מידע שימושי משגב לדך - טיפולי שיניים

  • הוסף לסימניות
  • #1
רציתי לשתף אותכם בחויה שעברתי,
היה לי תור עם ביתי בת הארבע למשגב לדך לטיפולי שיניים בסדציה
לאחר דרך שארכה לי כמעט שעתיים הגעתי באיחור של כמה דקות,
והקבלת פנים הייתה - אם פעם הבאה תאחרי אפילו ב3 דקות אנחנו נשלח אותך חזרה!!
לאחר מכן הייתי בטוחה שיטפלו בביתי שאני יודעת שיש לה כמה חורים ,
אז הרופא אומר לי אוקי - אז היום אנחנו רק בודקים בלי צילום....
ואיך שאני שומעת את זה אני אומרת מה?? רק בדיקה ? למה לא אומרים את זה בטלפון... - אז הרופא קם מממקומו באיום ואמר לי" אוקי, אז אני רושם שאת לא מעוניינת לקבל את הטיפול... ואת מתקוממת על הדברים שאני אומר...."
בקיצור כל סגנון הדיבור שלו היה לא יפה לא נתן לי לומר מילה
והבת שלי ישבה לידי מפוחדת ומבועתת - שתבינו, למה באתי, היות ואצל הרופאת שיניים בעירי לא הצליחו אפילו לעשות לה צילום.
אז זה היחס שהיא מקבלת כאן ,
ואם זה לא מספיק הוא גם אומר לי , " טוב תצטרכי לבוא בערך 4 פעמים ורק האבא יכול לבוא !!
בשום אופן לא האימא - אם את תבואי אנחנו נשלח אותך בחזרה..
בקיצור יצאתי משם עם הרגשה זוועתית וכמובן שאני לשם לא חוזרת !!
האם משהוא יכול להמליץ לי על מקום טוב שאפשר לעשות את כל הטיפולים בבת אחת , מה הפרוצדורה? למי צריך לפנות שיהי לי תור מהיר.
אציין שאני גרה בביתר עילית - קופת חולים מאוחדת
תודה על ההקשבה.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הם באמת זוועתיים שם!
התלוננתי על אי שרות אמרו לי המזכירות שזה לא מעניין אותם ואם אני רוצה שאפנה למנהלת מחוז (שישבה שם) אבל גם אותה לא מעניין.
גם אני אשמח להמלצות בירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם אני הייתי בדרך לשם
בנס, שמעתי על ד"ר פאדי בי-ם שחולל פלאים
ילד בן 4 שכב בלי לזוז!
בלי סדציה ובלי איומים....
רק גז צחוק, והמוןןןן סבלנות וגישה מדהימה לילדים
ד"ר פאדי: 02-6633688
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גם אני הייתי בדרך לשם
בנס, שמעתי על ד"ר פאדי בי-ם שחולל פלאים
ילד בן 4 שכב בלי לזוז!
בלי סדציה ובלי איומים....
רק גז צחוק, והמוןןןן סבלנות וגישה מדהימה לילדים
ד"ר פאדי: 02-6633688
קשור לקופת חולים מסוימת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם אני הייתי בדרך לשם
בנס, שמעתי על ד"ר פאדי בי-ם שחולל פלאים
ילד בן 4 שכב בלי לזוז!
בלי סדציה ובלי איומים....
רק גז צחוק, והמוןןןן סבלנות וגישה מדהימה לילדים
ד"ר פאדי: 02-6633688
מצטרפת, יעזור גם לי מאדדד -
מה המחיר בגדול? יש החזר מלאומית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מרפאה פרטית
יש לו הסדר עם מאוחדת
קחי בחשבון שיש המתנה של חצי שנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
סיפור דומה

אולי לא היחס שאת מתארת אבל סחבת קשה ואיומה
המתנה של כמה חודשים שבסופה כפי שתארת -רק בדיקה למרות שכבר הגענו אחרי בדיקה של הרופאה המקומית שלנו


ושוב המתנה של כמה חודשים לטיפול....
החור הקטן שבשלו נשלחנו הפך בינתיים לשלושה
אחד מהם שורש...


הסחבת שם נ ו ר א י ת!!

בסוף תזכרנו כל שבוע את המרפאה שלנו ובכל פעם שהיה ביטול באנו עד שגמרנו

היה מתיש אבל שווה
הילד למד לשבת בטיפול עם גז צחוק ובסופו של דבר יצאנו נשכרים שהוא לא כ''כ מפחד היום מרופא שיניים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הזוי מה שקורה כאן בארץ בענייני שיניים!!
למה אי אפשר להגדיל את המרפאות להגדיל את התורים
למה בסוף הילדים שלנו צריכים לסבול???
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אודה לקבלת הסבר על גז צחוק כדי שהילד לא יבהל כיגיע למרפאה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני התלוננתי לפניות הציבור של מאוחדת על משגב לדך.
נראה אם תהיה תגובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‬
זה מייל של פניות הציבור של מאוחדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הנושא של בדיקה מקדימה קיימת בכל מקום (נראה לי שהרופאים צריכים הכנה נפשית לטיפול שצפוי להם:p), אני שייכת לכללית הבן שלי נזקק לטיפול בהרדמה מלאה, חיכתי תור של חצי שנה, ובינתיים הוא הגיע למצב ש2 שיניים היו צריכים עקירה, אבל הטיפול (בשניידר) היה מדהים עם שירות ורופאה אנושית ומדהימה, ועבודה מצויינת
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מישהי היתה שם לאחרונה ויודעת מה היחס שמקבלים שם כיום?
בינתיים אני מהבוקר על הטל' מנסה לקבוע תור לטיפול ואין מענה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני עם כאבים בשיניים (אחרי המתוקים שאכלתי בפורים) ובמרפאה שאני הולך תמיד יש תורים רק אחרי פסח
אני לאומית וגר בביתר אם משהו יכול להמליץ לי על רופא ללא תורים מיוחדים אני ישלח לו לייק תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
איפוה מתלוננים ? והאם השתנה היחס ? כי אני אמורה להגיע עם ילד מיוחד ואני רוצה להיות מוכנה
תודה מראש לעונים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה