כללי מנטה בייגל -

  • הוסף לסימניות
  • #21
לעשות השוואות בין McDonald' ו - MAOZ למנטה בייגל זה מגוחך כאשר מכירים את עיצוב ותפריט החנות שיושבת בבירת החמין והקישקע.
בלי קשר התפרסם עכשיו שהלהיט הניו יורקי העכשווי הוא שילוב של קוראסון ודונאט נוטף קלוריות שאנשים עומדים בתור שעות לקנות אותו וכאשר מגיע תום הם יכולים לקנות רק 2 יחידות (10 $)
ויש גם שוק שחור במחירים מרקיעי שחקים....עיר הבריאות אמרנו לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י דאלארס;1067985:
לעשות השוואות בין McDonald' ו - MAOZ למנטה בייגל זה מגוחך כאשר מכירים את עיצוב ותפריט החנות שיושבת בבירת החמין והקישקע.
בלי קשר התפרסם עכשיו שהלהיט הניו יורקי העכשווי הוא שילוב של קוראסון ודונאט נוטף קלוריות שאנשים עומדים בתור שעות לקנות אותו וכאשר מגיע תום הם יכולים לקנות רק 2 יחידות (10 $)
ויש גם שוק שחור במחירים מרקיעי שחקים....עיר הבריאות אמרנו לא?

גם כשמעצבים כרטיס לאינסטלטור השכונתי, עוזר אם יש דוגמה טובה מול העיניים.
ודאי שיש צורך להתאים את זה אח"כ לפרופורציות של הלקוח ושל קהל היעד שלו.

ניו יורק היא עיר ענקית, טרנד הבריאות מתקיים ומתחזק בה במקביל למצב הנתון כמה כמה עשרות שנים של האוכלוסיה השמנה ביותר בעולם בממוצע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
דווקא הסקיצה כרעיון ממש מרעננת ומקורית,
מסכימה עם כל הביקורות שמעלי...
אולי אפשר לעשות את השמן והרזה הולכים לסעוד בצוותא באותה המסעדה, שמרצה את שניהם.
הציור.. זקוק לשיפצור דחוף. ):
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
כל ההערות נאמרו במקומן. המודעה חמודה אך לענ"ד הטסקט זקוק לשיפור- המילה דיאטה חוזרת באופן מיותר 3 פעמים במודעה (פעם אחת בסלוגן ופעמיים בטקסט הפנימי).
"הרכבנו לכם תפריט דיאטטי במיוחד" ואז שוב מייד "בדיאטה וכו'"
המילים "תזונה מאוזנת / בריאה / דלת קלוריות / ערך קלורי נמוך / וכו'.. יכולות להועיל הרבה יותר מאשר החזרה על המילה דיאטה שוב ושוב.
האם השימוש בדמויות הנ"ל הכרחי? לענ"ד תמונה טובה אחת של אוכל משובח שנראה מעולה ואפילו משמין אבל מקושר במודעה לבריא / דל קלורי יעשו את העבודה טוב יותר. הלקוח השומר על גזרתו ישמח לדעת שהוא הולך לאכול מנה איכותית ולא פריכיית אורז למשל. לענ"ד המסר יהיה משכנע הרבה יותר מאשר נסיון לשלב דמויות הומריסטיות כהבטחה לא ריאלית.
מבחינה עיצובית- הטקסט באדום מיותר וודאי לא מתקשר לשפה העיצובית.
בסה"כ המודעה יכולה להיות מעולה עם השיפורים הנדרשים. בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הרעיון מעניין, אך המשוואה שמוצגת בפרסום אמורה להיות הפוכה בדיוק.
אם אצל אחרים 1 בייגל = השמנה
אצל מנטה בייגל, 5 בייגלים = עדיין נשארים רזים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י naamah;1067995:
ניו יורק היא עיר ענקית, טרנד הבריאות מתקיים ומתחזק בה במקביל למצב הנתון כמה כמה עשרות שנים של האוכלוסיה השמנה ביותר בעולם בממוצע.

אני גם חשבתי שבתור לקרדונט הזה יעמדו 'דובי' ניו יורק
300 פאונד ומעלה...אבל בסרטון שראיתי עמדו בתור אנשים רזים במיוחד כאלה שאוכלים שרצי ים על מצע נבטים....מפני שבניו יורק טרנד זה טרנד וכל אחד צריך להגיד הייתי שם....
השמנים באמת העדיפו להיכנס לדנקן דונאט שממול ולקנות דונאט ללא הגבלת כמות ומבלי לעמוד בתור אין סופי...את הטרנד הם משאירים לרזים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י דאלארס;1068264:
אני גם חשבתי שבתור לקרדונט הזה יעמדו 'דובי' ניו יורק
300 פאונד ומעלה...אבל בסרטון שראיתי עמדו בתור אנשים רזים במיוחד כאלה שאוכלים שרצי ים על מצע נבטים....מפני שבניו יורק טרנד זה טרנד וכל אחד צריך להגיד הייתי שם....
השמנים באמת העדיפו להיכנס לדנקן דונאט שממול ולקנות דונאט ללא הגבלת כמות ומבלי לעמוד בתור אין סופי...את הטרנד הם משאירים לרזים....

ברור,
אבל גם ל'רזים' וגם ל'שוחרי' הבריאות מתחשק לפעמים "להתפנק" או סתם לאכול מן המוכן,
אליהם פונים, אליהם.

ואגב, לפני הכל חשוב להגדיר היטב את קהל היעד...
וממילא לדבר בשפה מתאימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י mig;1068269:
ברור,
אבל גם ל'רזים' וגם ל'שוחרי' הבריאות מתחשק לפעמים "להתפנק" או סתם לאכול מן המוכן,
אליהם פונים, אליהם.

ואגב, לפני הכל חשוב להגדיר היטב את קהל היעד...
וממילא לדבר בשפה מתאימה.

אני לא בטוח שאת מכירה את המוצר הזה...שף ניורקי יצר 'סופגנייה' שהיא שילוב של קוראסון צרפתי ודונט אמריקאי, אני לא חושב שהוא פרסם את המוצר שלו באף מקום, הוא לא ידע מי קהל היעד שלו ואני לא חושב שהוא דיבר בשפה מתאימה...הוא בכלל צרפתי במקור.
יש לו טרנד...והכוח של הטרנד חזק מכל מיתוג כנראה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י דאלארס;1068277:
אני לא בטוח שאת מכירה את המוצר הזה...שף ניורקי יצר 'סופגנייה' שהיא שילוב של קוראסון צרפתי ודונט אמריקאי, אני לא חושב שהוא פרסם את המוצר שלו באף מקום, הוא לא ידע מי קהל היעד שלו ואני לא חושב שהוא דיבר בשפה מתאימה...הוא בכלל צרפתי במקור.
יש לו טרנד...והכוח של הטרנד חזק מכל מיתוג כנראה.

אז באמת לא הבנתי על מה אתה מדבר,
לא במיוחד מתמצאת באוכל המוכן הישראלי ק"ו הניו יורקי.

היה נראה לי שדיברת על ממכר מוצר דיאטטי שבמקום למשוך אליו את השמנים משך את הרזים, לזה התייחסתי - כי גם כאן נראה לי צריכים לפנות אל שוחרי הבריאות והרוזי יותר מאשר אל השמנים, או אלו שבדיאטה (כרגע...).

אם טעיתי בקשר אליך - קבל את התנצלותי,
דברי נשארו מתאימים בהקשר לקונוטציה שהייתי מצפה לה מהפרסום של בייגל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
עדיף לפנות לכיוון של אוכל בריא.
אוכל בריא הרבה יותר משכנע מאשר השמנה והרזיה, באים למסעדה, לא רוצים לחשוב על הקלוריות, עוצמים עיניים ומשתדלים להאמין שזה בריא כי כך כתוב על זה. המסר החשוב, לענ"ד, הוא:
איך מנטה בייגל בגאונותם הצליחו ליצור לנו את הבייגל היחודי שלהם שאנחנו כל כך אוהבים אבל בלי הקלוריות, ועם המון בריאות.

אגב להוי ידוע לכל מאן דלא ידוע לו שהתמונה של השמן והרזה בפרסום הם של הדמות הקריקטוריסטית הידועה של "השמן והרזה" Laurel and Hardy באנגלית.
הדמויות של השמן והרזה לא מדברות אל קהל יעד בני ברקי, ספק אם חלק נכבד מקהל הלקוחות של מנטה בייגל מכירים אותן.
וספק אם הם יתחברו אליהן או יסלדו מהן, קצת מזכיר שיכורים מבית מרזח, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נראה לי שיש המון המון לקוחות שעצם הבשורה על תפריט דיאטטי תשמח אותם עד מאד.
הם ממש לא צריכים שישכנעו אותם שזה בריא, או שזה מצחיק, או כל דבר אחר.
אין פה שום קשר למיתוג, או לרכיבה על טרנדים.
הם רוצים ללכת למסעדה. נקודה.
הם לא יכולים, כי זה משמין. נקודה.
החידוש של מנטה בייגל היא בשורה מרעישה דיה בעבורם.
למפרסם יש עבודה קלה מאד, שעיקרה- תיידע את קהל היעד בחידוש, ורק אל תקלקל.
המודעה הנוכחית איננה מגרה ומאד מעליבה. בקיצור די מקלקלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בקרוב מודעה משודרגת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אגב, אני לא מבין למה לשווק את מנטה בייגל ב"מרזה", הרי אף דיאטן לא ירשה להכנס למנטה בייגל.
לדעתי כדאי לשווק את זה כ"בריא יותר" עם תמונה של לחם מלא עסיסי כזה עם שיפון וליד סלט חסה עם גבינה בולגרית וזיתים שחורים (וחצאי רצועות בצל סגול מעט פלפל שחור ואורגנו.... טעים!).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה