- הוסף לסימניות
- #81
בהמשך לעצות שכתבתי בחלון הקודם:
המלצה לכל מי שעושה שיפוץ
לא לעשות בוידם עם גישה צרה שאז אין סבלנות לשמור שם על הסדר וכמובן שנהפך לפחות שמיש
עדיף למצוא אפשרות שהפתח יהיה על האורך של הבוידם
למשל עם עושים בוידם מעל פרוזדור צר וארוך שמוביל לחדרים
ולעשות בכל חדר פתח של חלון הזזה על כל אורך הקיר (מעץ או אפילו מאלומיניום יפה שיראה כמין חלון) וכך נכנס שם בקלות גם דברים גדולים וגם יש גישה קלה ולא שצריך לפנות חצי בוידם כדי להגיע למשהו
המלצה לכל מי שעושה שיפוץ
לא לעשות בוידם עם גישה צרה שאז אין סבלנות לשמור שם על הסדר וכמובן שנהפך לפחות שמיש
עדיף למצוא אפשרות שהפתח יהיה על האורך של הבוידם
למשל עם עושים בוידם מעל פרוזדור צר וארוך שמוביל לחדרים
ולעשות בכל חדר פתח של חלון הזזה על כל אורך הקיר (מעץ או אפילו מאלומיניום יפה שיראה כמין חלון) וכך נכנס שם בקלות גם דברים גדולים וגם יש גישה קלה ולא שצריך לפנות חצי בוידם כדי להגיע למשהו
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים