- הוסף לסימניות
- #21
שמים הכל מיני
פינוקיות מיני, שוקולדים מיני ובקיצור...כל חטיף/ממתק/שתיה שבא בגרסת 'מיני'
וכותבים: 'משהו מיני, שלא תשמיני'
זה נראה לי מה שאני הולכת לעשות השנה וכולי תפילה שלא יביאו לי הרבה משלוחים כי מתחיל להמאס לי התחרות של המשלוח הכי מושקע לחברות.
עוד משהו שחברה שלי עושה: ארוחת בוקר נחמדה עם לחם שום,סלט, ושתייה...אבל זה באמת למשקיעות.
פינוקיות מיני, שוקולדים מיני ובקיצור...כל חטיף/ממתק/שתיה שבא בגרסת 'מיני'
וכותבים: 'משהו מיני, שלא תשמיני'
זה נראה לי מה שאני הולכת לעשות השנה וכולי תפילה שלא יביאו לי הרבה משלוחים כי מתחיל להמאס לי התחרות של המשלוח הכי מושקע לחברות.
עוד משהו שחברה שלי עושה: ארוחת בוקר נחמדה עם לחם שום,סלט, ושתייה...אבל זה באמת למשקיעות.
הנושאים החמים