מתחשק לי לחדש קצת את הבית...

  • הוסף לסימניות
  • #1
אז מדי פעם נופלת עלי רוח השראה ויצירה
(ובד"כ זה קורה לי אחרי שיטוט בפרוג.. ;) )
ומתחשק לי ממש לחדש כמה קירות מוזנחים בבית.
אשמח לרעיונות/השראות
אז ככה, החדר שינה, לטעמי הריהוט נוראי ומכוער, אבל זה מה יש....
חשבתי לצבוע, אבל ירדתי מזה, סיכון גדול מדי (מדובר בריהוט יקר מעץ מלא)
לפחות שהקירות יהיו לטעמי..., יש לי בחדר גם קיר כניסה, שמתחשק לי לעשות שם משהו מהמם
וגם הקיר מאחורי המיטות,
צבע הריהוט כהה, אדמדם כזה (כן, מכוער, כבר אמרתי:(), רצפה דמוי פרקט אפור בהיר
מצרפת סקיצה של החדר שתבינו איך בנוי.
חדר נוסף שזקוק לשיפוץ, זה חדר הבנים שלי, צבע הריהוט שמנת בטקסטורת עץ, משולב עם קצת צבע קפה
והידיות ורוד פוקסיה (היה בעבר חדר בנות)
אז קודם כל החדר חייב להפוך לחדר בנים (3 ברנשים שישנים עם ורוד ענוג, אמממ.. לא ממש מסתדר..)
הבעיה שלי שאני נורא נורא אוהבת את הצבע הורוד וכל צבע שניסיתי להתאים לא התחברתי, אולי מפה תבוא ישועתי...
איזה צבע גזעי ויפה יכול ללכת שם טוב? (החדר בן 8 שנים, היום בחיים לא הייתי עושה כזה צבע ריהוט..)
וצריכה רעיון יפה לצביעת הקירות בחדר.
תודה לכל מי שקראה אותי עד כאן, סורי שחפרתי:)
ויאללה, מחכה לרעיונות מ-ה-מ-מ-י-ם
תודה מראש לכולן!!!
תוכנית חדר.jpg

הוספתי תמונה של הארון, איזה צבע הייתם שמות פה במקום הורוד?
 

קבצים מצורפים

  • PBImg001.jpeg
    PBImg001.jpeg
    KB 7.2 · צפיות: 222
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
אל תשכחי להעלות תמונות בסוף, כי ממש גירית אותי רק שאין לי רעיונות להציע
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני החלפתי צבע לחדר בנות משמנת-ורוד פוקסיה לשמנת אדום ואפור, יצא ממש יפה!
קניתי באליאקספרס טפט לרהיטים והדבקתי מדויק (טוב השתדלתי הכי שאפשר...)
אולי את יכולה להדביק על הצבע קפה ולעשות חדר שמנת כחול ג'ינסי כזה, לא כחול כהה ולא תכלת. את יכולה גם לשלב עוד צבע אפור כהה יכול ללכת עם זה טוב אבל ממש בנגיעה קלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני החלפתי צבע לחדר בנות משמנת-ורוד פוקסיה לשמנת אדום ואפור, יצא ממש יפה!
קניתי באליאקספרס טפט לרהיטים והדבקתי מדויק (טוב השתדלתי הכי שאפשר...)
אולי את יכולה להדביק על הצבע קפה ולעשות חדר שמנת כחול ג'ינסי כזה, לא כחול כהה ולא תכלת. את יכולה גם לשלב עוד צבע אפור כהה יכול ללכת עם זה טוב אבל ממש בנגיעה קלה
אהבתי את השילוב של האדום אפור
לא נראה לי אצלי ילך יפה הדבקה של טפט על הארון, בגלל המראה של הטקסטורת עץ
אבל נתת לי כיוון, תודה לך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
השתמשי בשמנת שיש לך כצבע בסיס והוסיפי צבע בידיות במדפים ובצבע הקיר וגם בוילון וכרית
בפריטים שהוספת לריהוט הוסיפי צבע חזק לא פסטלי כמו טורקיז בורדו כחול הפועל או כתום חמרה ועוד
ועל הקיר השתמשי בצבע שהוספת לחדר וכדי לקבל גוונים ערבבי עם בז בכל פעם ערבבי כמות קטנהשל צבע כך תוכלי לחלק את הקיר לשטחים של משולשים או פסים ולצבוע בגוונים שונים הנמצאים על אותו סולם כשאת משלבת ביניהם צבע נקי בלי לערבב גם של הבז צבעי רק קיר אחד דומיננטי ואת היתר בצבע חלק בגוון בהיר מאד כדי שלא יקטין את החדר
אפשר להוסיף גם צבע שלישי ואז לא לערבב ביניהם אלא לתת אותם זה לצד זה
מי שלא בקיאה מאד בצבעים עדיף להוסיף רק צבע אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני רואה פתאום שפידחתי בכותרת, וכתבתי 'מתחדש לי' במקום' מתחשק'...
לשנות כותרות זה רק דרך המנהלות?
מקסימום, נשאיר כך, העיקר שהבנתן מה אני רוצה... ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
השתמשי בשמנת שיש לך כצבע בסיס והוסיפי צבע בידיות במדפים ובצבע הקיר וגם בוילון וכרית
בפריטים שהוספת לריהוט הוסיפי צבע חזק לא פסטלי כמו טורקיז בורדו כחול הפועל או כתום חמרה ועוד
ועל הקיר השתמשי בצבע שהוספת לחדר וכדי לקבל גוונים ערבבי עם בז בכל פעם ערבבי כמות קטנהשל צבע כך תוכלי לחלק את הקיר לשטחים של משולשים או פסים ולצבוע בגוונים שונים הנמצאים על אותו סולם כשאת משלבת ביניהם צבע נקי בלי לערבב גם של הבז צבעי רק קיר אחד דומיננטי ואת היתר בצבע חלק בגוון בהיר מאד כדי שלא יקטין את החדר
אפשר להוסיף גם צבע שלישי ואז לא לערבב ביניהם אלא לתת אותם זה לצד זה
מי שלא בקיאה מאד בצבעים עדיף להוסיף רק צבע אחד
נשמע מקסים! ואיזה הסבר ברור... אין עליך!
צביעת משולשים מתאים גם לקיר ארוך?
פשוט הקיר היחיד הפנוי זה הקיר שמול הארון והוא בערך 4 מ'
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אפשר גם בקיר ארוך אבל עדיף שיהיה בו משהוא השובר את הרצף כמו חלון או מדפים
ולא ניתן לתחום קטע מתוך הקיר ולצבוע רק אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני רואה פתאום שפידחתי בכותרת, וכתבתי 'מתחדש לי' במקום' מתחשק'...
לשנות כותרות זה רק דרך המנהלות?
מקסימום, נשאיר כך, העיקר שהבנתן מה אני רוצה... ;)

זה נישמע הרבה יותר מקורי כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני עשיתי מלכתחילה לחדר בנים שמנת-קפה -טורקיז.
הולך מאד יפה ביחד.
ולא מדי קיטשי ותינוקי, גם לבנים גדולים יותר, בהמשך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני עשיתי מלכתחילה לחדר בנים שמנת-קפה -טורקיז.
הולך מאד יפה ביחד.
ולא מדי קיטשי ותינוקי, גם לבנים גדולים יותר, בהמשך.
אהבתי את השילוב...
יש מצב לתמונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני הייתי משנה לצבע מנטה, ישתלב לך פה מצוין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מצרפת כאן ריהוט של חדר שינה שצבעתי - רק כדי להראות לך שזה לא כזה מפחיד

יש לי עוד חלומות לפינישים. אבל זה רק כשאעשה ארון, אוכל להתאים סופית.


צפה בקובץ המצורף 778971צפה בקובץ המצורף 778972צפה בקובץ המצורף 778974
מושלםםם!!
מהמם!
את באה לצבוע אצלי? ;)
איך צבעת?שתפי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
זה יותר קל ממה שנראה.

קודם משייפים את הרהיט
אח"כ מורחים צבע מקשר
ואחרי זה צבע על בסיס שמן - שמתאים לפורמיקה.

יש דרך עוד יותר קלה. יש סוג צבע - לא זוכרת כרגע את החברה, שאין צורך בחומר מקשר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
זה יותר קל ממה שנראה.

קודם משייפים את הרהיט
אח"כ מורחים צבע מקשר
ואחרי זה צבע על בסיס שמן - שמתאים לפורמיקה.

יש דרך עוד יותר קלה. יש סוג צבע - לא זוכרת כרגע את החברה, שאין צורך בחומר מקשר.
זה סוג צביעה שמתאימה לפורמייקה,
הריהוט שלי עץ מלא, יש לך מושג אם יש הבדל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זה סוג צביעה שמתאימה לפורמייקה,
הריהוט שלי עץ מלא, יש לך מושג אם יש הבדל?
אני חושבת שעץ מלא פשוט יותר לצביעה.
אני בהלם שככה אפשר לצבוע פורמייקה. @LF4 אני ממש אשמח להדרכה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש היום צבע "שאבי שיק" שאפשר לצבוע על פורמייקה, עץ וכו', ללא צבעי פריימר (בסיס)
33.JPG
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה