דרוש מידע מקום לימודי תעודה ולא תואר

  • הוסף לסימניות
  • #21
כדאי שתבדקי איפה התעודה הזאת מוכרת לפני שאת משקיעה במקום מסוים.
אני מכיר מישהו שאמר לי בוודאות שהקופה (רשמית !) נותנת החזר למי שהלך לטפל אצל אחד כזה שלמד לימודי תעודה ואין לו תואר
בנוסף אדם נוסף שההכשרה שלו היא לימודי תעודה ואני שמעתי אישית שרופא בקופה שולח אליו לטיפול !
הזדמנות לעבודה בנישה שולית וקטנה של אנשים שיבואו לטיפול אצל מי שאין לו תואר...
מעניין ...
אני מכיר אישית הרבה אנשים שמטפלים ללא תואר (למדו יסודי) והיומן שלהם מלא לגמרי והרבה אנשים מתקשרים לברר מתי אפשר להגיע ואם התפנה מקום !
בינתיים מסביבתי הקרובה לא ראיתי אחד ששאל על מטפל רגשי האם יש לו תואר או לא. רק בפרוג דורשים זאת
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני מכיר מישהו שאמר לי בוודאות שהקופה (רשמית !) נותנת החזר למי שהלך לטפל אצל אחד כזה שלמד לימודי תעודה ואין לו תואר
בנוסף אדם נוסף שההכשרה שלו היא לימודי תעודה ואני שמעתי אישית שרופא בקופה שולח אליו לטיפול !

מעניין ...
אני מכיר אישית הרבה אנשים שמטפלים ללא תואר (למדו יסודי) והיומן שלהם מלא לגמרי והרבה אנשים מתקשרים לברר מתי אפשר להגיע ואם התפנה מקום !
בינתיים מסביבתי הקרובה לא ראיתי אחד ששאל על מטפל רגשי האם יש לו תואר או לא. רק בפרוג דורשים זאת
וכנראה בעוד מקומות שמהם באים האנשים בפרוג שמנדנדים על תואר
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני מכיר מישהו שאמר לי בוודאות שהקופה (רשמית !) נותנת החזר למי שהלך לטפל אצל אחד כזה שלמד לימודי תעודה ואין לו תואר
בנוסף אדם נוסף שההכשרה שלו היא לימודי תעודה ואני שמעתי אישית שרופא בקופה שולח אליו לטיפול !

מעניין ...
אימא שלי לומדת אצל צישינסקי (מכון קיויתי) ומאוד נהנית.. אבל תקחי בחשבון שהוא מלמד שם גם על הנפש אבל גם סוג של שיטת טיפול... כלומר אחרי הלימודים אצלו מן הסתם תצטרכי להמשיך ללמוד הלאה...
לא נכנסת לעניין של כן או לא תואר, אני כרגע בדרך לתואר בטיפול, אבל מבחינת המלצה, אני יכולה להגיד לך שהיא נהנית שם.
מבחינת תכלס אם זה יעזור לך לעבודה, זה ממש לא פשוט, השוק הפרטי בעניין הזה של מטפלים עם תעודות הוא שוק מוצף ולא קל להיכנס אליו.
תיכנסי לפורום קדם, היה מלא נשים שהשאירו שם באיזה דיון מיילים למי שרוצה להתייעץ אישית...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #25
הנאה לא מספרת על שום דבר חוץ מאשר על הנאה.
טיפול בנפש הוא פיקוח נפש כפשוטו.
אני איתך, אבל פותחת האשכול ביקשה מידע על לימודי תעודה! אני עונה לה על כך... ולא מוצאת לנכון להביע את דעתי בנושא.
(אולי אחרי התואר כן אמצא לנכון :))
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני איתך, אבל פותחת האשכול ביקשה מידע על לימודי תעודה! אני עונה לה על כך... ולא מוצאת לנכון להביע את דעתי בנושא.
(אולי אחרי התואר כן אמצא לנכון :))
תיכנסי לפורום קדם, היה מלא נשים שהשאירו שם באיזה דיון מיילים למי שרוצה להתייעץ אישית...
אגב, בפורום הזה שציינת כתבה אשה אחת שהיא בעלת שני תארים טיפוליים (כך היא העידה על עצמה) והידע שמלמדים בצישינסקי הרבה יותר מקיף ומלא ומקצועי מאשר באוניברסיטה (לא למדתי בצישינסקי ולא משווק אותם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אימא שלי לומדת אצל צישינסקי (מכון קיויתי) ומאוד נהנית.. אבל תקחי בחשבון שהוא מלמד שם גם על הנפש אבל גם סוג של שיטת טיפול... כלומר אחרי הלימודים אצלו מן הסתם תצטרכי להמשיך ללמוד הלאה...
לא נכנסת לעניין של כן או לא תואר, אני כרגע בדרך לתואר בטיפול, אבל מבחינת המלצה, אני יכולה להגיד לך שהיא נהנית שם.
מבחינת תכלס אם זה יעזור לך לעבודה, זה ממש לא פשוט, השוק הפרטי בעניין הזה של מטפלים עם תעודות הוא שוק מוצף ולא קל להיכנס אליו.
תיכנסי לפורום קדם, היה מלא נשים שהשאירו שם באיזה דיון מיילים למי שרוצה להתייעץ אישית.
בפורום הנ"ל לא יהיה כתוב שום דיס על מקומות מסוימים וד"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ללמוד בכל מיני מכונים לא מוסמכים על מנת לטפל - זו פשיעה
אם את רוצה להיות מקצועית ולעזור לאנשים באחריות - לכי לשאול רב ותעשי תואר רציני ומוכר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
  • הוסף לסימניות
  • #31
בתור יועצת תעסוקתית באו אלי הרבה פעמים בוגרות של כל מיני מכונים שחלקם הוזכרו כאן,
אחרי שהן למדו ואחרי שהן שילמו המון,
ואז הבינו שבשביל להצליח מבחינה תעסוקתית (בלי קשר לשאלת האחריות כרגע) הן חייבות תואר.
זה מבאס אחרי שהן כבר השכיבו עשרות אלפים כשכר לימוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
תודה רבה אבל לא ביקשתי עצות והפניה לרבנים אם לעשות תואר או לא.
ביקשתי מידע על מקומות ללא תואר ואשמח ממש לקבל מידע חיובי וטוב וגם מידע שלילי
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אימא שלי לומדת אצל צישינסקי (מכון קיויתי) ומאוד נהנית.. אבל תקחי בחשבון שהוא מלמד שם גם על הנפש אבל גם סוג של שיטת טיפול... כלומר אחרי הלימודים אצלו מן הסתם תצטרכי להמשיך ללמוד הלאה...
לא נכנסת לעניין של כן או לא תואר, אני כרגע בדרך לתואר בטיפול, אבל מבחינת המלצה, אני יכולה להגיד לך שהיא נהנית שם.
מבחינת תכלס אם זה יעזור לך לעבודה, זה ממש לא פשוט, השוק הפרטי בעניין הזה של מטפלים עם תעודות הוא שוק מוצף ולא קל להיכנס אליו.
תיכנסי לפורום קדם, היה מלא נשים שהשאירו שם באיזה דיון מיילים למי שרוצה להתייעץ אישית...
אמרו לי שלא אקבל שם מידע אמין
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני יודעת שיש לימודי טיפול באומנות בשרנסקי-בית המורה בני ברק, לימודי תעודה מטעם מכללת וינגייט
נדרש תואר ראשון אקווילנטי . מסלול תלת שנתי.
התחלתי ללמוד שם שנה אחת ואז עזבתי ועברתי ללימודי תואר שני ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אני יודעת שיש לימודי טיפול באומנות בשרנסקי-בית המורה בני ברק, לימודי תעודה מטעם מכללת וינגייט
נדרש תואר ראשון אקווילנטי . מסלול תלת שנתי.
התחלתי ללמוד שם שנה אחת ואז עזבתי ועברתי ללימודי תואר שני ..
בירושלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
  • הוסף לסימניות
  • #40
כאיש חינוך שהתנסה קצת, אין ספק שתואר הוא הכי מקיף ועמוק חד משמעית, לומר אחרת זה בדיוק כמו לומר שילדה שלמדה בבית ספר אנגלית יש לה שפה יותר טובה מאמריקאית... כי יש איזה מילה שאף אחד לא יודע על קיומה וכאן לימדו את זה, זה פשוט שטויות, תעודה בלי תואר ברמה גבוהה יש בי.נ.ר כי יש להם צוות ברמה גבוהה
לדעתי בלבד לא לוקח אחריות על כלום
תודה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה