משהו לשלוח...

  • פותח הנושא mirif
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
מחפשת רעיון למתכון טעים, מרשים ואסטטי מאד, שלא חייבים בשבילו ידיים ימניות, כדי לשלוח לשבת שמחה לקרובים. כמובן שעדיף שיהיה גם קל להכנה ומחומרים זמינים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שלחתי השבוע, קניתי כלי יפה כמו לפתנית על רגל גדולה (בגולף)
מלאתי בג'לי ולמעלה סלט פרות
היה טעים מרשים
(אבדוק אם יש לי תמונה.)
אפשר במקום סלט, קומות של פרות
אפרסק, קיוי, חמוציות ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ממתק קורנפלקס עם שקדים וגרעיני חמניות, הכנה - קלי קלות, מכניסה לקערה יפה וסוגרת עם צלופן וסרט, מרשים, טעים, ובעיקר מהיר.
רק קצת יקר...
מעניין אותך? אם כן אכתוב לך מחר מתכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י grafix;1522988:
ממתק קורנפלקס עם שקדים וגרעיני חמניות, הכנה - קלי קלות, מכניסה לקערה יפה וסוגרת עם צלופן וסרט, מרשים, טעים, ובעיקר מהיר.
רק קצת יקר...
מעניין אותך? אם כן אכתוב לך מחר מתכון.

מעניין אותי
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ממתק קורנפלקס

14 כוסות קורנפלקס
200 גר׳ גרעיני דלעת קלופים
200 גר׳ שקד מולבן פרוס
הכניסי לקערה את החומרים

ובסיר המיסי את החומרים הבאים:
1.5 כוסות סירופ מייפל
50 גר׳ מרגרינה
כוס סוכר
1/2 כוס שמן

שפכי את הסירופ על תערובת הקורנפלקס וערבבי היטב, הכניסי לתבנית גדולה ואפי כ25 דקות, תוך כדי ערבוב כמה פעמים במהלך האפיה.
הקפיאי לכחצי שעה ושברי עם הידיים לחתיכות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
עוגה מרשימה ביותר!!!

מצרכים


300 גר' ביסקוויטים
1 מרגרינה
פחית אננס גדולה פלחים או חתיכות
4 ביצים

כוס קמח
1/2 כוס סוכר
1 כפית א . אפיה

1/2 כוס שמן
סוכר וניל

מלית אוכמניות

 
אופן הכנה

את הביסקוויטים לרסק

להמיס 3/4 מרגרינה ולהוסיף לביסקוויטים

לרבב ולשטוח בתבנית עגולה

את האננס לרסק בבלנדר ללא הנוזל

להוסיף את הביצים סוכר שמן וסוכר ווניל

בסוף את הקמח ואת וא. אפיה

לשפוך על הביסקוויטים ולאפות 40-45 דקות בתנור

לקרר היטב ולשפוך מעל את המלית אוכמניות


מרשים וקל מאוד גם לכאילו שממש לא בקטע של אפייה...

בתאבון
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נקטר ב2 או 3 צבעים.
מה צריך כבר? כוסיות חמודות ושקופות, אפרסק, אננס בשימורים, ג'לי וכמובן בלנדר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש לי מתקון מאד טוב וקל לפאי פקאן.אם תרצו אכתוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש לי מתכון קל לפאי אגוזים וחלווה.
או חיתוכיות כריות וחמאת בטנים.
שניהם קלים רק קצת יקרים אם מענין אותך נעלה מתכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י אך;1523548:
יש לי מתכון קל לפאי אגוזים וחלווה.
או חיתוכיות כריות וחמאת בטנים.
שניהם קלים רק קצת יקרים אם מענין אותך נעלה מתכון.

אותי מאד מעניין!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
פאי פקאן
לבצק:
1.75 כוס קמח
רבע כוס מים
150 גרם מרגרינה (אני שמה חצי כוס שמן ו50 גר' מרגרינה)
2 כפות סוכר
לערבב הכל היטב ולשטח על תבנית עגולה בקוטר 20 ,להעלות מעט בקצוות. ולאפות 15דק' בחום בינוני.
למלית :
50 גר' מרגרינה(תמיד שמתי רבע כוס שמן)
חצי כוס סוכר/לחילופין כמה כפות דבש
2 ביצים
2 סוכר וניל
מעט קינמון
לערבב הכל היטב לשפוך על הבצק ולהוסיף כ-100-70גר' פקאן קלוף (לא קלוי ולא מסוכר)
אני בד"כ שוברת קצת את הפקאנים לפני . ולאפות עוד כ20 דק' בחום בינוני.
מוציאים כשהבצק מלמטה אפוי ולמעלה לא רטוב.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
קל להכנה וטעים מאוד

להמיס בסיר
4 חבילות שוקולד
500 גר' טחינה גולמית (קופסא) (לא להבהל, זה יוצא טעם של חלוה)
כשנמס להוסיף
4 כוסות פצפוצי אורז
4 כוסות פרורי בסקויט.
לשטוח בתבנית ולגרד מעל גרודי חלוה

לחתוך לריבועים קטנטנים במנג'טים או לקרוץ בקורצן

זה יוצא תפוקה גדולה מאוד, אפשר אם רוצים לעשות רק חצי כמות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה