- הוסף לסימניות
- #1
בעלי מעונין לשמוע שיעורים ברכב, יש לנו נגן רגיל וגם אייפוד
ושניהם מתחברים מצוין למערכת של הרכב. הבעיה שכל עוד מחוברים ניתן לשלוט על האודיו רק מהמערכת שברכב ועל המסך של הנגנים מופיע ״מחובר...״
זה יוצר בעיה כאשר למשל יש שיעור ארוך שרוצים לשמוע רק מהאמצע, אין אפשרות בכלל לדלג אלא רק לשמוע מהתחלה...
המערכת שמותקנת ברכב היא בלוטוס של מוטורולה. (אין לי פה דגם)
יש פתרון לזה?
ושניהם מתחברים מצוין למערכת של הרכב. הבעיה שכל עוד מחוברים ניתן לשלוט על האודיו רק מהמערכת שברכב ועל המסך של הנגנים מופיע ״מחובר...״
זה יוצר בעיה כאשר למשל יש שיעור ארוך שרוצים לשמוע רק מהאמצע, אין אפשרות בכלל לדלג אלא רק לשמוע מהתחלה...
המערכת שמותקנת ברכב היא בלוטוס של מוטורולה. (אין לי פה דגם)
יש פתרון לזה?
הנושאים החמים