- הוסף לסימניות
- #1
אודה לעזרת הרבנים.ות ש.תליט"א:
מערכת מליאה בשיעורים של קבוצת אברכים חסידיים, נתייסדה בימות המשיח, וכעת בהתעוררות הציבור להכשיר את הקוים, רוצים לעבור.
מתעניינים לדעת:
לאיזה חברה הכי טוב לעבור ? משהו שהכי קרוב לסגנון של ימות המשיח אליו התרגלו במשך שנים רבות.
והאם יש אופציה להעביר את כל מה שיש עכשיו בקו לקו החדש ? או שכל הקוים החדשים צריכים להתחיל מאפס ?
אם אפשר בבקשה להשיב לי בפרטי, A33107566 גימייל.
ייש"כ
מערכת מליאה בשיעורים של קבוצת אברכים חסידיים, נתייסדה בימות המשיח, וכעת בהתעוררות הציבור להכשיר את הקוים, רוצים לעבור.
מתעניינים לדעת:
לאיזה חברה הכי טוב לעבור ? משהו שהכי קרוב לסגנון של ימות המשיח אליו התרגלו במשך שנים רבות.
והאם יש אופציה להעביר את כל מה שיש עכשיו בקו לקו החדש ? או שכל הקוים החדשים צריכים להתחיל מאפס ?
אם אפשר בבקשה להשיב לי בפרטי, A33107566 גימייל.
ייש"כ
הנושאים החמים