מתכון עוגיות תמרים

  • הוסף לסימניות
  • #21
שמן קוקוס לא רק יותר בריא, אלא מאד מאד בריא.
מומלץ צריכת 2 כפות ממנו ליום.
סתם כך.
כי זה מה שהמוח שלנו צריך. (אה. ושימו לב - כזה שלא עבר תהליך הדרוגנציה, כי אז הוא כמו מרגרינה...)
ולא, אין לי אחוזים.....

הוא מצוין ממש במקום מרגרינה. נח לעיבוד. נותן מרקם מוצלח מאד בבצקים, ובכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י OR_Design;1510119:
נו טוב.. קצת נרגעתי אף פעם לא השתמשתי במרגרינה אלא רק במחמאה.
ב"ה ..

איך את מכינה את הסופלה בלי מרגרינה? אשמח אם תשלחי לי

200גר' שוקולד מריר
כוס שמן
ממיסה בסיר או במיקרוגל בפולסים קצרים

מוסיפים 5 ביצים
אחת אחת תוך כדי ערבוב

בקערית נפרדת מערבבים:
4/3 כוס קורנפלור
4 כפות קקאו
חצי כוס סוכר

מוסיפים לבלילת השוקולד
מערבבים


אפשר לתקוע בכל סופלה קובית שוקולד.

מחממים מראש 180 מע' 12 דק' בערך תלוי בסוג התנור שיש לך,
יכול להיות שתצטרכי טיפה יותר. או פחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
שאלה-
כמה כוסות קמח צריך בשביל הפרשת חלה בלי ברכה?

וכמה צריך עם ברכה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני חושבת ש-12 כוסות זה כבר עם ברכה - 1.680 קילו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י OR_Design;1510119:
נו טוב.. קצת נרגעתי אף פעם לא השתמשתי במרגרינה אלא רק במחמאה.
ב"ה ..

איך את מכינה את הסופלה בלי מרגרינה? אשמח אם תשלחי לי

מחמאה=מרגירנה בטעם חמאה. מבחינת 'בריאות' זה אותו דבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י מיכל101;1509072:
עוגיות תמרים:

1 כוס מים רותחים
1 כוס שמן קנולה
4 כוסות קמח מלא (או חצי מלא וחצי רגיל)
1. אבקת אפיה.

למילוי:
1 חב' תמרים (200 גר')
לפחות 1/2 כוס מים רותחים.
לטחון בבלנדר.
לחילופין:
ממרח תמרים קנוי+מעט מים רותחים+חצי כפית קפה נמס

אופן ההכנה:
הכניסי את החומרים כפי הסדר לקערה, לושי ועבדי בצק נוח לעבודה.
אם הבצק מידי יבש או מתפורר-הוסיפי עוד כמה כפות מים עד ל לקבלת בצק טוב.
חלקי את כמות הבצק ל-2.
רדדי עלה מלבן ארוך דק וצר, מרחי מלית, וגלגלי לרולדה.
הניחי בתבנית. חתכי לרצועות עם סכין - כמעט עד הסוף.
(אפשר במקום זה לגלגל לרוגאלך קטנטנים)
אפי כ-20 דקות להזהבה יפה. הזהרי לבל ישרפו.

לבחירה: אבקת סוכר לזריה על הרוגאלך לאחר האפיה.

מיכל תודה על המתכון המוצלח.
רק עכשיו יוצא לי לכתוב- הכנתי כבר בחמישי.

יצא ממש מוצלח- ממש נחטף!!

אהבתי את השילוב של ממרח התמרים עם הקפה.

והבצק יצא עם מרקם פריך וטעים.

מאוד טעים לאכול את זה קר כשמוציאים אותו מהקפאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
-

קניתי אתמול ממרח תמרים בדיוק בשביל זה.. מקווה להספיק היום
השתמשת בכל הקופסה, ז"א- 450גר' למילוי? נראה לי ממש הרבה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י HGO;1515279:
קניתי אתמול ממרח תמרים בדיוק בשביל זה.. מקווה להספיק היום
השתמשת בכל הקופסה, ז"א- 450גר' למילוי? נראה לי ממש הרבה..

כן, לא ממש הרבה, בדיוק מתאים. אני אפילו הייתי משתמשת בקופסא וחצי, ועושה 3 מלבנים מכמות הבצק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גם אני הכנתי לשבת

יצא מקסים. התחסל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
גם אצלנו הולך המתכון הנ"ל (באמת מזמן לא הכנתי)
מאוד משדרג להוסיף למלית אגוזי מלך קצוצים, לפזר בנדיבות קינמון וממש טיפה ציפורן
אפשר מאותו בצק להכין גם אזני המן (באיזה מילוי שרוצים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י אולפן הפקות;1515240:
מיכל תודה על המתכון המוצלח.
רק עכשיו יוצא לי לכתוב- הכנתי כבר בחמישי.

יצא ממש מוצלח- ממש נחטף!!

אהבתי את השילוב של ממרח התמרים עם הקפה.

והבצק יצא עם מרקם פריך וטעים.

מאוד טעים לאכול את זה קר כשמוציאים אותו מהקפאה.

תודה
הקפה היה המצאה שלי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י אולפן הפקות;1515286:
כן, לא ממש הרבה, בדיוק מתאים. אני אפילו הייתי משתמשת בקופסא וחצי, ועושה 3 מלבנים מכמות הבצק.
אכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
תודה רבה!!!
יצא פשוט מעולה!!
שילוב של טעם + קלות + בריאות!

גם הריח מעולה :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה