דרוש מידע מעבר בין אוטובוס לרכבת הקלה בירושלים

  • הוסף לסימניות
  • #1
ערב טוב,
חשוב לי לדעת מידיעה ברורה נכון להיום,
האם יש מעבר מאוטובוס לרכבת הקלה, או שצריך לשלם על הרכבת בנפרד?
פשוט היום תיקפתי באוטובוס, ועברתי לרכבת, והופיע שאין מספיק כסף, וקיבלתי על זה דוח. עד היום חשבתי שיש מעבר האם אני טועה?
האם הדוח מוצדק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בעיקרון מסתם נסיעה באוטובוס אין מעבר, כי הרכבת עולה יותר, אבל יש בכל האוטובוסים אפשרות לשלם מחיר של רכבת קלה, ואז יהיה גם מעבר לאוטובוס. צריך להגיד לנהג, או שזה ב"מרחקים נוספים"
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
דבר ראשון תוציאו מהרב קו את ההסטוריה של הנסיעות. ובו נמצא ההוכחה שנסעתם במסגרת ה90 דקות שלפני כן באוטובוס.
תגישו ערעור עם הצילום מסך באתר של הרכבת הקלה.
במקרה והם דוחים את הערעור יש וועדה שממונה על הרכבת הקלה.
היא אמורה לפעול אבל היא לא פעילה כבר למעלה מ3 שנים.
ברגע שמערערים שם הדו"ח לא צובר ריבית. וה"שעון" נעצר.
לי אישית יש 2 דוחו"ת כבר יותר משנה ולא שמעתי מהם.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בעיקרון מסתם נסיעה באוטובוס אין מעבר, כי הרכבת עולה יותר, אבל יש בכל האוטובוסים אפשרות לשלם מחיר של רכבת קלה, ואז יהיה גם מעבר לאוטובוס. צריך להגיד לנהג, או שזה ב"מרחקים נוספים"

וואהו זה תמיד היה ככה?
כל פעם שעברתי מאוטובוס לרכבת בעצם שילמתי פעמיים???
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
דבר ראשון תוציאו מהרב קו את ההסטוריה של הנסיעות. ובו נמצא ההוכחה שנסעתם במסגרת ה90 דקות שלפני כן באוטובוס.
תגישו ערעור עם הצילום מסך באתר של הרכבת הקלה.
תודה. אני צריכה בשביל זה לחבר את הרב קו למחשב? או שיש עוד דרך להוציא היסטוריה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כולם טועים כאן!
יש מעבר מרכבת קלה לאוטובוס וההיפך כמו כל הזמן, היה רק כחודש שלא היה בגלל שאוטובוס עלה 6 ורכבת קלה 8.
היות והמחיר באוטובוסים גם עלה ל8 אז כבר אין את הבעיה הזו.

אם אכן לא עבד לכם המעבר, תערערו על הדוח עם פירוט הפעולות מאתר רב קו אונליין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
וואהו זה תמיד היה ככה?
כל פעם שעברתי מאוטובוס לרכבת בעצם שילמתי פעמיים???
כולם טועים כאן!
יש מעבר מרכבת קלה לאוטובוס וההיפך כמו כל הזמן, היה רק כחודש שלא היה בגלל שאוטובוס עלה 6 ורכבת קלה 8.
היות והמחיר באוטובוסים גם עלה ל8 אז כבר אין את הבעיה הזו.
נכון, לגבי התקופה הנ''ל בעיני ראיתי ברכבת בירושלים שחייב 2 ש''ח בערך צבור בכניסה לרכבת אחרי נסיעה באוטובוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לראות את הפעולות אחרונות אפשר גם בעמדות הטענה של קווים בתחנות אוטובוס, (אולי גם ברכבת הקלה עצמה אפשר - אני לא זוכר כרגע).
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הנה שני מיילים שקיבלנו אתמול במייל השכונתי:

א.
האם ידוע למשהו האם בוטל המעבר??
נכון לאתמול (יום שני) - עדין היה חיוב מיותר ברכבת (ולא מעבר),שימו לב.
האם זו טעות או שפשוט כבר בוטל המעבר (בנוסף לכל השינויים ברכבת, וההנחה האזורית וכו...)??
נשמח למי שזה קרה שיגיש גם כן בפניות הציבור בכפיר.
ב.
שלום לכולן,
בתי חויבה בעבור כל נסיעה ברכבת במקום בנסיעת מעבר. פקח שהיה על הרכבת טען שזה קרה לנוסעים נוספים...
אני ממליצה לכולן לבדוק אם גם הם חויבו ואם כן, להגיש תלונה לפניות הציבור של כפיר.
https://www.cfir.co.il/?catid={D53D0A7D-9D11-4B51-96A4-0590AD2569BA}
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
דבר ראשון תוציאו מהרב קו את ההסטוריה של הנסיעות. ובו נמצא ההוכחה שנסעתם במסגרת ה90 דקות שלפני כן באוטובוס.
תגישו ערעור עם הצילום מסך באתר של הרכבת הקלה.
במקרה והם דוחים את הערעור יש וועדה שממונה על הרכבת הקלה.
היא אמורה לפעול אבל היא לא פעילה כבר למעלה מ3 שנים.
ברגע שמערערים שם הדו"ח לא צובר ריבית. וה"שעון" נעצר.
לי אישית יש 2 דוחו"ת כבר יותר משנה ולא שמעתי מהם.
בהצלחה

כולם טועים כאן!
יש מעבר מרכבת קלה לאוטובוס וההיפך כמו כל הזמן, היה רק כחודש שלא היה בגלל שאוטובוס עלה 6 ורכבת קלה 8.
היות והמחיר באוטובוסים גם עלה ל8 אז כבר אין את הבעיה הזו.

אם אכן לא עבד לכם המעבר, תערערו על הדוח עם פירוט הפעולות מאתר רב קו אונליין.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה