דרוש מידע מסגרת סמינרית ללימודי קודש בלבד- מי מכיר?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לשמוע על מסגרת ללימודי קודש בלבד, המיועדת לבנות (י''ג, י''ד) הלומדות מקצוע בנפרד ולא במסגרת סמינרית.
יש דבר כזה?
מקום איכותי, בנות טובות, באיזור המרכז.
אשמח לשמוע פרטים, כאן או במייל chani08974 בג'ימייל.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש סמינר בי-ם בשם "שבילים".
ממה שאני יודעת הבנות לומדות במבח"ר אבל יכול להיות שיש יוצא מן הכלל.
אין לי עוד פרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש משהו מטעם אש התורה
אם מענין אני יכולה לברר יותר פרטים
בירושלים כמובן (למרות שאולי בקורונה זה לא רלוונטי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש סמינר בי-ם בשם "שבילים".
ממה שאני יודעת הבנות לומדות במבח"ר אבל יכול להיות שיש יוצא מן הכלל.
אין לי עוד פרטים.
אין שם יוצאות מן הכלל. הבנות שם ממשיכות ללימודי קלינאות תקשורת או ריפוי בעיסוק במבחר בלבד.
תנאי קבלה מאוד קשוחים, ומלבד הקודש יש גם פסיכמוטרי ומכינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מחפשת מסגרת ללימודי קודש במרכז. לר חייב להיות מוסד שמיועד רק לקודש, אבל שמאפשר רק קודש.
אשמח לשמוע על חוות דעת מניסיון על הרמה של התכנים והשיעורים
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מחפשת מסגרת ללימודי קודש במרכז. לר חייב להיות מוסד שמיועד רק לקודש, אבל שמאפשר רק קודש.
אשמח לשמוע על חוות דעת מניסיון על הרמה של התכנים והשיעורים
לשנה זו (תשפ"ה) או לשנה הבאה (תשפ"ו)?
מה היא לומדת במקביל, מקצוע או תואר?
יש כמה אפשרויות, בעיקר בירושלים. במרכז לא ידוע על מסגרות כאלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לשנה זו (תשפ"ה) או לשנה הבאה (תשפ"ו)?
מה היא לומדת במקביל, מקצוע או תואר?
יש כמה אפשרויות, בעיקר בירושלים. במרכז לא ידוע על מסגרות כאלה.
לשנה זו, התשפה.
מלכתחילה היא רצתה ללמוד מקצוע שלא קיים בסמינר ולכן האופציה היחידה הייתה תואר.
אבל חשוב לה מאוד שיעורי קודש ברמה ולכן החליטה להישאר לפחות שנה אחת בסמינר. היא התחילה את חודש אלול בסמינר אבל למרבה האכזבה זה לא מה שהיא ציפתה לו, השיעורים דלים ויבשים וחסרי מעוף, הסדנאות לא רלוונטיות לכיתה ה סמינר, ולכן החליטה לעבור למכינה ולתואר ולמצוא מסגרת מקבילה לקודש.
היא לומדת במרכז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לשנה זו, התשפה.
מלכתחילה היא רצתה ללמוד מקצוע שלא קיים בסמינר ולכן האופציה היחידה הייתה תואר.
אבל חשוב לה מאוד שיעורי קודש ברמה ולכן החליטה להישאר לפחות שנה אחת בסמינר. היא התחילה את חודש אלול בסמינר אבל למרבה האכזבה זה לא מה שהיא ציפתה לו, השיעורים דלים ויבשים וחסרי מעוף, הסדנאות לא רלוונטיות לכיתה ה סמינר, ולכן החליטה לעבור למכינה ולתואר ולמצוא מסגרת מקבילה לקודש.
היא לומדת במרכז.
שוויתי של הרב ויינברג
מקום מדהים!
שיעורים ברמה גבוהה, ורלונטים כ''כ
יש שם כמה קבוצות והיא יכולה לבחור מה מתאים לה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תודה!
איפה הם בארץ?
איך אפשר ליצור קשר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
  • שיוויתי בירושלים. יש את המספר שלהם בהרבה מקומות. בעקרון יש קבוצות שונות ברמות דתיות שונות, וכדאי לבדוק היטב מה מתאים לא רק לפי ההגדרות הרשמיות.
  • יש מטעם הרצוג תוכנית לבנות אקדמאיות- תוכנית מופת. זה פעם בשבוע בערב- תבדקו אם מתאים, זה פתוח מאד בשביל בנות שמגיעות ישר מהסמינר אבל שתדעו שזה קיים. https://herzog-lp.herzog.ac.il/mofet
במרכז אין תוכניות כאלה אבל אם מוצאים מסגרת מתאימה- שווה לנסוע בשביל לקבל מעטפת טובה.
אפשר לבדוק בבית המורה במרכז (בשרנסקי, גור או אפילו וולף) אם יש להם קורסים של קודש. זה בלי מסגרת חינוכית תומכת אבל יותר טוב מכלום.
 
  • תודה
Reactions: RU1
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • שיוויתי בירושלים. יש את המספר שלהם בהרבה מקומות. בעקרון יש קבוצות שונות ברמות דתיות שונות, וכדאי לבדוק היטב מה מתאים לא רק לפי ההגדרות הרשמיות.
  • יש מטעם הרצוג תוכנית לבנות אקדמאיות- תוכנית מופת. זה פעם בשבוע בערב- תבדקו אם מתאים, זה פתוח מאד בשביל בנות שמגיעות ישר מהסמינר אבל שתדעו שזה קיים. https://herzog-lp.herzog.ac.il/mofet
במרכז אין תוכניות כאלה אבל אם מוצאים מסגרת מתאימה- שווה לנסוע בשביל לקבל מעטפת טובה.
אפשר לבדוק בבית המורה במרכז (בשרנסקי, גור או אפילו וולף) אם יש להם קורסים של קודש. זה בלי מסגרת חינוכית תומכת אבל יותר טוב מכלום.
לא מצאתי את המספר של שיויתי והרצוג פחות נראה לי.
ובכל המקומות שציינת אין קודש בלי מקצוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לגבי שיויתי- אין לי מושג מה קורה שם היום,
לפני כמה שנים הכרתי מישהי שהייתה שם והמסגרת פחות התאימה לבת סמינר קלאסית שסיימה תיכון.
אומנם ביררנו הרבה מראש לגבי מכשירים וכו' אבל בשטח הדברים היו אחרים.
הכי נכון למצוא מישהי שמכירים שלומדת שם ותדע לומר מה קורה באמת בשטח.
מנגד, אם זה סגנון שאכן מתאים לבת- הם עושים שם גדולות ונצורות ובונים שם השקפה ברורה והרבה יסודות השקפתיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מכירה מקרוב משהי שלומדת שם השנה
היא נהנית בטירוף, והשיעורים והצוות שם מדהימים!
אולי יש לזה שם של מקום פתוח
אבל כמו שכתבתי יש כמה קבוצות וחלקם שמורות, והם גם לא מקבלים כל אחת לכל קבוצה
(לא דיברתי איתה על פלאפונים, כי זה לא מה שמעניין אותה כ''כ, אבל לדעתי זה אחוז קטן מהקבוצה, אם בכלל)
אבל מי שמתסכלת בעיקר על חיצוני, אז פשוט לא מתאים לה כנראה הסגנון
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לא מצאתי את המספר של שיויתי והרצוג פחות נראה לי.
ובכל המקומות שציינת אין קודש בלי מקצוע.
בבית המורה של הסמינרים הנ"ל אפשר לקחת קורסים של קודש. זה פשוט לא מסגרת מאורגנת חינוכית, אבל אם זו האופציה היחידה להטען- היא לא רעה.
תעשי חיפוש בפרוג, היה את המספר של שיויתי כמה פעמים. אבל חייבים לבדוק שהקבוצה (בעיקר של הבנות באקדמיה, אבל גם הקבוצות האחרות) מתאימה לה מבחינה רוחנית.
עוד אופציה- תבדקי אם במסגרות של בית ברכה (מסגרת של או"פ+ קודש) יש אפשרות להצטרף רק לקודש. יש להם סניפים בעוד מקומות חוץ מירושלים, אולי הם נותנים את האופציה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בבית המורה של הסמינרים הנ"ל אפשר לקחת קורסים של קודש. זה פשוט לא מסגרת מאורגנת חינוכית, אבל אם זו האופציה היחידה להטען- היא לא רעה.
תעשי חיפוש בפרוג, היה את המספר של שיויתי כמה פעמים. אבל חייבים לבדוק שהקבוצה (בעיקר של הבנות באקדמיה, אבל גם הקבוצות האחרות) מתאימה לה מבחינה רוחנית.
עוד אופציה- תבדקי אם במסגרות של בית ברכה (מסגרת של או"פ+ קודש) יש אפשרות להצטרף רק לקודש. יש להם סניפים בעוד מקומות חוץ מירושלים, אולי הם נותנים את האופציה.
קורסים זה לא מסגרת, בנוסף אני חושבת שהמקומות האלו משקיעים יותר במסגרת - סממנים חיצוניים במקום תוכן. זה דומה מאוד לסמינרים.
בבית ברכה הימים לא מתאימים.
תודה רבה בכל אופן !
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה