דרוש מידע מקום לימודי תעודה ולא תואר

  • הוסף לסימניות
  • #41
במשרד החינוך לדוגמא מעסיקים רק עם תואר שני,
מחברה שכרגע לומדת טיפול במוזיקה שמעתי שאי אפשר לעבוד בפרטי לפני ניסיון של 5 שנים בטיפול.

@מעיין. ק נשמע שאת לא מתכננת לעבוד בתחום כי אם כן תבדקי מה האפשרויות לתעסוקה עם תעודה כמו זאת שתעשי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
  • הוסף לסימניות
  • #46
  • הוסף לסימניות
  • #47
זה נורא מסובך לכתוב: מקום זה וזה יש לו כך וכך דברים טובים את הנושא הזה פחות אהבתי שם?
הרי לכל מקום יש פלוסים ומינוסים בשום מקום לא כווווולם מרוצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
א. תשאל אותו
ב. הוא מצהיר בקו שהוא לא מפרסם שום קורס שהוא לא בירר עליו היטב
אותי זה לא באמת מעניין, אני מכירה את תכני הקורס גם בלעדיו.
רק לחדד שעל כל ההערכה לא הייתי מקבלת ממנו חוו"ד רפואי,
כנ"ל בתחום הנפש, הוא יכול לבדוק נתונים לא לחוות דעה מקצועית בכל התחומים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אותי זה לא באמת מעניין, אני מכירה את תכני הקורס גם בלעדיו.
רק לחדד שעל כל ההערכה לא הייתי מקבלת ממנו חוו"ד רפואי,
כנ"ל בתחום הנפש, הוא יכול לבדוק נתונים לא לחוות דעה מקצועית בכל התחומים.
תגובה ממש חכמה ...
מקודם הבאתי חוות דעת מקצועית ומישהו טען שהיא משווקת שלהם
בקיצור, כנראה ניקים פה שתולים של המל"ג או שמבחינתם האמת נמצאת אך ורק במוסדות שמלמדים כפירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
תגובה ממש חכמה ...
מקודם הבאתי חוות דעת מקצועית ומישהו טען שהיא משווקת שלהם
בקיצור, כנראה ניקים פה שתולים של המל"ג או שמבחינתם האמת נמצאת אך ורק במוסדות שמלמדים כפירה
נכון התגובה שלי באמת ממש חכמה....
אפשר לא להסכים. באמת. רק לתשומת לב- זו לא תשובה על הדברים אלא כדי להגיד את המילה האחרונה.
(יותר הגיוני שיש פה שתולים של מכונים חרדיים מאשר של המל"ג)
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
(יותר הגיוני שיש פה שתולים של מכונים חרדיים מאשר של המל"ג)
לא בטוח, המל"ג מנסה בכל דרך להכניס חרדים לאקדמיה כדי להכניס את ההשקפה שהם רוצים שהחרדים יחשבו
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אפשר להפסיק לריב פה על כן תואר לא תואר ולענות לי על מה ששאלתי?
לא.
זה נושא טעון בהקשר שלך.
ואני גם אסביר למה.
לו יצוין, שהיה קם מכון שמעניק הכשרה זהה להכשרה האקדמאית
פלוס סינון מוקפד בטרם הקבלה ובמהלך התהליך עצמו
היה על מה לדבר.
אבל, המצב כרגע הוא
שאין הכשרה שעוקפת תואר מסודר ומפוקח.
ברגע שזה נעשה ענין כלכלי-וזה מה שזה נהיה, העסק מסתבך.
וזה ללא פיקוח-אז בכלל.

קחי בחשבון שלגעת בנפש, יותר מסוכן מלגעת בגוף.
ובדיוק כמו שלא ירצו ללכת לניתוח אצל התופרת השכונתית
אפילו שהיא גוזרת נהדר ותופרת נפלא
כך א"א ללכת לטפל אצל מי שעבר הכשרה שהיא לא מאה אחוז מושלמת.

וגם אז, בהערת אגב, צריכים רחמי שמים שאכן מגיעים אל אדם מקצועי ואיכותי.

אז אם המטרה שלך היא להתעשר מבחינה אישית, לא כל כך משנה לי היכן תלמדי.
אבל אם המטרה שלך היא לטפל בשני, אז כן
כואב לי לראות את כמות הנזק שנגרמת לאנשים מטיפול לא מקצועי.

ולא, אני לא מעודדת הליכה לאקדמיה, אני חושבת שזה דבר בעייתי במיוחד.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #55
@מעיין. ק
יש לימודי פסיכודרמה ב"מלכות"
תכנית מעמיקה יחסית
גם על מפגש שמעתי שהיא רצינית
להבדיל- יש קורס של אמיר קוליק ITT

(עונה על מה ששאלת-למרות שלדעתי זה מתאים להעשרה בלבד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לרוב,
מטפל ללא תואר, הוא כמו בינה מלאכותית.
מאד קולח, מאד קל, מאד מהיר, מאד מכוון למה שרוצים לשמוע, מאד נוח ואסטטי. אין שום דבר שהוא לא יודע, וככל שנוברים יותר רק מתפעלים יותר מהעוצמה, מההיקף, ומתגמדים.
מטפל עם תואר - הוא כמו בן אדם, מנסה, בודק, חוזר אחורה, מוחק, כותב שוב, פותח ספר, שואל, מהסס, מתעמק, מתייעץ, וככל שנוברים יותר, מבינים יותר, הכל בגובה העיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אפשר להפסיק לריב פה על כן תואר לא תואר ולענות לי על מה ששאלתי?
מכון מפגש. אשתי נמצאת שם כבר שנה שנייה (מתוך שלוש), עכשיו עושה סטאז', ומאוד מרוצה.

 
  • הוסף לסימניות
  • #58
מכון מפגש. אשתי נמצאת שם כבר שנה שנייה (מתוך שלוש), עכשיו עושה סטאז', ומאוד מרוצה.

לא מבינה את השיגעון
איך אחת עם תואר שני פותחת לימודי הכשרה ללא תואר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה