דרוש מידע *מקומות לאחסון בבית שלא חשבנו עליהם- יש לכם?*

אני קופצת על האשקול הזה
אני אשמח להתיעצות לגבי אחסון צעצועים
יש לי ילדה אחת בגיל שנתיים+ כרגע יש לה ארון הזזה קטן שמכיל גם משחקים וגם בגדים והוא כמעט קורס
יש גם ערמת בובות ודובונים השאלה אם יש לכם כזה בבית ואתם מרוצים וזה יושב מה עדיף?
אפשר נגיד הישר לסדר את הבובות? כלומר יש מקום? או רעין אחר לבובות
אני ממש אשמח
1711657200811.png
 
לא בדקתי את הכל אז אני מקווה שאני לא חוזרת:)
יש את הבד הזה שתולים מאחורי דלת,
ושם מאחסנים את כל הנעליים, מכירים?
זה נוח בטירוף!!!!!!
במקום שכל החדר יהיה בלאגן אחד גדול מכל הזוגות שמתגלגלים בכל הבית...
 
אני קופצת על האשקול הזה
אני אשמח להתיעצות לגבי אחסון צעצועים
יש לי ילדה אחת בגיל שנתיים+ כרגע יש לה ארון הזזה קטן שמכיל גם משחקים וגם בגדים והוא כמעט קורס
יש גם ערמת בובות ודובונים השאלה אם יש לכם כזה בבית ואתם מרוצים וזה יושב מה עדיף?
אפשר נגיד הישר לסדר את הבובות? כלומר יש מקום? או רעין אחר לבובות
אני ממש אשמח
צפה בקובץ המצורף 1611022
הי,
אין לי כזה ארון
יש לי כוורות של איקאה והזמנתי קפסאות באלי
כי רציתי עמידות ויפות יותר
אבל גם זה נראה מאוד נח
מה שכיף בזה שהמגירה היא הקופסא
הילדים מוציאים שופכים הכל על הרצפה
כשגומרים לשחק אוספים וישר לארון
וכן זה עושה ממש מראה מסודר ולא ערימות של קופסאות
ולגבי בובות - אני שמה את את כל סוגי המשחקים שם חוץ ממשחקי קופסא...
 
אני קופצת על האשקול הזה
אני אשמח להתיעצות לגבי אחסון צעצועים
יש לי ילדה אחת בגיל שנתיים+ כרגע יש לה ארון הזזה קטן שמכיל גם משחקים וגם בגדים והוא כמעט קורס
יש גם ערמת בובות ודובונים השאלה אם יש לכם כזה בבית ואתם מרוצים וזה יושב מה עדיף?
אפשר נגיד הישר לסדר את הבובות? כלומר יש מקום? או רעין אחר לבובות
אני ממש אשמח
צפה בקובץ המצורף 1611022
יש לי בצורה ישרה זה מאד נח מכיל הרבה ושימושי. הקופסאות האלו מחומר לא שביר גם כשעולים עליו והוא משמש ככסא שולחן וכד' המסילות פחות חזקות ונוטות לצאת מהמקום אבל זה לא מסובך להחזיר...
יש את האלו בצבע עץ שם המסילות מובנות אבל אז צריך להשקיע בצביעה אם זה לא הצבעים שלך...
כמו כן זה סיבית אז במגע עם מים עם הזמן למטה מתחיל קצת להתפורר יש לי את זה 4 שנים כולל מעבר דירה...
אצלי הבובות בתוך מיטת בובה וכל אביזרי הבובות בתוך כמו שק כזה: (בדוגמא יותר תואמת לחדר כמובן)
1711658033153.png

כי זה הכי שימושי וככה לא צריך להוציא לה כל רגע מגירה. המגירות הן לקליקס מגנטים קפלה והמון פלימוביל ועוד אחת לכל הקשקושים בלי שם.
 
אצלי הבובות בתוך מיטת בובה וכל אביזרי הבובות בתוך כמו שק כביסה עגול כזה מבד גמיש אם תרצי אעלה תמונה דומה
כן אני אשמח.
חשוב שיראה יפה כי החדר די ריק ובלאגן לא ברור כזה.. עם לול שאני צריכה לחליף למיטת ושולחן עם שתי כסאות.
ואני רוצה לעשות אותה נורמלי
 
אפשר נגיד הישר לסדר את הבובות? כלומר יש מקום? או רעין אחר לבובות
תמונה אותנטית מהחדר של הילד שלי:
dsc04869-jpg.1600740

זה גם מסתיר את החורים של הממ"ד...
ערסל שימושי ויפה לאחסון בובות + עיצוב חדר הילדים

[מקבלים גם ווים וברגים לתלייה, בעלי התקין בממ"ד בקלות]

מכיל הרבה יחסית לגודל שלו, נראה חזק


הכי זול ויפה שמצאתי: ₪17.15
 
אני רוצה שיהיה יפה..
יש לך תמונה אני ממש אשמח
אין לי תמונה
אולי אצלם בהמשך ואעלה
זה הקישור לקופסא, היא ממלאה לי בדיוק את החור של הכוורת
כך לא רואים את כל מה שתקעתי בפנים... ;)
 
תמונה אותנטית מהחדר של הילד שלי:
dsc04869-jpg.1600740

זה גם מסתיר את החורים של הממ"ד...


הכי זול ויפה שמצאתי: ₪17.15
מהמם!
זה מסובך לחבר את זה לקיר של חדר ממ"ד?
עריכה:עכשיו אני רואה שכתבת שזה בקלות
תודה רבה
יש עוד קישורים לאביזרים משלימים לחדר שיהיה חמוד כמו שכתבתי חדר לילדה בת שנתיים
 
כן אני אשמח.
חשוב שיראה יפה כי החדר די ריק ובלאגן לא ברור כזה.. עם לול שאני צריכה לחליף למיטת ושולחן עם שתי כסאות.
ואני רוצה לעשות אותה נורמלי
זה הקישור לסל שקניתי זול נוח:
https://www.temu.com/il/%D7%A1%D7%9C-%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-1-%D7%99%D7%97%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%A4%D7%9C-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93-%D7%91%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%90%D7%91%D7%A7-%D7%A1%D7%9C%D7%A1%D7%9C%D7%AA-%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%A1%D7%9C%D7%A1%D7%9C%D7%AA-%D7%91%D7%92%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%93%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%97%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A6%D7%A2%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%92%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%91%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%93%D7%A4%D7%95%D7%A1-%D7%9B%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-g-601099518228507.html?_oak_mp_inf=EJvwiJqm1ogBGiA2ZTBhZWQxZTRiMzE0M2IzYTA3YzljYTY4MGQ5YzM3NSDC4c226DE%3D&top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2FFancyalgo%2FVirtualModelMatting%2F2ff09d4ee7ccfa73acc9f1f7fa431d38.jpg&spec_gallery_id=4003662060&refer_page_sn=10009&refer_source=0&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=MTQ5OA&_oak_gallery_order=620240437%2C830950710%2C140351613%2C1106904433%2C59005058&search_key=%D7%A1%D7%9C%20%D7%91%D7%92%D7%93%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D%2C%20%D7%90%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9F%20%D7%A6%D7%A2%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%A4%D7%9C&refer_page_el_sn=200049&_x_sessn_id=povkhr3u09&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1711658864471_n8rsj3u5et
והמיטה:
עריסת עץ.jpg

יכולתי להשתגע לחפש אותם גוונים אבל זה מסתדר לי עם המגירות של איקאה ועם שידה לבובות שבניתי פעם אז הכל בסדר..
 
מהמם!
זה מסובך לחבר את זה לקיר של חדר ממ"ד?
עריכה:עכשיו אני רואה שכתבת שזה בקלות
תודה רבה
יש עוד קישורים לאביזרים משלימים לחדר שיהיה חמוד כמו שכתבתי חדר לילדה בת שנתיים
יש לי באתר שבחתימה פוסט פתרונות אחסון- בטוחה שתמצאי שם עוד דברים
את מתכוונת גם לעיצוב? הסגנון של הערסל הוא בוהמי, אבל החדר של הילד מעוצב אחרת, הרשיתי לעצמי לחרוג קצת... :)
 
אפשר 'לדחוף' שקיות/חפצים מאחורי הספה - דברים שלא משתמשים בהם ביומיום והם מחכים להם בסבלנות ליום פקודה.

רק שימו לב לדחוף אותם עמוק - שלא יציצו חלילה...
 
אני קופצת על האשקול הזה
אני אשמח להתיעצות לגבי אחסון צעצועים
יש לי ילדה אחת בגיל שנתיים+ כרגע יש לה ארון הזזה קטן שמכיל גם משחקים וגם בגדים והוא כמעט קורס
יש גם ערמת בובות ודובונים השאלה אם יש לכם כזה בבית ואתם מרוצים וזה יושב מה עדיף?
אפשר נגיד הישר לסדר את הבובות? כלומר יש מקום? או רעין אחר לבובות
אני ממש אשמח
צפה בקובץ המצורף 1611022
הקופסאות איכותיות מאוד, וניתן לקנות מכסה
יש אותם בכמה צבעים
לגבי הארון עצמו לא התנסיתי
 
איך שוטפים שם?

בהתחלה, מרימים את כל השקיות אל מעל הספה ואחרי השטיפה מחזירים. מטרחן, נכון?
אז... פעם אחת שוטפים ליד השקיות בלי להרים אותם, ובפעם שניה כן מרימים אותם (אל תספרו לאשתי, היא לא יודעת!!).
נכון שעקרות בית חרוצות לא יאהבו את זה, אבל יש שם ממש הרבה מקום ככה שעדיין זה רעיון טוב (לדעתי...)
 
בהתחלה, מרימים את כל השקיות אל מעל הספה ואחרי השטיפה מחזירים. מטרחן, נכון?
אז... פעם אחת שוטפים ליד השקיות בלי להרים אותם, ובפעם שניה כן מרימים אותם (אל תספרו לאשתי, היא לא יודעת!!).
נכון שעקרות בית חרוצות לא יאהבו את זה, אבל יש שם ממש הרבה מקום ככה שעדיין זה רעיון טוב (לדעתי...)
מה המרחק של הספה מהקיר היום?
 
למי שיש רווח בין המקרר לקיר לשים פלטה ומטאטא
מתחת לארון במקלחת לשים משקל(לשים לב בשטיפה)
לשים סכום חד"פ בסכומון במקום כל פעם להוציא את החבילה וחלק יוצא ואין זמן להחזיר וניהיה בלאגן
את כל המטענים, אוזניות מיינתי בתוך גלילי נייר טואלט שצבעתי ומתחת הדבקתי קרטון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה