דרוש מידע "מתנת חנות פלונית" מה זה אומר לכם?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני אשנה כאן פרטים כדי שלא ימחקו את האשכול על הוצאת דיבה
נגיד שבעיתון ילדים כלשהו מתפרסם מבצע לילדים
צריך לעשות כמה משימות, לשלוח תיעוד לעיתון, ונכנסים להגרלה על פרס מתנת חנות צעצועים ידועה
הילדים מתאמצים ועושים ושולחים ומחכים לשמוע שהם זכו בהגרלה
הם מבינים שיתכן שהפרס לא יהיה אופניים יקרות או משחק קופסה שווה
מבחינתם גם אם זה רק חבילת מדבקות או מחק בשני שקלים, זה שווה
בסוף מגיע ההודעה המיוחלת שהם זכו
כתוב שהם צריכים לגשת לחנות הצעצועים ולקחת... פותחן
מסוג טוב, כן? מצליח לפתוח את קופסאות השימורים הכי עקשניות
הם הולכים לחנות, מקבלים באכזבה את הפותחן
הם אומרים למוכר "לא ידענו שאתם מוכרים כאן פותחנים"
המוכר עונה שהם לא מוכרים אותם, הם רק נותנים אותם כפרס
זה הוגן? חוקי?
אם מישהו כאן לא בסדר בסיפור הזה, מי הוא? העיתון? החנות?
או שאין כאן שום בעיה והכל כשר למהדרין
אשמח לדעתכם
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני לא מבינה בחוקיות אבל כן באנושיות
אם מפרסמים שיקבלו מתנה מחנות צעצועים אז מחכים לקבל צעצוע
ממש מאכזב!
אפשר לפנות להנהלת העיתון ולשאול את דעתם...
הנהלת העיתון יודעת
הם שלחו את ההודעה על הזכייה ורשום שם מה הפרס
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זה ברור שהגינות - אין כאן!!! השאלה של מי...
מצד העיתון - מאוד יכול להיות שהם סיכמו מראש עם החנות על נתינת מתנה לילדים - מתוך הבנה [כמו שאנחנו מבינים] שזה יהיה משחק שמתאים לילדים - והחנות הסכימו בלי להיכנס לפרטים, ועל סמך ההסכמה שלהם הם פירסמו את המבצע. מה שהיה רשום הפרס בסוף המבצע זה יכול להיות בלית ברירה מצידם... - אם זה אכן כך, אז מסתבר שזה חוקי וכשר גם מצד ההלכה, אבל זה לא הוגן מצד החנות!!!
מצד החנות - יתכן שגם הם לא ידעו על פרטי המבצע ולמי הוא מיועד, ולכן הם לא רואים בזה שום בעיה לייחד מוצר ביתי לצורך המבצע. - זה יהיה יפה מאוד מצד בעלי החנות לשנות את המתנה לפי הענין, אבל לפעמים שזה משהו ספציפי לצורך המבצע ואין להם מה לעשות עם זה בחנות...
לסיכום - ברור שיש כאן אכזבה עמוקה לילדים - וגם להורים... אבל לא תמיד יש כאן "אשמים"...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש תוכנית בשם "יהיה בסדר" בגלי צהל הם יעפו על סיפור כזה... מבטיח לך שזאת תהייה פעם אחרונה בהיסטוריה האנושית שחנות או עיתון יעשו מעשה נבזי שכזה!!
אין לי עניין לפרסם עיתון וחנות חרדיים ברשת חילונית
לא שווה את הנזק
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כנראה חוקי
אבל החנות תפסיד מזה לקוחות
היא לא.
כי בעיתון הם קבלו סוג של פרסום שהם אלו שנותנים את הפרס
ורק הזוכה המאוכזב אולי יחדול מלהיות לקוח.
מן הסתם לא פרסמו מה הזוכה קיבל.
כך שהם לא הפסידו כלום חוץ כמובן מהגינות אישית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
וביננו, כמה קופסאות שימורים כבר יש שצריכות פותחן. כולם כמעט כמו פחיות...
אישית יש לי נטייה לשבור את הצ'ופצ'יקים האלה כשאני מנסה לפתוח קופסאות אז יהיה לזה שימוש
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נגיד שהיה כתוב שזה מתנת חנות ספרים ידועה והיו מקבלים מברשת שיניים, זה גם היה בסדר?
ממש ככה!!
הנהלת העיתון יודעת
הם שלחו את ההודעה על הזכייה ורשום שם מה הפרס
היא יודעת שקיבלתם פותחן
היא לא יודעת שהתאכזבתם....
תבקשו פיצוי, תגידו שתפרסמו את זה
הילדים שלי גם עובדים ומתאמצים לפתור ולשלוח ומ ח כ י ם כל פעם
ואני ממש יכעס שיקבלו פותחן
ואז אני צריכה לקנות להם מתנה כי הם בכל אופן עבדו והתאמצו...
מה זה מתנה להורים או לילדים??
(גם אם בעיתון ש נשים יהיה הגרלה ויקבלו משחק אז זה מאכזב אבל לפחות זה לילדים אבל להיפך זה לא עובד!!)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה