רכבים נגנב הרכב, מה עושים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
בשבת האחרונה בבוקר גיליתי שהרכב לא בחניה, מייד במוצ"ש רצתי למשטרה דיווחתי שנגנב , והם אמרו לי שהם מצטערים אבל הוא כבר יצא לשטחים, והם יעדכנו אם יהיו שינויים.
לצערי הרב אין לי ביטוח מקיף, כיוון שהמקיף הוא פי שניים מצד ג' וחובה.
האם יש מה לעשות כדי לנסות להחזיר את הרכב ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם אכן הרכב הגיע לשטחים ולא מדובר בטיוח של המשטרה לצערי אין לך הרבה מה לעשות. לפני חצי שנה נגנב לחברי רכב חשמלי ולאחר יומיים נמצאו המספרי רכב בסביבות חברון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אם אכן הרכב הגיע לשטחים ולא מדובר בטיוח של המשטרה לצערי אין לך הרבה מה לעשות. לפני חצי שנה נגנב לחברי רכב חשמלי ולאחר יומיים נמצאו המספרי רכב בסביבות חברון.
יש מצב שבמשטרה ישקרו לי ? מה האינטרס שלהם ?..
אם כי כששאלתי איזה מחסום הרכב עבר הם ענו שזה מסווג...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הם לא משקרים הם מטייחים. יכול להיות שיש להם אינדיקציה על פי מקרים קודמים. בכל מקרה הם משאירים פתח שאם יהיו שינויים הם יעדכנו
יש מצב שבמשטרה ישקרו לי ? מה האינטרס שלהם ?..
אם כי כששאלתי איזה מחסום הרכב עבר הם ענו שזה מסווג...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לנו גנבו רכב עם ביטוח ועם איתורן
המשטרה לא מתעסקת בזה מעבר לרישום ואישור על התלונה לצורך הביטוח
איתורן כן אמרו לנו עד איפו האיתורן שידר וזה היה בכפר ערבי.
עם כל הביטוחים והאיתורן והרכב החלופי זה נזק לא קטן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
היית צריך לומר שברכב יש אמצעי לחימה.... :)
המשטרה לא מתעסקת עם גנבות רכב משעממות.... לא מדגדג להם....
במיוחד שהמבינים נחלקים כמה זמן לוקח משעת הגניבה עד שהרכב מפורק לחלקים. יש המעריכים בשעה ויש בפחות.... (כמובן כל הנ"ל אם מדובר על בני ישמעאל שגנבו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גניבת רכב נשמע לכל אחד לא רלוונטי עבורו עד שזה לא קורה
אני יש לי רכב ישן מאוד אבל יש לו מערכת אזעקה כמו של פעם האוטו פתוח תמיד כי א''א לנעול אותו משום מה (ישן מאוד) אבל כל מי שמעיז לפתוח את הרכב האזעקה פועלת בקולי קולות וזה פשוט מבריח כל אדם
לא פעם אני שומע את הרכב זועק כשאני בבית אני יוצא לחלון ורואה משהו בורח
מה שבטוח אם אין למשהו ביטוח מקיף לפחות שיתקין את המערכת אזזעקה כי הדבר הראשון שגנבי רכבים עושים זה לבדוק אם האוטו פתוח וברגע שהוא יפתח ויתחיל לזעוק הוא יברח כל עוד נפשו בו

לא יודע למה היום ברכבים החדשים אין את האזעקות האלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גניבת רכב נשמע לכל אחד לא רלוונטי עבורו עד שזה לא קורה
אני יש לי רכב ישן מאוד אבל יש לו מערכת אזעקה כמו של פעם האוטו פתוח תמיד כי א''א לנעול אותו משום מה (ישן מאוד) אבל כל מי שמעיז לפתוח את הרכב האזעקה פועלת בקולי קולות וזה פשוט מבריח כל אדם
לא פעם אני שומע את הרכב זועק כשאני בבית אני יוצא לחלון ורואה משהו בורח
מה שבטוח אם אין למשהו ביטוח מקיף לפחות שיתקין את המערכת אזזעקה כי הדבר הראשון שגנבי רכבים עושים זה לבדוק אם האוטו פתוח וברגע שהוא יפתח ויתחיל לזעוק הוא יברח כל עוד נפשו בו

לא יודע למה היום ברכבים החדשים אין את האזעקות האלה
גנב רכב לא גונב אלטע טרנטע..
זה יכול להיות נער שנגמר לו הניקובים בכרטיסיה והשקל בכיס והוא מחפש דרך לחזור הבייתה..
ברכבים שנדרש בהם איתוראן יש אזעקה ועלוקה ועוד כל מיני דברים שאין לי הבנה בהם,
לרכב כזה הגנב מגיע עם ציוד חדיש ומתקדם ולמרות כל ההגנות 4 דקות והוא בדרך לשטחים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גניבת רכב נשמע לכל אחד לא רלוונטי עבורו עד שזה לא קורה
אני יש לי רכב ישן מאוד אבל יש לו מערכת אזעקה כמו של פעם האוטו פתוח תמיד כי א''א לנעול אותו משום מה (ישן מאוד) אבל כל מי שמעיז לפתוח את הרכב האזעקה פועלת בקולי קולות וזה פשוט מבריח כל אדם
לא פעם אני שומע את הרכב זועק כשאני בבית אני יוצא לחלון ורואה משהו בורח
מה שבטוח אם אין למשהו ביטוח מקיף לפחות שיתקין את המערכת אזזעקה כי הדבר הראשון שגנבי רכבים עושים זה לבדוק אם האוטו פתוח וברגע שהוא יפתח ויתחיל לזעוק הוא יברח כל עוד נפשו בו

לא יודע למה היום ברכבים החדשים אין את האזעקות האלה
אבל זה מאזדה ומשנת 2014 זה התנעה עם כפתור ויש להם שלט שפותח את האוטו . אז אם היה לי אזעקה היא לא היתה נדלקת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
היית צריך לומר שברכב יש אמצעי לחימה.... :)
המשטרה לא מתעסקת עם גנבות רכב משעממות.... לא מדגדג להם....
במיוחד שהמבינים נחלקים כמה זמן לוקח משעת הגניבה עד שהרכב מפורק לחלקים. יש המעריכים בשעה ויש בפחות.... (כמובן כל הנ"ל אם מדובר על בני ישמעאל שגנבו)
אין לי רישיון לנשק . אז אני לא רוצה לשבת בחקירה..זה לא נעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
השאלה היא שמעתי שיש מקומות שגנבים מנסים למכור את הרכבים הגנובים במחיר מוזל בכל מיני קבוצות ברשתות החברתיות...
האם מישהו שמע על כזאת קבוצה ...?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בשבת האחרונה בבוקר גיליתי שהרכב לא בחניה, מייד במוצ"ש רצתי למשטרה דיווחתי שנגנב , והם אמרו לי שהם מצטערים אבל הוא כבר יצא לשטחים, והם יעדכנו אם יהיו שינויים.
לצערי הרב אין לי ביטוח מקיף, כיוון שהמקיף הוא פי שניים מצד ג' וחובה.
האם יש מה לעשות כדי לנסות להחזיר את הרכב ??
2 שאלות
1. באיזה עיר ?
2. איזה רכב?

ההתעניינות היא בגלל לדעת אם עלי להיות לחוץ.
ימלא השם חסרונם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש מצב שבמשטרה ישקרו לי ? מה האינטרס שלהם ?..
אם כי כששאלתי איזה מחסום הרכב עבר הם ענו שזה מסווג...
המשטרה בדקה בכלל? יש לכם איתורן?
היומנאי כנראה אמר בכלליות, שהרכב כנראה כבר בשטחים או מפורק...
הם לא באמת יכולים להתייחס ברצינות לכל גניבת רכב.
מתעדים וזהו
אם התיעוד הזה יצטרף לסיפורים נוספים באזור / בסגנון וכ'ו יהיה להם רקע לחקירה (לבדוק את הגנבים והשיטה, לא לחפש את הרכבים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אין להם ביטוח מקיף..
איתורן זה דרישה של חברת הביטוח שמבטחת במקיף,
זה עולה גם התקנה וגם דמי מנוי חודשיים..
ברור לי, אפשר גם לעשות איתורן באופן פרטי.
רציתי פשוט להבהיר להם את האבסורד, שהמשטרה לא באמת בדקה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
המשטרה בדקה בכלל? יש לכם איתורן?
היומנאי כנראה אמר בכלליות, שהרכב כנראה כבר בשטחים או מפורק...
הם לא באמת יכולים להתייחס ברצינות לכל גניבת רכב.
מתעדים וזהו
אם התיעוד הזה יצטרף לסיפורים נוספים באזור / בסגנון וכ'ו יהיה להם רקע לחקירה (לבדוק את הגנבים והשיטה, לא לחפש את הרכבים)
אין לי איתורן
השוטר אמר את זה, כי הם ראו את מספר הרכב עובר באחד המחסומים לשטחים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה