- הוסף לסימניות
- #1
בלי תיאורים ספרותיים מהממים.
פשוט ובקיצור ומניסיון של הימים האחרונים:
אם אתם עובדים בשתי עבודות / עברתם עבודה באמצע שנה / הוספתם מעסיק - תאם חייבים לבדוק מה קורה עם דמי הביטוח לאומי שיורד מהתלוש.
ובקיצור: כמו שחייבים ומפורסם יותר הקטע של 'תיאום מס' שצריך להגיש למס הכנסה - אחרת יקחו ממכם המון מס הכנסה בעבודה הנוספת וכו' או בעבודה הראשונה גם אם לא הגשתם טופס 101
- ככה לגבי הביטוח לאומי
יש שיעור משתנה בדמי ביטוח לאומי לפי ההכנסה עד סכום של 7500 בערך לוקחים יחסית ממש קצת, כל שקל שמעל 7500 משלמים עליו אחוזים מנופחים יותר של ביטוח לאומי ומס בריאות.
מה שקורה - אם התחלתם עבודה חדשה, או שיש לכם שני מעסיקים - המעסיק החדש/הנוסף צריך להפריש את השיעור הגבוה של הביטוח לאומי ומס בריאות מהתלוש הזה, כי אין לו מושג כמה אתם מרוויחים בתלוש הראשון.
לכן - א. בביטוח לאומי (אזור אישי) אתם מבקשים 'תיאום ביטוח לאומי' לפי ההכנסות שאתם כותבים להם (לא צריך להעלות תלושים) - מקבלים אישור ומעבירים את האישור למעסיק שלכם השני / החדש (שימו לב! אם החלפתם עבודה באמצע שנה עדיין חיבים את זה).
ב. אם בשנה האחרונה או לפניה עברתם עבודה או שקבילתם תלוש משני מעסיקים שונים - באור אישי בביטוח לאומי תבקשו 'החזר דמי ביטוח' - זה מלא מלא מלא כסף!!!! יכול להגיע בשקט ל10,000 ש"ח לשנה
פשוט ובקיצור ומניסיון של הימים האחרונים:
אם אתם עובדים בשתי עבודות / עברתם עבודה באמצע שנה / הוספתם מעסיק - תאם חייבים לבדוק מה קורה עם דמי הביטוח לאומי שיורד מהתלוש.
ובקיצור: כמו שחייבים ומפורסם יותר הקטע של 'תיאום מס' שצריך להגיש למס הכנסה - אחרת יקחו ממכם המון מס הכנסה בעבודה הנוספת וכו' או בעבודה הראשונה גם אם לא הגשתם טופס 101
- ככה לגבי הביטוח לאומי
יש שיעור משתנה בדמי ביטוח לאומי לפי ההכנסה עד סכום של 7500 בערך לוקחים יחסית ממש קצת, כל שקל שמעל 7500 משלמים עליו אחוזים מנופחים יותר של ביטוח לאומי ומס בריאות.
מה שקורה - אם התחלתם עבודה חדשה, או שיש לכם שני מעסיקים - המעסיק החדש/הנוסף צריך להפריש את השיעור הגבוה של הביטוח לאומי ומס בריאות מהתלוש הזה, כי אין לו מושג כמה אתם מרוויחים בתלוש הראשון.
לכן - א. בביטוח לאומי (אזור אישי) אתם מבקשים 'תיאום ביטוח לאומי' לפי ההכנסות שאתם כותבים להם (לא צריך להעלות תלושים) - מקבלים אישור ומעבירים את האישור למעסיק שלכם השני / החדש (שימו לב! אם החלפתם עבודה באמצע שנה עדיין חיבים את זה).
ב. אם בשנה האחרונה או לפניה עברתם עבודה או שקבילתם תלוש משני מעסיקים שונים - באור אישי בביטוח לאומי תבקשו 'החזר דמי ביטוח' - זה מלא מלא מלא כסף!!!! יכול להגיע בשקט ל10,000 ש"ח לשנה
הנושאים החמים