דרוש מידע מקום לימודים מומלץ להשלמת תואר אקדמי

  • הוסף לסימניות
  • #1
גיסתי יש לה בכיר והיא צריכה להשלים לBA.
יש למישהי מושג באיזה מכללה הכי כדאי ללמוד,
מבחינת עלויות, שעות לימוד, חומר פרונטלי או בזום, וסתם איפה מחפפים יותר.
תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני שמעתי שלוינסקי בתל אביב(חוי ארנפלד) טובים סביבות ה 19,000
משולב זום ופרונטלי אם אני לא טועה מ9-20
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בגדול הכי קל ועם כמה שפחות דרישות זה נוות ישראל.
מ16:00-22:00
לכאורה השכר לימוד הוא אותו דבר בכולם, כי זה כפוף לשכר לימוד אוניברסיטאי.
ההבדלים אולי יהיו קטנים בדמי רישום, בתשלום לחוי ארנפלד, בתשלום לנוות ובמקביל גם להרצוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בגדול הכי קל ועם כמה שפחות דרישות זה נוות ישראל.
מ16:00-22:00
לכאורה השכר לימוד הוא אותו דבר בכולם, כי זה כפוף לשכר לימוד אוניברסיטאי.
ההבדלים אולי יהיו קטנים בדמי רישום, בתשלום לחוי ארנפלד, בתשלום לנוות ובמקביל גם להרצוג.
הלימודים בזום או פרונטלי?
זה נחשב תואר אקדמאי או תואר אקוילנטי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הלימודים בזום או פרונטלי?
זה נחשב תואר אקדמאי או תואר אקוילנטי?
חלק פרונטלי וחלק מרחוק לא בזום, התואר נחשב אקדמאי. הכי טוב להתקשר אליהם ולשאול בדיוק כי זה משתנה בין המסלולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש קורסי ההשלמה. באנגלית, אוריינות ועוד. שזה בטלפון.
(מתחיל עוד כחודש.)
התואר עצמו הוא ברובו במכללה עצמה בירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש קורסי ההשלמה. באנגלית, אוריינות ועוד. שזה בטלפון.
(מתחיל עוד כחודש.)
התואר עצמו הוא ברובו במכללה עצמה בירושלים.
לא מדויק אני לומדת שם השנה והיו לנו עד עכשיו רק 3 מפגשים (לא כולל מבחנים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש קורסי ההשלמה. באנגלית, אוריינות ועוד. שזה בטלפון.
(מתחיל עוד כחודש.)
התואר עצמו הוא ברובו במכללה עצמה בירושלים.
הלימודים לתואר מתחילים עוד חודש ?
איפה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הלימודים לתואר מתחילים עוד חודש ?
איפה ?
בנוות.
חלק מלימודי התואר זה קורסי השלמה שהם חובה.
אפשר לעשות את זה במהלך השנה, ואז זה 2 ימי לימודים. ראשון ושני.
אפשר לעשות כבר עכשיו את קורסי ההשלמה. הקורסים מתחילים בתחילת מרץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הייתי משלימה בנוות,
עשיתי תואר במקום אחר והיה קשה!!! הבנתי שאצלם הכל בחפיף.

שימי לב למשהו שהלוואי והייתי יודעת,
אם את מתכננת להמשיך לתואר שני טיפולי כדי להשקיע על קורסים:
סטטיסטיקה, פסיכופתולוגיה, מבוא לחנ"מ ואם יש גם: תאוריות באישיות
ולהגיע לממוצע מעל 80.
בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
היום דיברתי עם נוות והבנתי שזה אותו מספר שעות כמו במכללות אחרות פשוט מחולק ליומים בשבוע(אפשר להתחיל מחודש הבא קורסים ואז זה יום אחד בשבוע)
מי שיש לה ילדים צריכה לחשב את זה צריך ביביסיטר ליומים ואם היא מחוץ לירושלים זה אומר אולי לקחת חופש או לצאת יותר מוקדם
בין 20,000-23,000 זה רק להוראה אין לגננות
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
היום דיברתי עם נוות והבנתי שזה אותו מספר שעות כמו במכללות אחרות פשוט מחולק ליומים בשבוע(אפשר להתחיל מחודש הבא קורסים ואז זה יום אחד בשבוע)
עשיתי את זה ואין השוואה למקומות אחרים
זה קל בהרבה יותר
אפשר למרוח את זה על שנה וחצי וככה זה פעם בשבוע ולי ספציפית הרוב היה מהבית
הגעתי מחוץ לעיר
אפשר לקבל מלגה של משרד החינוך למיטב ידיעתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
היום השני של הקורסים הוא דרך הטלפון, משהו קליל לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
עשיתי את זה ואין השוואה למקומות אחרים
זה קל בהרבה יותר
אפשר למרוח את זה על שנה וחצי וככה זה פעם בשבוע ולי ספציפית הרוב היה מהבית
הגעתי מחוץ לעיר
אפשר לקבל מלגה של משרד החינוך למיטב ידיעתי
איך ניתן לקבל מלגה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תודה רבה לכל העונים.
ראיתי שהגיבו שהמחיר אותו הדבר כי זה מחיר אקדמאי
אבל במכללת בית וגן הציעו 24000 ונוות ישראל 30000 יכול להיות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה