דרוש מידע מתנה לאישה ללידה ראשונה

  • הוסף לסימניות
  • #61
תודה,
את שאלת אם גם הבעל מקבל מתנות, ומישהי אחרת כתבה שהבעל והאישה הביאו יחד ילד לעולם... בהתעלם מחלקה הייחודי של האשה בעניין.
זה התחבר לי ביחד :sneaky:
זה לא היה בהתעלם. הביטוי "ילדה לבעלה" הציק לי. מרגיש לי נורא ארכאי תואם מזרח תיכון ערבי:). זה הילד שלה גם. היא הביאה לעולם נשמה. לזו היתה הכוונה, אז הרי הדיוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
זה לא היה בהתעלם. הביטוי "ילדה לבעלה" הציק לי. מרגיש לי נורא ארכאי תואם מזרח תיכון ערבי:). זה הילד שלה גם. היא הביאה לעולם נשמה. לזו היתה הכוונה, אז הרי הדיוק.
ענין של רגש
לי זה מרגיש כמו "ותלד לו" שכתוב הרבה בתנ"ך
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
הי, אני אשמח בכל אופן שתעזרו לי עם רעיון.
זה לידה ראשונה- ככה שעגלה חמותי קונה.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
צילומי ניובורן.
מוזמנת לשלוח לי מייל ולקבל הצעת מחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אני מחפשת משהו לעצמי.
אחרי שעברתי את המסע......
אז את צריכה יותר לחשוב בכיוון של:
יותר מעניין אותך מתנה שתישאר איתך שנים (כמו תכשיט/תיק), מתנה שתשאר לטווח בינוני (בושם/מוצרי קוסמטיקה מפנקים לדוגמה) או מתנה זמנית (כמו ספא/עיסוי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
יותר מתנה שתישאר לטווח הארוך....
פחות תכשיט /תיק.
אם יש לך רעיון למשהו- אני אשמח!
פמוטות/ מגש לפמוטות, נגן איכותי עם אוזניות טובות, מצלמה.
אם יש לך איזה תחביב- ציוד מתאים שלא מפרגנים אותו סתם כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
תחשבי מה את רוצה שאת לא מפרגנת לעצמך ביומיום, זה ממש אינדוודואלי.
יכול להיות מחשב, שידת איפור, ארנק, ספר, פאזל, ציוד לקמפינג, רכב, קופסת תכשיטים מהודרת, כורסא מפנקת, סדנא (איפור/אפיה/בישול/אומנות), קישוט לבית, כל דבר שאת הולכת לחנות רואה שאת רוצה אבל לא מפרגנת לעצמך....
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
סתם שאלו על ההתנהלות באופן כללי.
בכלל, שוויון מוחלט הוא לא פתרון.
שכל אחד מקבל את הצורך שלו, זה הנכון
(גם בין ילדים וגם מגדרית וכו')

אבל כן עלה בי שאלה-
בעל שמנהל את החשבונות כל השנים - מקבל על זה משהו?
בעל שלוקח את הילדים בכל העיר כל יום?
בעל שתארח אצל הורים שלה למרות שלא בא לא מלשון מעטה?
בעל שעבר חוויה קשה מאוד בלידה בעצמו ותפקד למרות זאת ותמךודאג ולא הבירוקרטיה?
בעל שלומד תורה והיא נהנית מהשכר, כמו שהיא יולדת לו ילדים?

לא פותחת דיון על זה.
סתם, שאלה למחשבה.

אולי לידה זה בולט ומשמעותי ומשנה חיים.
אולי מתרגלים לדברים יומיומיים.

אבל,
אם אנחנו מדברים בשפה של מתנות בבית?
בדרך כלל
ואישה שמכינה כל יום ארוחת צהרים חמה מקבלת משהו?
ואישה שמנקה את הבית מקבלת משהו
ואישה שמכבסת ומגהצת ומקפלת ושומרת על הילדים שבעלה לומד תורה ומכינה שבת ועושה עוד מיליון דברים מקבלת משהו?
אז זה לא קשור בכלל, במשך השגרה לכל אחד מבני הזוג יש תפקידים משלו וכל אחד עושה את תפקידיו ולא מקבל כלום!
הם חיים ביחד ומקימים בית ביחד ומנהלים אותו ביחד!!
אבל בלידה זה משהו אחר לגמרי, זה מסע שהאישה בלבד !! עוברת במשך 9 חוד' מאז שנכנסת להריון ובמהלך כל התקופות הקשות שמרגישה טוב פחות או יותר וכואב לה פה ושם וכבד ומציק וכו וכו ועד הלידה עצמה שיולדת במסירות נפש לפעמים תוך כדי סכנת נפשות ממש.
אז כן לפי דעתי מגיע לאישה על כך הרבה יותר ממתנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
אבל בלידה זה משהו אחר לגמרי, זה מסע שהאישה בלבד !! עוברת במשך 9 חוד' מאז שנכנסת להריון ובמהלך כל התקופות הקשות שמרגישה טוב פחות או יותר וכואב לה פה ושם וכבד ומציק וכו וכו ועד הלידה עצמה שיולדת במסירות נפש לפעמים תוך כדי סכנת נפשות ממש.
אז כן לפי דעתי מגיע לאישה על כך הרבה יותר ממתנה.
בתור אחת שילדה הרבה יותר מילד אחד ממש לא מתחברת לרעיון שזה מסע של האשה בלבד, ההריון (אצלי בכו"א) הוא לגמרי מסע משותף! ביחד! כל אחד את חלקו האשה את החלק הפיזי והבעל את כל מה שזה אומר לגביו של תמיכה פיזית ורגשית מסביב השעון...כל ההריון וכל החודש שאחרי הלידה (לפחות) אף פעם לא הבנתי למה שהבעל נותן מתנה על הלידה, זה אולי הזדמנות נחמדה לפנק את האשה אבל מה הקשר מתנה על זה שהיא ילדה בשבילו, כאילו הילד לא שלה??

כנראה אצל כל זוג זה אחרת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
בתור אחת שילדה הרבה יותר מילד אחד ממש לא מתחברת לרעיון שזה מסע של האשה בלבד, ההריון (אצלי בכו"א) הוא לגמרי מסע משותף! ביחד! כל אחד את חלקו האשה את החלק הפיזי והבעל את כל מה שזה אומר לגביו של תמיכה פיזית ורגשית מסביב השעון...כל ההריון וכל החודש שאחרי הלידה (לפחות) אף פעם לא הבנתי למה שהבעל נותן מתנה על הלידה, זה אולי הזדמנות נחמדה לפנק את האשה אבל מה הקשר מתנה על זה שהיא ילדה בשבילו, כאילו הילד לא שלה??

כנראה אצל כל זוג זה אחרת...
גם אני מרגישה ככה. בעלי אף פעם לא קנה לי מתנה ללידה וממש לא ציפיתי לקבל משהו. קיבלתי תינוק וזה המתנה הכי גדולה שיכלתי לבקש.
(הוא כן מפנק אותי בשוקולדים וגלידות אבל זה ממש לא מתנה על הלידה. אלה דברים שהוא קונה לי גם בסתם יום יום.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
בתור אחת שילדה הרבה יותר מילד אחד ממש לא מתחברת לרעיון שזה מסע של האשה בלבד, ההריון (אצלי בכו"א) הוא לגמרי מסע משותף! ביחד! כל אחד את חלקו האשה את החלק הפיזי והבעל את כל מה שזה אומר לגביו של תמיכה פיזית ורגשית מסביב השעון...כל ההריון וכל החודש שאחרי הלידה (לפחות) אף פעם לא הבנתי למה שהבעל נותן מתנה על הלידה, זה אולי הזדמנות נחמדה לפנק את האשה אבל מה הקשר מתנה על זה שהיא ילדה בשבילו, כאילו הילד לא שלה??

כנראה אצל כל זוג זה אחרת...
טוב אז אולי אצלך ההריונות מאד קלים לך ב"ה ואת מרגישה שזה עוד סוג של עבודה בבית או משהו, יש כאלה שאני מכירה שבשבילן ההיריון קל מאד והן מתנהלות כרגיל והלידה עם אפידורל לא מורגשת בכלל והכל טוב ויפה, אז באמת על מה לקבל מתנה?
אבל יש כאלו שההריון בשבילן זה ממש כמו מסע , הן סובלות מהיפראמזיס קשה מאד מאד לפחות עד חודש רביעי אם לא יותר וגם אח"כ סובלות עוד מלא ממלא דברים מורידים ועד כאבי גב וכו.. וגם הלידה בשבילן קשה מאד ומורגשת מאד אז עם כל הכבוד לתמיכה של הבעל , הן עוברות את הכל על גופן ועוד ממשיכות לנהל את הבית, אז אולי להן כן מגיע מתנה והערכה על כך שלמרות כל הקושי הביאו עוד נשמה יהודית לעולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
טוב אז אולי אצלך ההריונות מאד קלים לך ב"ה ואת מרגישה שזה עוד סוג של עבודה בבית או משהו, יש כאלה שאני מכירה שבשבילן ההיריון קל מאד והן מתנהלות כרגיל והלידה עם אפידורל לא מורגשת בכלל והכל טוב ויפה, אז באמת על מה לקבל מתנה?
לא נפלת על האשה המתאימה.. ב"ה אני עם סימפיזיוליזס קשה בהריונות+ כמה לידות בניתוח, הפוך, אני מרגישה שככל שההריון קשה יותר זה יותר ביחד והרבה יותר דורש מהבעל כמו מהאשה, אז כנראה שלא זו הנקודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אז אולי להן כן מגיע מתנה והערכה על כך שלמרות כל הקושי הביאו עוד נשמה יהודית לעולם!
הערכה ודאי מגיעה על זה אבל מה הקשר מתנה מהבעל? כאילו תשלום ממנו על העבודה שלך ללדת
אין לי התנגדות למתנה סתם כפינוק אבל לא בתור "כאות הוקרה על זה שילדת לי ילד" זה נשמע לי ממש מגוחך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
טוב אז אולי אצלך ההריונות מאד קלים לך ב"ה ואת מרגישה שזה עוד סוג של עבודה בבית או משהו,
וסתם לידיעתך אין דבר כזה הריון קל בטח לא הריון שיש לך בית עוד 5-8 ילדים לטפל בהם...
אין חיה כזאת!!!!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה