- הוסף לסימניות
- #1
שלום, ראיתי שיש הרבה שרצו במהלך הזמן מקליט פנימי למחשב.
מצאתי מקליט מעולה במיוחד, לא דורש שום התקנה נוספת, ניתן להקליט מסך \ צליל \ גם וגם, - וגם הקלטות חיצוניות,
אמנם הוא באנגלית אך ממשק ממש פשוט! בקיצור, מומלץ ממש!
מצורף הקישור איפה שמצאתי את זה - למי שמסתבך עם האנגלית שם מוסבר היטב, https://www.ukeysoft.com/iw/recorder/record-audio-on-pc.html.
מקוה שיהיה לעזר!!!
מצאתי מקליט מעולה במיוחד, לא דורש שום התקנה נוספת, ניתן להקליט מסך \ צליל \ גם וגם, - וגם הקלטות חיצוניות,
אמנם הוא באנגלית אך ממשק ממש פשוט! בקיצור, מומלץ ממש!
מצורף הקישור איפה שמצאתי את זה - למי שמסתבך עם האנגלית שם מוסבר היטב, https://www.ukeysoft.com/iw/recorder/record-audio-on-pc.html.
מקוה שיהיה לעזר!!!
הנושאים החמים