דרוש מידע *מקומות לאחסון בבית שלא חשבנו עליהם- יש לכם?*

הזמנתי 8 קופסאות + 2 תואמות בגודל 30*30*40
מיוחד ממש!!
קניתי את הקופסאות הגדולות יותר 33*33
(תודה רבה!
תודה לך!!
מישהי שאלה כאן על הניקיון שלהן
אז ככה,
שואב אבק בקטנה
מטלית עם טיפה מים אם יש כתמונים קטנים
ממש לא נתפס עליהן לכלכוכים
מעולות מעולות
אני מרוצה מהן ביותר
קשיחות מכילות הרבה ונראות מושלם!!
 
על הדרך, איפה תלויות אצלחכם מגבות פנים? אצלנו משום מה הן מטילות בכל הבית
אשמח לרעיונות שמתאימים גם לבית עם קטנים
 
על הדרך, איפה תלויות אצלחכם מגבות פנים? אצלנו משום מה הן מטילות בכל הבית
אשמח לרעיונות שמתאימים גם לבית עם קטנים
למה לתלות?
אולי לשים בסלסלות יפות
כך הילדים ישר זורקים לשם
או לתלות את הסל אולי בגובה שלהם?
 
אשכול מושלם
יש לכם אולי רעיון או קישור למדף שאוכל לחלק את הארון מתחת לכיור (יש שם בקבוקי שתיה וחבל לי על כל הגובה)
 
אשכול מושלם
יש לכם אולי רעיון או קישור למדף שאוכל לחלק את הארון מתחת לכיור (יש שם בקבוקי שתיה וחבל לי על כל הגובה)
מושלם מנסיון
רק אם יש לך מדף מעל...
 
מושלם מנסיון
רק אם יש לך מדף מעל...
תודה
כאלה יש לי כבר
מעולים!
אני צריכה לארונות מטבח מתחת לכיור שאין שםמדף מעל (זכור לי שראיתי פעם מדף שאפשר לשחק איתו בגודל כשנתפס)
 
תודה
כאלה יש לי כבר
מעולים!
אני צריכה לארונות מטבח מתחת לכיור שאין שםמדף מעל (זכור לי שראיתי פעם מדף שאפשר לשחק איתו בגודל כשנתפס)
כזה?
ק.ש.
 
נערך לאחרונה ב:
זה מדהים!
אני קניתי את אלו באלי עולות 3 ב 30,
אומנם לא כאלו צבעים אבל איכותיות מאוד !אני מפוצצת אותן!
ארגוניות מצויינות לאחסון בגדים,
עומדות לי במדף למעלה, בכל אחת יש קטגוריה אחרת, הקץ לנפילת ערימות!,
שמתי מדבקה בכל דבר מה יש, וזה מושלם!
צפה בקובץ המצורף 1637904
בהצלחה!
אני אשמח לפתרון דחוף,
מה עושים במדפים העליונים בארונות גבוהים,
יש לי שם דברים בשימוש יומי/ שבועי (כמו כותנות למשל)
וזה מתבלגן כל הזמן,
לדעתי זה לא מתאים, אז מה כן???
אשמח ממש לעצות מנסיון!
 
אני אשמח לפתרון דחוף,
מה עושים במדפים העליונים בארונות גבוהים,
יש לי שם דברים בשימוש יומי/ שבועי (כמו כותנות למשל)
וזה מתבלגן כל הזמן,
לדעתי זה לא מתאים, אז מה כן???
אשמח ממש לעצות מנסיון!
להכניס לסלסלאות.
כשאת מורידה או מכניסה דברים לארון, את עושה את זה כשהסלסלה למטה, כך שומרים על סדר.
 
זה מדהים!
אני קניתי את אלו באלי עולות 3 ב 30,

צפה בקובץ המצורף 1637904
בהצלחה!
זה נותן לי 1 ב- 25
ו3 ב- 43

1742919382823.png
 
הי, איזה אשכול מדהים!
הנה כמה טיפים מחובבת סדר מושבעת,
כל היום אני מסדרת ואוהבת את זה ומחפשת פתרונות, קחו כמה טיפים מועילים מניסיון!
אוסיף גם מוצרים מאלי אקספרס מניסיון מוצלח, קניתי, השתמשתי ונהניתי!
אז למה שגם לכם לא יהיה בית מסודר???:unsure:

1.
כמה שפחות אביזרים בבית, מה שלא משתמשים בו זמן רב והוא לא מוצר עונתי יכול לעבור הלאה….,
חבל על המקום והכח והבלגן כדי לשמור קומקום שלא עובד רק כדי שיעזור לנו להכשיר את המטבח בערב פסח וכו'....
2. לכל דבר בבית צריך להיות מקום, מוגדר וידוע לכל בני הבית. גם אם לא שמים תמיד במקום, כדאי לקרב לאיזור המקום....
3. להשתמש הרבה בסלסלות, קופסאות וכו', עוזר מאוד בשמירה על הסדר.
4. לאנשים שעדיין פוחדים שיהיה מסודר;) יכולים להשאיר מגירה אחת בבית או מקום מוצנע - מדגישה - קטןןןןןןן, שלשם זורקים כל מה שאין כח לסדר הרגע, ומידי פעם כשיש כח או בערב פסח לסדר אותו, העיקר כל הבית נקי מהחפצים האלו….
5. כל יום לסדר את הבלגן של אותו יום חוסך המון זמןןןןןןן
6. לא לחכות כשיהיה לנו זמן מיותר(למי יש?) ואז נתיישב לסדר את ארון המשחקים המבולגן ועד אז נתקע ונתקע ונתקע עד להתפקעות… כל פעם שיש אפילו כמה דק' לסדר קצת, גם בניקינות, יש לך כמה דק' תנקי מדף אחד של המקרר, לא את כולו…, גם יש לזה יותר כח וגם ככה מתקדמים.
אז הנה כמה מוצרים יש לי עוד המון, קחו טעימה:

מוצרים שעוזרים לסדר:

מתקן קטן וחמוד לשקיות - לא צריך הרבה שקיות!!
שלט אוניברסלי - יש בכל חדר והוא מחובר לקיר גבוה מידי הילדים עם המגנט הזה - מגנט חזק לשלט של המזגן
מפריד בין הערימות במגירה ניתן לחתוך בגודל הרצוי - אני שמה בין ערימה לערימה אם היא קטנה, יש גם מפריד בין ערימות גבוהות במדפים, אין לי ניסיון איתו.
מתלה מגניב מחזיק לי מצוין
מדף מהמם לסבונים חזק מאוד ויפה - מצריך קדיחה
וזה המוצר הכי שווה!!!, אני יכולה לפתוח את הארון תמיד, ורואה סדר בעינייםםםםםםם, כמה שנסדר את הארון למעלה זה לא יעזור!! זה פתר לי את הבעיה!
פצצה לאחסון בגדים, עומדים לי במדף למעלה, בכל אחד יש קטגוריה אחרת, הקץ לנפילת ערימות!
שקיות ואקום גדולות, חוסך המון המון מקום - אני מאחסנת את הפוכים, כריות וכו', הכל נהיה קטן
והנה גם סדר באיפור, נח בטירוף!!
תיק איפור, סופסופ קצת סדר שם…, הכי כיף שניתן לשלוף את התיקים ויש כמה גדלים, כך שמתאים לכל מצב
מנקה למסילות - מהמם!
מתלה לגרביים חזק מאוד! - יואו כמה בלגן זה חוסך לי.
סדר בחוטי המחשב - נדבק לקיר או לשולחן עבודה - הפסקתי לפתוח קשרים….
ארגונית לUSB וכו' - מושלם מושלם!!
מדבקות שם וטלפון לחפצים - שלי שלך לא נכון כן נכון - זהו!
מחזיק למטאטא מגב - מדבקה חזקה - נדבק לי טוב מאוד!
סל מותק דובים - תוקעים הכל בפנים ובי.
בטריות נטענות עם USB - נח!
ארגונית נוחה מאוד לעריסת תינוק - מחולק הכל נכנס!
סינר לילדים מחזיק מצוין בכביסה

אחרי שסידרתם, מגיע לכם משהו שיוסיף יופי לפינה שלכם, שיתן לכם חשק לסדר שוב::)
קופסא יפה מעור לטישו - שמתי בכל חדר, חוסך המון ולא צריכה לתאר…..
עציצונים קטנים ויפים - מוסיף לכל פינה בבית - אבל רק אם היא מסודרת
שעון מושלם לסלון - היה שווה לסדרררררררררררררר.
שעון מדבקה מהמם - זול ויפה!
דיספנסר מגניב לסבון - או לסבון ידיים או לסבון כלים נראה פצצה!
קישוט מושלם לפינה, מדף וכו'

יאלה
תתחילו להעיף!! ולסדר!! כמה כיףףףףףףףףף!!:giggle:
עברתי על כל הרשימה, נשמע ממש טוב. תודה
ושאלה,
הרבה יותר התחברתי לטימו כי מגיע לי לבית ולא לחכות בדואר מלא וגם מגיע הרבה יותר מהר
ולכן אני שואלת
האם יש את הסגנון מוצרים האלו בטימו?
 
אני אשמח לפתרון דחוף,
מה עושים במדפים העליונים בארונות גבוהים,
יש לי שם דברים בשימוש יומי/ שבועי (כמו כותנות למשל)
וזה מתבלגן כל הזמן,
לדעתי זה לא מתאים, אז מה כן???
אשמח ממש לעצות מנסיון!
אם זה בשימוש יומי למה זה כזה למעלה?
לכן זה קשה לשמור על סדר בגובה
יש לי פתרונות לארונות גבוהים אבל עבור דברים לאחסון
כמו אלו למשל
מעולים ממש!
ק.ש. מנסיון מוצלח!
 
עברתי על כל הרשימה, נשמע ממש טוב. תודה
ושאלה,
הרבה יותר התחברתי לטימו כי מגיע לי לבית ולא לחכות בדואר מלא וגם מגיע הרבה יותר מהר
ולכן אני שואלת
האם יש את הסגנון מוצרים האלו בטימו?
אני בטוחה שכן
אבל אני על אלי כרגע :)
יש לי עוד המון המלצות למוצרים שווים ממש מנסיון בלבד שאני שולחת ברשימה שלי
אם תרצי שלחי לי מייל לכתובת הזו
thankyouhashem99 - gmail.com
 
אם זה בשימוש יומי למה זה כזה למעלה?
לכן זה קשה לשמור על סדר בגובה
יש לי פתרונות לארונות גבוהים אבל עבור דברים לאחסון
כמו אלו למשל
מעולים ממש!
ק.ש. מנסיון מוצלח!
כי אי אפשר שכל הבית יהיה במדף האמצעי.
הדברים הממש יום יומיים נמצאים באצע, ויש דברים שחייבים לשים למעלה יותר,
הבגדים הלא שימושיים נמצאים אצלי בארון אחר.
סלסלאות אני לא חושבת- מדובר בדברים גדולים.
השקיות האלו נראות נוחות ממש אבל לא לדברים שצריך לקפל/להוציא כל שבוע,
אשמח לפתרון אחר.
 
איך הכי מומלץ לארגן מגירה שמשמשת כמדף בגדים? סלסלאות? שקיות פסגור? גם וגם?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה