דרוש מידע מצב הפריצות בנחלים ובמעיינות בארץ

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם,
אנחנו זוג צעיר שרוצה לצאת לטייל קצת בנחלים בצפון הארץ (צפונית אלינו לפחות)
אנחנו מחפשים מקום שיהיה נגיש לתח"צ
ובנוסף שאין שם פריצות
אשמח אם כל אחד שמטייל יוכל להוסיף מידע מהשטח
למשל מה קורה בימים של תחילת בין- הזמנים במקומות כמו
עין מודע
עין חוגה
עין שוקק
המפלים הלבנים
וכו...
נשמח לעזרתכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שאלה קצת מצחיקה......
הכל פרוץ מאד, כי כמו שאתה מטייל, ככה כולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
באופן כללי כמה שיותר מוקדם בבוקר פחות פרוץ
הכי טוב להגיע ממש אחרי הזריחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בא נתחיל ככה בתקופה הזו פחות פרוץ בקיץ השם ישמור
אבל נראה לי שהשנה יהיה פחות מטיילים משלל סיבות המלחמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם אתם רוצים מקומות לא פרוצים אז התשובה ביהודה ושומרון.
בנוסף לגבי עמק המעיינות פרוץ מאד.
אבל יש מסלול הליכה בתוך המים שמגיע עד בריכת טחנת הקמח ששם אין כמעט אנשים (גובה ברך)
אם אתם רוצים בעיקר לשכשך רגליים אז יש יותר מקומות.
תפרטי מה את יותר רוצה? שכשוך או שחיה?
מאיפה את בארץ?
ומתי את רוצה לטייל? שישי או סתם יום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בגדול בשבוע שאחרי פסח המצב יותר טוב.
בחול המועד כולם מטיילים ואח"כ זה יותר בחורי ישיבות.
להגיע על הבוקר זה רעיון מעולה.
אנחנו עשינו כמה פעמים אוהלים על הירדן (מדהים לא צפוף ומגעיל כמו בכנרת)
ככה על הבוקר את כבר בשטח.
עד 9 בבוקר היה מושלם אין קייאקים פרוצים וכמעט כל השטח לרשותינו.
גם אם יש עוד משפחה או שניים מתקדמים קצת בשטח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נחל פרת הוא מסלול מדהים במרחק של חצי שעה מירושלים, [שעה באוטובוס כשיורדים בנופי פרת או באלון],
אבל מומלץ לבדוק מבחינה בטחונית,
המסלול הזה נקי רוב השנה, בדרך כלל,
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם אתם רוצים מקומות לא פרוצים אז התשובה ביהודה ושומרון.
בנוסף לגבי עמק המעיינות פרוץ מאד.
אבל יש מסלול הליכה בתוך המים שמגיע עד בריכת טחנת הקמח ששם אין כמעט אנשים (גובה ברך)
אם אתם רוצים בעיקר לשכשך רגליים אז יש יותר מקומות.
תפרטי מה את יותר רוצה? שכשוך או שחיה?
מאיפה את בארץ?
ומתי את רוצה לטייל? שישי או סתם יום.
היי תודה רבה על המענה
אנחנו מחפשים מים עמוקים כן להיכנס
(בד"כ במעיינות אין ממש מרחב שחיה אבל אנחנו לא מחפשים להכניס רגליים)
אנחנו מפ"ת
ומתניידים כרגע רק באוטובוסים
אנחנו מתכננים ביום חמישי בעוד שבועיים (מיד לאחר ההתחלה של בין הזמנים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
עין נזם בשדה אליהו יכול להיות פתרון טוב.
מעין גדול מאוד ויחסית עמוק.
יש תחבורה ציבורית עד לקיבוץ, ומשם זה מרחק הליכה של כמה דקות.
כמובן גם שם יכול להיות פריצות (זה קיבוץ דתי לייט) אבל רוב הפעמים שהיייתי היה הרבה יותר טוב ממעיינות אחרים. וכמו בכל מקום גם שם עדיף כמה שיותר מוקדם בבוקר.
זה לא רחוק מהמפלים הלבנים ששם תמיד אפשר למצוא פינה קטנה ומוצנעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
היי תודה רבה על המענה
אנחנו מחפשים מים עמוקים כן להיכנס
(בד"כ במעיינות אין ממש מרחב שחיה אבל אנחנו לא מחפשים להכניס רגליים)
אנחנו מפ"ת
ומתניידים כרגע רק באוטובוסים
אנחנו מתכננים ביום חמישי בעוד שבועיים (מיד לאחר ההתחלה של בין הזמנים)
במקורות הירקון כבר הייתם?
כי אם לא זה כמו לחפש את האוצר מתחת לגשר
מקום יפיפה צמוד לפ''ת
מלא מקומות להיכנס למים וכמעט תמיד אפשר למצוא פינה שקטה
בחלק הזה של הירקון המים עדיין נקיים והוא לא פחות מהירדן ודומיו אין זרימה חזקה ברוב האזורים אבל מים רחבים ועמוקים לשחייה כולל מקומות לטרזן וכן מפלים באזורים הנמוכים יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
באופן כללי כמה שיותר מוקדם בבוקר פחות פרוץ
הכי טוב להגיע ממש אחרי הזריחה
יש מקומות של רשות הטבע והגנים וקק"ל שנפתחים רק בשעה 10
אבל גם שם אם תבואו ראשונים יהיה לכם זמן לבד בד"כ.
המלצה שלי לטיול: חורשת אפולוניה מקום מדהים! נוף מטורף (בלי כניסה למים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש מקומות של רשות הטבע והגנים וקק"ל שנפתחים רק בשעה 10
אבל גם שם אם תבואו ראשונים יהיה לכם זמן לבד בד"כ.
המלצה שלי לטיול: חורשת אפולוניה מקום מדהים! נוף מטורף (בלי כניסה למים)
מצטרף להמלצה
למי שרוצה לשבת ולהנות מול נוף ים
אפולוניה זה המקום!!!!!!!!!!
בגלל שזה בגובה על הצוק ואין אפשרות להיכנס למים
וכן שהכניסה עולה כסף (מה שמונע מכל הרצים על החוף לעבור במקום)
אין כמעט פריצות (כמובן שתמיד יש מטיילים חילוניים שאינם לבושים כמונו)
תענוג של מקום!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ביו"ש יש עשרות מקומות שעונים על ההגרה של צנוע ושקט.
יש באזור דולב / טלמון -כמה וכמה מעיינות שקטים ונקיים עם נופים מטורפים...
מניסיון מתוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ביו"ש יש עשרות מקומות שעונים על ההגרה של צנוע ושקט.
יש באזור דולב / טלמון -כמה וכמה מעיינות שקטים ונקיים עם נופים מטורפים...
מניסיון מתוק.
לאידעת מה הניסיון המתוק שלכם, אני הייתי במעיינות האלו המוןןןןן
חמותי גרה בק"ס ובתור זו"צ היינו נוסעים לשם פעם בשבועיים בימי שישי, בבינזמנים של פסח סוכות וכו'....
וזה תמיד מלא ועמוס ופרוץ ולא לעניין, אולי ממש בשגרה ביומחול באמצ"ש זה סביר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ביו"ש יש עשרות מקומות שעונים על ההגרה של צנוע ושקט.
יש באזור דולב / טלמון -כמה וכמה מעיינות שקטים ונקיים עם נופים מטורפים...
מניסיון מתוק.
השאלה האם בתוך כל השקט המתוק הזה
פתאום יכול להינעץ לך סכין בגב?
ערבים לא מגיעים לשם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש מקומות של רשות הטבע והגנים וקק"ל שנפתחים רק בשעה 10
אבל גם שם אם תבואו ראשונים יהיה לכם זמן לבד בד"כ.
המלצה שלי לטיול: חורשת אפולוניה מקום מדהים! נוף מטורף (בלי כניסה למים)

מצטרף להמלצה
למי שרוצה לשבת ולהנות מול נוף ים
אפולוניה זה המקום!!!!!!!!!!
בגלל שזה בגובה על הצוק ואין אפשרות להיכנס למים
וכן שהכניסה עולה כסף (מה שמונע מכל הרצים על החוף לעבור במקום)
אין כמעט פריצות (כמובן שתמיד יש מטיילים חילוניים שאינם לבושים כמונו)
תענוג של מקום!!!!
מתאים לילדים קטנים? עגלות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בכל מקום עם מים יש פריצות.
גם אם מגיעים מוקדם בבוקר, זה לא מאה אחוז, כי יש שבאים להנות מרחצה בזריחה, או סתם לפני העבודה.
וכיוון שמדובר במקום רחצה, יש להיות ערוכים טכנית ונפשית להפנות גב וללכת.
אם אתם רוצים מקומות לא פרוצים אז התשובה ביהודה ושומרון.
בנוסף לגבי עמק המעיינות פרוץ מאד.
אבל יש מסלול הליכה בתוך המים שמגיע עד בריכת טחנת הקמח ששם אין כמעט אנשים (גובה ברך)
אם אתם רוצים בעיקר לשכשך רגליים אז יש יותר מקומות.
תפרטי מה את יותר רוצה? שכשוך או שחיה?
מאיפה את בארץ?
ומתי את רוצה לטייל? שישי או סתם יום.
אפשר לקבל פרטים על המסלול הנ"ל בעמק המעיינות?
עוד מקומות מתאימים?
בגדול בשבוע שאחרי פסח המצב יותר טוב.
בחול המועד כולם מטיילים ואח"כ זה יותר בחורי ישיבות.
להגיע על הבוקר זה רעיון מעולה.
אנחנו עשינו כמה פעמים אוהלים על הירדן (מדהים לא צפוף ומגעיל כמו בכנרת)
ככה על הבוקר את כבר בשטח.
עד 9 בבוקר היה מושלם אין קייאקים פרוצים וכמעט כל השטח לרשותינו.
גם אם יש עוד משפחה או שניים מתקדמים קצת בשטח.
איפה בירדן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ההמלצה שלי למקום פחות מוכר זה עין אביאל ועין עמיקם זה באזור בנימינה.
יש רכבת עד בנימינה ומשם אוטובוס קו 35.
בעמיקם זה לרדת בתוך היישוב והליכה ממש קצרה הסגנון הוא יותר הליכה בנחל הלוך חזור גובה מותניים (קצת מחליק)
באביאל יש לרדת ביישוב אביאל ויש קצת דרך אבל זה מים יותר גבוהים ושווים.
ולסיום אתם יכולים ללכת לגן הנדיב להתלבש ולהתארגן.
זה מקום שהתגלה לבית ספר בשנתיים האחרונות אבל תושבי המקום חסמו את הגישה לאוטובוסים בגלל הזבל
אז תשמרו על הניקיון.
עין עמיקם בקיץ כבר ממש יבש. אין אביאל יש בו נביעה ממש גדולה אבל בקיץ הוא בד"כ כבר מלוכלך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לגבי המסלול הרטוב בנחל הקיבוצים:
הוא מתחיל בעין שוקק אחרי הבריכה ומשם הליכה בין השיחים עד לבריכת טחנת הקמח.
יש כמה יציאות בדרך לשביל העפר שבו נוסעים הרכבים.
לרוב אין הרבה אנשים שעושים אותו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה