מרוצה מהפאה שלך?

  • פותח הנושא yudb
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #41
חיה שטינברגר!!!

מרוצה עד השמים!!!
מהפאה. מהשיער, מעיצוב ומהשרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י riki desing;1524625:
חיה שטינברגר!!!

מרוצה עד השמים!!!
מהפאה. מהשיער, מעיצוב ומהשרות.

אפשר לקבל מספר טלפון שלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
לפני הכל, קניית פאה זה ענין של סיעתא דשמיא, ולפני שאתן הולכות לקנות פשוט להתפלל.
לי היה סיפור עם פאה שאחרי שחרשתי בכל העולם על פאניות, המליצו לי על אחת בחום- שהיא מעצבת פצצה.
ואגב, פה באשכול גם כתובות עליה תגובות נלהבות.
והגעתי היא הייתה בעומס ועיצבה לי את הפאה תוך 12 דק' בלי להסתכל עלי בקושי, מובן שלא אהבתי את העיצוב, אבל לא היה למי לחזור, כל פעם שניסיתי היא השליכה את הפאה לאחת הפנסטיות שלה- בוגרות 10 שיעורים של גלית איטליה, ואמרה להם מה לעשות, היום יותר משנתיים אחר כך, הפאה שוכבת לי בארון, חדשה ממש, כאבן שאין לה הופכין. מאחוריה מקופלים אלפי שקלים.
ולא באתי לומר שהפאנית הזאת דפוקה, אלא שהכל מה' יתברך.

אגב יש לכן המלצה למישהו תותחית שתוכל לקחת את הפאה האומללה הזאת ולהפיק ממנה משהו מוצלח? פשוט אין לי כרגע יכולת להשקיע בפאה חדשה לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
לי יש פאה של מירי כהן
6 שנים יום יום, נראית מהמם
והשרות של מירי מדהים

עכשיו עשיתי פאה של רבקי זלוטניק
מקוה בעז"ה שאהיה מרוצה.

לאחותי יש פאה של שבי פלס
גזירה של מלכי שוורץ
פאה מהמממת
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
יש לי שתי פאות של שבי פלס
עיצוב: דיני לוין
4.5 שנים מעולות! נראות חדשות, וקוצרות הרבה מחמאות

אבל.....
לכל פאנית יש חתיכות טובות ויש חתיכות שהם לא טובות. אצל כל אחת אפשר ליפול עם פאה השאלה מה קורה אח"כ.
יש לי גיסה שקנתה פאה אצל אחת שמאד המליצו פה. שילמה 9.500 ש"ח זה כולל תוספת לבלונדיני מסוים וכו'....
הפאה על הפנים! לא מחזיקה סרוק ונראית גרועה, הפאנית זרקה אותה בתרוצים עד שנמאס לה ונסעה ליצרנית... היצרנית אמרה לה שפאה צריכה חפיפה כל 3 שבועות כדי שתראה טוב!!! וזהו!!!!!
עוד כמה פדיחות שלא הוסיפו לה גוון מסוים אלא רק צבעו ותוך כמה חודשים הצבע התחיל לרדת וכו'..
אני לא אומרת, לכל יצרנית יש פאות פחות טובות. השאלה מה קורה אז?? יש למי לחזור, שכל אחת פה כותבת הפאה מהממת, מדהימה וכו', אז היא נפלה על חתיכה טובה.
תנו דוגמאות ליצרניות שידעו לאמר "נכון, הפאה לא טובה ונתנו חדשה!"

אצל שבי זה קורה, השרות שלה מעל הכל, וכן... היא יודעת גם להחליף לפאה חדשה שצריך
אין לי אצלה מניות, ולא אחוזים, סתם משמועות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
נכתב ע"י פייגוש;1524684:
אגב יש לכן המלצה למישהו תותחית שתוכל לקחת את הפאה האומללה הזאת ולהפיק ממנה משהו מוצלח? פשוט אין לי כרגע יכולת להשקיע בפאה חדשה לחלוטין.

אני מרגישה שאני חוזרת על עצמי אבל אם תרוויחי משהו מהענין והיה זה שכרי.
כפי שכבר כתבתי אני עשיתי 2 פיאות אצל שלומית זמלמן מאשדוד והיתה לי פאה בבית שרציתי לשנות אותה לחלוטין. דבר ראשון שלומית בדקה אם ניתן לעשות את זה עם הפאה הזו, אח"כ היא נתנה לי פאה אחרת שהיתה מסורקת בגזרה שרציתי כדי שאני אראה אם זה מתאים לי ולבסוף היא עשתה ממנה ממש פאה חדשה שאני לא גומרת לקבל עליה מחמאות, אני לא זוכרת כמה היא לקחה על זה אבל אני כן זוכרת שהופתעתי לטובה מהמחיר.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
מישהי התנסה עם פאות של רוחי לוין???
אשמח מאד לשמוע
די דחוף
באישי או כאן
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
קניתי צל מירי לרנר בירשולים. יצרנית מירי כהן
פאה בצבע חום כהה. חלק חלק. הפאה די חדשה אבל נראית מדהים.
והשירות של מירי לרנר מעל הכל!!!!!!!
גזירה: מירי לרנר מדהים!!!!!!!!!!!!!
מי שמחפשת לקנות פאה בירושלים רק מירי לרנר. פשוט כייף להיות שם בסלון, אוירה מדימה צוות מהמהם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
סלון פאות שבי ברחוב שמגר
עוצב ע"H המעצבות שלה באמריקה, טאצ' אחרון ע"י המעצבת שלהן פה, אחת בלגית, אני לא זוכרת את השם שלה.

מאד מרוצה. פאה יחידה שלי, ובכ"ז נראית מושלם כל הזמן.

עדכנית, צבע מצוין, גזירה מצוינת. לא הייתי צריכה לחזור אליהם אפילו פעם אחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
תרזה רוגול מרמות ירושלים
עושה את הפאה וגוזרת
עם אחריות אמיתית בלי תרוצים
יחס מדהים
עושה מדי פעם מכירות של פאות מעוצבות (שלה) ואז יותר זול
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
קניתי בקבוצה שהתארגנה אצל אסתי ברגמן ואני מרוצה מאד מאד!! שיער מצוין, עשתה בדיוק מה שביקשתי!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נכתב ע"י קטיפה;1548035:
קניתי צל מירי לרנר בירשולים. יצרנית מירי כהן
פאה בצבע חום כהה. חלק חלק. הפאה די חדשה אבל נראית מדהים.
והשירות של מירי לרנר מעל הכל!!!!!!!
גזירה: מירי לרנר מדהים!!!!!!!!!!!!!
מי שמחפשת לקנות פאה בירושלים רק מירי לרנר. פשוט כייף להיות שם בסלון, אוירה מדימה צוות מהמהם!

את בטוחה? הפאה של מירי כהן? היא מוכרת לפאניות??
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
רוחי אדלר
באשדוד
3 שנים נראה חדש
שרות פצצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
יש למישהי טלפון של מירי כהן?
וכן מה טווח המחירים שלה? שאדע אם אני בכיוון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אנחנו עשינו אצל מירי קופלוביץ כמה פאות (אחיות ואמא) הפאות מדהימות שיער מעולה!!! והשרות מצוין היא התייחסה לכל פניה אפילו שולית, הוסיפה שיער , שינתה עיצוב , גזירה וכו' מאד זרמה עם מה שרצינו. אמא שלי לא כ"כ היתה מרוצה מהפאה והיא שמעה והחליפה לה עד שהיתה מרוצה כרגע הפאות יחסית חדשות אבל את הפאה הקודמת שלי חרשתי חמש שנים (פאה יחידה) והיא היתה מאד יפה.
עוד נקודה מהניסיון שלנו פאה יפה וטובה שמחזיקה מעמד ונראית טוב כל הזמן גם אם לא מסרקים כל רגע היא נראית "פרש" ורכה היא פאה שעולה הרבה כסף (לצערי) אבל מהנסיון שלנו זה שווה הן מחזיקות להרבה זמן חוסכות סרוקים וגם עוגמות נפש זה סוג של "לקנות יקר ולצאת בזול"
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י ליקר;1525296:
יש לי שתי פאות של שבי פלס
עיצוב: דיני לוין
4.5 שנים מעולות! נראות חדשות, וקוצרות הרבה מחמאות

אבל.....
לכל פאנית יש חתיכות טובות ויש חתיכות שהם לא טובות. אצל כל אחת אפשר ליפול עם פאה השאלה מה קורה אח"כ.
יש לי גיסה שקנתה פאה אצל אחת שמאד המליצו פה. שילמה 9.500 ש"ח זה כולל תוספת לבלונדיני מסוים וכו'....
הפאה על הפנים! לא מחזיקה סרוק ונראית גרועה, הפאנית זרקה אותה בתרוצים עד שנמאס לה ונסעה ליצרנית... היצרנית אמרה לה שפאה צריכה חפיפה כל 3 שבועות כדי שתראה טוב!!! וזהו!!!!!
עוד כמה פדיחות שלא הוסיפו לה גוון מסוים אלא רק צבעו ותוך כמה חודשים הצבע התחיל לרדת וכו'..
אני לא אומרת, לכל יצרנית יש פאות פחות טובות. השאלה מה קורה אז?? יש למי לחזור, שכל אחת פה כותבת הפאה מהממת, מדהימה וכו', אז היא נפלה על חתיכה טובה.
תנו דוגמאות ליצרניות שידעו לאמר "נכון, הפאה לא טובה ונתנו חדשה!"

אצל שבי זה קורה, השרות שלה מעל הכל, וכן... היא יודעת גם להחליף לפאה חדשה שצריך
אין לי אצלה מניות, ולא אחוזים, סתם משמועות...

אני מכירה פאנית מצוינת שהפאות שלה מעולות!!!! ריקי כהן מרחוב רבי עקיבא
גיסתי קנתה ממנה פאה מהממת!!!
אני נפלתי על חתיכה לא טובה והיא הביאה לי חדשה!!!!!!
אחרי שימוש של חצי שנה!!!
באמת אין פאניות כאלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אני רכשתי פאה יקרה מאוד ואני ממש לא מרוצה לא מהפאה ולא מהשרות ומעדיפה לא לציין את שם היצרנית והפאנית ואני מרגישה שאין לי למי לפנות..

חברה שלי רכשה פאה אצל שושי שכטר במחיר ממש מגוחך ומרוצה משיער אכותי ביותר ומשרות עוד יותר ופאניות לא מאמינות שזה המחיר שהיא שילמה עליה והטיב ממש שווה לרמה של ברינדי ויפי קמינר-
(היא באמת הרוויחה מכיון ששושי די חדשה המחירים בהתאם ואני מאמינה שהיא תעלה אותם בקרוב כמו רוב הפאניות הגדולות)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה