דרוש מידע "מתנת חנות פלונית" מה זה אומר לכם?

  • הוסף לסימניות
  • #21
רק להבהיר---העניין הוא לא השווי של המתנה כי המתנה שווה
אלא שכשמפרסמים שהפרס הוא מתנת חנות מסוימת, מצפים שזה יהיה משהו שמוכרים בחנות המדוברת
וכאן הם נותנים משהו לא קשור
למה בכלל לכתוב שזה מתנת החנות הזו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כמו שבאחד המבצעים של אחד העיתונים שלחו איזו "ניידת פרסים" והיו כמה ילדים שקיבלו שם מכות מהאחראי על חלוקת ההפתעות,
זה מאד מאכזב ומעצבן, אבל זה לא משהו שיש לעיתון שליטה עליו.
בכל אופן שומר נפשו יתרחק מכל המבצעים של העיתונים ורדיו כי האכזבה מצויה בהם מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
באמת עוול. בואו, אפשר לתת צעצוע פשוט וזול- אבל לתת ככה?
אמא שלי פעם השתתפה באיזה תחרות של איזה חברה, וקיבלה תיק בד מהסוג הפשוט- זה עם החוטים הלבנים ללבישה- עם סמל של החברה, מאכזב, אבל לפחות משהו שאפשר לומר שהוא מתנת החברה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נשמע לי כמו סוג של אונאת דברים
ההבנה הפשוטה היא של הקוראים היא שאמורים לקבל צעצוע, כי זו החנות של הצעצועים
אם החנות היתה מוכרת גם את הפריט הזה, היה עוד אפשר ללמד זכות שזה נכלל ב"חנות הצעצועים" הספציפית הזאת (כמובן אם היו מזכירים את שמה במודעה)
אבל כשהחנות אפילו לא מוכרת את זה, נשמע אונאת דברים למהדרין
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
עוד אשכול שחכמת ההמונים נוהרת בתופעת העדר אחרי הראשון שמתלונן וכולם רק מהדהדים אותו.
גם אתה מוזמן לכתוב את דעתך האישית נעדרת העדריות, לאזן את האשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
היא לא.
כי בעיתון הם קבלו סוג של פרסום שהם אלו שנותנים את הפרס
ורק הזוכה המאוכזב אולי יחדול מלהיות לקוח.
מן הסתם לא פרסמו מה הזוכה קיבל.
כך שהם לא הפסידו כלום חוץ כמובן מהגינות אישית.
לטווח הארוך הם יפסידו
במיוחד אם זה יהיה דפוס פעולה שחוזר על עצמו
חברך חברא אית ליה
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
עוד אשכול שחכמת ההמונים נוהרת בתופעת העדר אחרי הראשון שמתלונן וכולם רק מהדהדים אותו.
לא התלוננתי, רק שאלתי את דעת הקהל
והתגובה הראשונה דווקא היתה שזה כשר וישר
ובכל זאת רובם הביעו דעה אחרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לצערי קרה לי גם עם פרס בהגרלה של עזר מציון...
זכינו בנופש במקום מסוים איכשהו עם אינסוף כוכביות, סייגים והגבלות לא הצלחנו למרות נסיונות רבים לממש את הפרס. אני קצת התעקשתי, ניסתי לשלוח מיילים ולהצליח כן איכשהו להגיע לזה... בעלי מראש ויתר וטען שסכםום הזכייה לא שווה את הכאב ראש. למדתי מזה שלא כל הנוצץ זהב, ואיכשהו הרבה מאד פעמים הדברים לא בדיוק מתנהלים כמו שזה נשמע מבחוץ.

ואני רואה את הפרס הספציפי הזה בהרבה קטלוגים של מכירות סיניות ...
ולגבי הסיפור הפותח, הייתי שולחת מייל חריף לעיתון ממש ציני ולא פייר, בטח כשמדובר בילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לצערי קרה לי גם עם פרס בהגרלה של עזר מציון...
זכינו בנופש במקום מסוים איכשהו עם אינסוף כוכביות, סייגים והגבלות לא הצלחנו למרות נסיונות רבים לממש את הפרס. אני קצת התעקשתי, ניסתי לשלוח מיילים ולהצליח כן איכשהו להגיע לזה... בעלי מראש ויתר וטען שסכםום הזכייה לא שווה את הכאב ראש. למדתי מזה שלא כל הנוצץ זהב, ואיכשהו הרבה מאד פעמים הדברים לא בדיוק מתנהלים כמו שזה נשמע מבחוץ.

ואני רואה את הפרס הספציפי הזה בהרבה קטלוגים של מכירות סיניות ...
ולגבי הסיפור הפותח, הייתי שולחת מייל חריף לעיתון ממש ציני ולא פייר, בטח כשמדובר בילדים
מבאס
ומה היתה התגובה של עזר מציון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מבאס
ומה היתה התגובה של עזר מציון?

בהחלט מבאס,



לא הצלחתי להגיע למישהו משם





אם מישהו מכיר פרטי איש קשר לנושא ממש אשמח

העניין הוא שזו הגרלה די ישנה, לפני שנתיים בערך, לא יודעת עד כמה רלוונטי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לצערי קרה לי גם עם פרס בהגרלה של עזר מציון...
זכינו בנופש במקום מסוים איכשהו עם אינסוף כוכביות, סייגים והגבלות לא הצלחנו למרות נסיונות רבים לממש את הפרס. אני קצת התעקשתי, ניסתי לשלוח מיילים ולהצליח כן איכשהו להגיע לזה... בעלי מראש ויתר וטען שסכםום הזכייה לא שווה את הכאב ראש. למדתי מזה שלא כל הנוצץ זהב, ואיכשהו הרבה מאד פעמים הדברים לא בדיוק מתנהלים כמו שזה נשמע מבחוץ.

ואני רואה את הפרס הספציפי הזה בהרבה קטלוגים של מכירות סיניות ...
ולגבי הסיפור הפותח, הייתי שולחת מייל חריף לעיתון ממש ציני ולא פייר, בטח כשמדובר בילדים
את רושמת נופש, נראה לי אני מנחשת על מה מדובר
היינו באותו מקום בתשלום מלא, וקיבלנו יחס מזעזע
נראה לי מדובר בבעיה של בעלי המקום שלא יודעים להתייחס ללקוחות
אני כן ממליצה לך לפנות לעזר מציון,
לפחות שלא יקחו מהם מתנות בעתיד
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
את רושמת נופש, נראה לי אני מנחשת על מה מדובר
היינו באותו מקום בתשלום מלא, וקיבלנו יחס מזעזע
נראה לי מדובר בבעיה של בעלי המקום שלא יודעים להתייחס ללקוחות
אני כן ממליצה לך לפנות לעזר מציון,
לפחות שלא יקחו מהם מתנות בעתיד
מקווה שזה לא ניתן לזיהוי כי זו ממש לא הייתה הכוונה שלי :(

בכל מקרה, אין לי פרטי איש קשר של מישהו מהמחלקה הרלוונטית
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מקווה שזה לא ניתן לזיהוי כי זו ממש לא הייתה הכוונה שלי :(

בכל מקרה, אין לי פרטי איש קשר של מישהו מהמחלקה הרלוונטית
לא נראה לי ניתן לזיהוי,
בגלל שהיינו שם והם מפרסמים הרבה אני מנחשת

תפני אלי באישי לפרטי איש קשר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה