משחה לתינוק

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י KR;1456130:
לפצעים פתוחים אני חוזרת וממליצה על דר-מקומבין (Der-Macombin - לא בטוחה שאייתתי נכון).
דווקא משחה ולא קרם. דרוש מרשם.

דרמקובין אכן משחה מצוינת במקרים כאלו,
אבל זהירות אסור לשים אותו יותר מכמה ימים ברציפות, זה מסוכן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
גם הילדות שלי סבלו נוראות(עד כדי משחות אנטיביוטיות וסטרואידים)ולצערי הרב שום דבר לא עזר "פלאים..."אינוטיול באמת משחה מיוחדת והיא הרגיעה אותן ,גם להחליף סוג טיטול(לפמפרס ...)עזר -המוהל מילר מירושלים ממליץ..והדבר הכי שעזר היה פשוט--להוריד להם את הטיטול ולשים חיתול בד..כן,של פעם,עם סיכת בטחון..אחות בתינוקיה אמרה לי לעשות ככה,כי הילדות שלי כבר בביה"ח מיד אחרי הלידה-כ"כ רגישות הן היו, שהשכיבו אותן על הבטן ופרסו מתחתן חיתול וזהו..
ומאז כשהמצב חמור ביותר אני נותנת להן להסתובב בבית ככה,החיתול נושם,נעים,ולא מגרד,ולילדות רווחה...ולי צרה צרורה...:eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אלו פרופליס של חברת פוראור מכיל אלורה שבריא מאוד לעור ,וטוב גם לשימיושים נוספים כגון :פצעי בגרות,עור יבש,ועוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני עם 5 ילדים מתוכם שלישיה.
ואינטיול זו המשחה שלי.
מאז שהתחלתי להשתמש בה אני ממליצה אותה.
ברגע שאדום אפ' במקרה של קלקולי קיבה האינוטיול מרגיע ומרפא.

אני זוכרת שביקשתי מהרוקחת משחה טובה שתעזור בשימוש שוטף
אחרי שכבר הרבה משחות ועצות השאירו את המצב עגום
והרוקחת אמרה לי שאינוטיול ממש מומלץ ומצוין.
צחקתי לעצמי שאני כבר מכירה את כל המשחות ועדיין לא מצאתי מענה.

אבל המשחה הזו פשוט מצוינת.

אגב גם בטלזסטון ראיתי שהם משתמשים בה ומאוד ממליצים עליה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אנטיול דרך מרשם עולה בסביבות 15-16 ש"ח, בסופר פראם זה כמה עשרות...
בכל אופן זה חסר במלאי כבר תקופה (מאוחדת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י טיגר;1456149:
לדוקטור פישר יש משחה מיוחדת עם שמן זית שעוזרת פלאים גם במקרים קשים ביותר.
מניסיון- זה לא נמצא בכל החנויות שיש שם את המשחה הרגילה שלהם.

ואגב קמח תפו"א שמעתי שגם עוזר מאוד מאוד.

ממליצה ג"כ
משחה מצוינת, עוזרת פלאים
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לפני כחצי שנה היה לנו בעיה של תפרחת חיתולים מאוד חזקה שלא עברה.
ניסינו מלא סוגי משחות, כולל אינוטיול, ושום דבר לא עזר! זה הגיע למצב שכל איזור החיתול היה עם דם.
היינו אצל הרופאה כל יומיים, היא הזדעזעה והחליפה משחות, ועדיין - נאדה!
בסופו של דבר, השוויגער נזכרה שיש לה משהו מאוד ישן שאולי יעזור:
מדובר במין בד/נייר מיוחד ששמים אותו בתוך הטיטול, והוא גורם להפרדה בין העור לטיטול.
זה היה הדבר היחיד שעזר!
הבעיה היא שאין להשיג היום את הנייר הזה, היצרנים טוענים שזה נמצא בתוך הטיטול עצמו.

[עכשיו עולה לי בראש - אולי הנייר שמיועד להסרת שיער בשעווה - יכול לשמש כתחליף.]
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
משחה בשם "הפלא ופלא" ממש הפלא ופלא-פלאים!
היא טבעית כך שיותר בריאה מהאונטיול שגם אותה אני אוהבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לא קראתי את כל האשכול, אז אולי כבר הוזכר.
אני ממליצה בחום רב(כאמא ל -7) על "משחה לתינוק - אלטרטום" שנמכרת באופן בלעדי בבית מרקחת "גמא" בפ"ת,רח' חפץ חיים 6. המשחה נרקחה לפני עשרות שנים ע"י רוקח שעבד שם. היא לא זולה, אבל נמכרת בקופסאות בגדלים שונים, וצריך למרוח ממש מעט (מעולה גם לשפשופים בצואר התינוק שנגרמים לפעמים משפשוף הצואר בחולצה רטובה וכו').

אני יודעת על בני-ברקים שמתארגנים ושולחים משהו לקנות מידי פעם במרוכז!

(אם יש צורך, אני יכולה לעזור ולרכוש - אני גרה קרוב)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
משחה ''אגיסטן-בייבי' קונים בבית מרקחת.
זה על בסיס בייבי פסטה אבל עם חומר פעיל (אסור להתשמש יותר מידי רצוף) שמים שכבה עבה, והיא ממש מגנה ומפרידה אפילו אחרי כמה שעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
משחה בשם a+d משהו מעולה.למי שיש אפשרות בכל בית מרחקת באמריקה אצלנו במשפחה כבר יודעים מה לבקש מאמריקה.טוב לכל סוגי הפצעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אצלי אינוטיול לא עזר כלום,
אגיסטן בייבי לעומת זאת - פלאים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני משתמשת בדזיטין. משחה מצוינת.
(גם האינוטיול מצוינת, אבל הדזיטין לא פחות. ואם חסר במלאי - אולי יש דזיטין...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מה לעשות עם פצעים פתוחים ממש? קורטיזון?
לפני שבוע החלפנו טיטול לבייבי סיטר (עד עכשיו השתמשתי בטיטולים) זה אומר משהו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
תנסי לחזור לטיטולים וכמובן לשים משחה עד שיעבור
ואם יהיה לך אומץ לנסות אח"כ בחזרה את הבייביסיטר ולראות אם זה שוב עושה פצעים...
הבן שלי גם היה עכשיו עם פצע פתוח והשתמשתי במשחה קלנדולה של מאמי קייר וגם שמתי לו כמה פעמים ויטה מרפן שזה משחה לטיפול בכוויות ופצעים פתוחים לא דווקא לטיטול
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
גם אני שמעתי על כך שאם הפצעים חמורים ומוגדרים כמו כויה, טוב למרוח משחה נגד כויות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הבת שלי 3 חודשים הייתה ככה עם דם וכוויות שלא עברו!!!
כל הזמן חשבתי שיניים אוזניים ומה לא... ניסיתי לפחות 14 סוגי משחות מכל הסוגים שנכתבו פה ועוד..... וכלום לא עזר!!!

החלטתי לשנות לה את התזונה וקניתי רק מטרנה צמחית! שמרתי עליה מחלבי - והכל עבר כאילו לא היה כלום.
יש לציין שלא היה לה שום סיפטומים אחרים שהחלב לא היה לה טוב! רק שורף ודם בטיטול!
אמנם זה סיפור יקר... והיא כבר בת שנה ... - אז אני מנסה להוריד אותה מזה לארוחות מסודרות ורק בבוקר ובלילה מטרנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכון באמת אין להשיג כבר אינטיול.
המטפלת של הבת שלי נתנה לי רעיון גאוני שעזר בצורה לא רגילה - למרוח בייבי פסטה ביחד עם וזלין תגידי לי אח"כ איך היה .... זה פשוט מדהים!
ואגב, אם המצב יותר חמור אני מאוד ממליצה על "טרידרם" עם מרשם רופא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י KR;1456130:
לפצעים פתוחים אני חוזרת וממליצה על דר-מקומבין (Der-Macombin - לא בטוחה שאייתתי נכון).
דרמקומבין Dermakombin
"Derma" זה עור
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה