחר יד. כנ"ל החליפה שנגמרת באופן לא ברור לפני שמתחילים המכנסיים, וכמובן השומן של הרדי לא יושב במקום הנכון.
לגבי תמונות המנות לא התייחסתי כי הבנתי שאתה משנה אותם בהמשך.
בהצלחה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ממליצה להסתכל על קמפיינים של חברות גדולות שעברו תהליכים משמעותיים סביב "הבראת"(תרתי משמע) תדמית המזון שלהן, וללמוד.

ועוד להשראה - OPEN מציגים תהליך מיתוג במסגרתו הפכה רשת פלאפליות חו"לניקית (בארץ - פלאפל = ג'אנק פוד) לרשת שממתגת את עצמה כמזון בריאות צמחוני לגויי ניו יורק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הצבע, הצבע,
הצבע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י naamah;1067931:
ממליצה להסתכל על קמפיינים של חברות גדולות שעברו תהליכים משמעותיים סביב "הבראת"(תרתי משמע) תדמית המזון שלהן, וללמוד.

ועוד להשראה - OPEN מציגים תהליך מיתוג במסגרתו הפכה רשת פלאפליות חו"לניקית (בארץ - פלאפל = ג'אנק פוד) לרשת שממתגת את עצמה כמזון בריאות צמחוני לגויי ניו יורק...

באותו הקשר:
עיצוב אריזות "בריאותיות" יותר למוצרי מקדונלד'ס:
http://www.tmsw.com/brand-design-mcdonalds-global-packaging-case-study

מיתוג לחנות דומה למנטה-בייגל (ברוסיה):
http://bpando.org/2012/03/19/branding-fresh-point/
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י Shia;1067963:
באותו הקשר:
עיצוב אריזות "בריאותיות" יותר למוצרי מקדונלד'ס:
http://www.tmsw.com/brand-design-mcdonalds-global-packaging-case-study

מיתוג לחנות דומה למנטה-בייגל (ברוסיה):
http://bpando.org/2012/03/19/branding-fresh-point/

התלבטתי אם להביא את מקדונלדס (שבעיקר אליהם רמזתי בהודעה הראשונה שלי) כי הם ספגו ביקורת קשה ביותר על המהלך הבריאותי והם בעצמם מודים שמכירות המזון הבריאותי שלהם מהווים נתח זעום ממכירות החברה.
אבל - הם באמת נכנסו לזה מהLOWEST LOW שאפשר... ווודאי אפשר ללמוד מהעבודה הגרפית שלהם, גם אם לא מהעבודה האסטרטגית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תודה על ההערות לא סתם העליתי, החכמתי ובעז"ה אשתנה, מבטיח... באמת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה