שאלה מרחק מהמטבח לפינת אוכל

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה המרחק הסביר שצריך להיות מהמטבח לפינת אוכל?
יש לציין שאוכלים שם רק בשבתות ובחגים, כל השבוע אוכלים במטבח...

מצו"ב שרטוט של התוכנית הקיימת ושרטוט של התוכנית החדשה, האם כדאי? רחוק מידי?

יש לכם רעיון אחר איך להגדיל את שטח המטבח?

תודה מראש
 

קבצים מצורפים

  • 20251110_062310.jpg
    20251110_062310.jpg
    KB 72 · צפיות: 82
  • 20251110_065028.jpg
    20251110_065028.jpg
    KB 39.1 · צפיות: 84
  • הוסף לסימניות
  • #2
רק לשבתות וחגים זה מרחק סביר בהחלט.
אתם מוותרים על חדר לטובת מטבח?
אולי כך:

מרחק מהמטבח לפינת אוכל.PNG
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #3
רק לשבתות וחגים זה מרחק סביר בהחלט.
אתם מוותרים על חדר לטובת מטבח?
כן,
אני מעוניינת בסלון גדול
ונראה לי שזה נותן את המענה... (השרטוט, זה רק חצי דירה)

יש לך רעיון אחר?

פתוחה להצעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כן,
אני מעוניינת בסלון גדול
ונראה לי שזה נותן את המענה... (השרטוט, זה רק חצי דירה)

יש לך רעיון אחר?

פתוחה להצעות
אני מאמינה שאם יראו את כל הדירה ולא רק חצי ,הפתיחות שלך להצעות תקבל מענה רחב יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #8
זו כל הדירה או 3/4 ממנה?
ראיתי כבר הרבה מאד תוכניות בחיים שלי ,אבל לא נתקלתי בכזו צורה של דירה.
אולי תוסיפי קצת הסבר על הדירה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זו דירה שבמקור היתה 4 חדרים,
חדר 1 ירד לטובת הגדלת הסלון

בניה של עוד 2 חדרים

כך שהדירה מחולקת ל2 אגפים

בצד אחד מופיעים 2 חדרי שינה, שירותים ואמבטיה
ובצד השני- 2 חדרים (שאחד מהם אני מורידה) סלון ומטבח, שירותים ואמבטיה ויציאה לגינה...
 
  • תודה
Reactions: byy
  • הוסף לסימניות
  • #10
זו דירה שבמקור היתה 4 חדרים,
חדר 1 ירד לטובת הגדלת הסלון

בניה של עוד 2 חדרים

כך שהדירה מחולקת ל2 אגפים

בצד אחד מופיעים 2 חדרי שינה, שירותים ואמבטיה
ובצד השני- 2 חדרים (שאחד מהם אני מורידה) סלון ומטבח, שירותים ואמבטיה ויציאה לגינה...
כלומר : מה שרואים מדלת הכניסה לבית זה 2 פרוזדורים ל2 כיוונים?
והחלל הקטן עם הקיר האלכסוני אמור להיות ח.רחצה הורים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כן, יש 2 פרוזדורים

אני חושבת שזה יתרון של בית 2 קומות בקומה 1

הקיר האלכסוני הוא שירותים ומקלחת של האגף השני
חדר הורים נמצא באגף של הסלון והמטבח והשירותים הצמודים לחדר הפכו ליחידת הורים
באמבטיה יש שירותים וצמוד לו חדר כביסה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כן, יש 2 פרוזדורים

אני חושבת שזה יתרון של בית 2 קומות בקומה 1

הקיר האלכסוני הוא שירותים ומקלחת של האגף השני
חדר הורים נמצא באגף של הסלון והמטבח והשירותים הצמודים לחדר הפכו ליחידת הורים
באמבטיה יש שירותים וצמוד לו חדר כביסה
אני שמחה שאת מרוצה מהתוכנית ומרגישה שיש לך כאילו בית 2 קומות
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש לך רעיון אחר לאחר שראית את כל הדירה?
אשמח לשמוע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • הוסף לסימניות
  • #16
זו דירה שבמקור היתה 4 חדרים,
חדר 1 ירד לטובת הגדלת הסלון

בניה של עוד 2 חדרים

כך שהדירה מחולקת ל2 אגפים

בצד אחד מופיעים 2 חדרי שינה, שירותים ואמבטיה
ובצד השני- 2 חדרים (שאחד מהם אני מורידה) סלון ומטבח, שירותים ואמבטיה ויציאה לגינה...
בכוונה הבית מופרד ל 2 איזורים מנותקים ?-- מי הולך לגור שם ?
יכול להיות שניתן עם תכנון חכם -- לחבר את כל הבית להיות אחד בלי מסדרונות מיותרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
זאת תוספת בניה,
ולכן זה כך

אין לי כ"כ בעיה עם הצורה של הדירה, זה יתרון באיזשהו מקום

אשמח לשמוע הצעות איך ניתן לשנות ולחבר הכל לבית 1
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
זאת תוספת בניה,
ולכן זה כך

אין לי כ"כ בעיה עם הצורה של הדירה, זה יתרון באיזשהו מקום

אשמח לשמוע הצעות איך ניתן לשנות ולחבר הכל לבית 1
לא מושלם עדיין, אבל הרבה יותר נורמלי ,לדעתי.
פינות של קירות השארתי למקרה ואלו עמודים
יתכן שאפשר להוריד עוד
דירה שינוי.PNG
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה רבה,
התמונה משום מה חסומה בנטפרי
תוכלי לשלוח בבקשה בצורה אחרת? אולי PDF?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תודה רבה,
התמונה משום מה חסומה בנטפרי
תוכלי לשלוח בבקשה בצורה אחרת? אולי PDF?
לא משום מה.כל תמונה נחסמת בנטפרי. אח"כ הם פותחים :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה