דרוש מידע נהג מונית רמאי - מה לעשות?

  • הוסף לסימניות
  • #41
אם אתה רוצה לדעת...
איפה ולאיפה - זה לא משנה, אבל כשאני בודקת בגוגל מפות את המסלול ברכב (על אותו שעה, לפני שאתה קופץ) זה לוקח 25 דקות, 10 ק"מ, השעה ארבע אחרי הצהריים OK?
יצאת בזול, זה לא אמור לעלות פחות מזה.
ולגבי נסיעה איטית, לא ברור מדוע, כי האינטרס שלהם לסיים מהר את הנסיעה ולהתחיל חדשה (11 ש"ח של תחילת מונה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
הי
לגבי זה שנהגי מוניות נוסעים לאט
זה לא נכון שכך הם מרויחים יותר
לא חסרים אנשים שרוצים לנסוע במונית
ומחיר התחלתי לפני מונה הוא 10 שקל
זה אומר שכל תחילת נסיעה הנסיעה מתחילה ב10 שקל
לכן שווה להם לנסוע ולאסוף כמה שיותר אנשים מאשר למרוח את הזמן
זמן גם אצלם שווה כסף
בטח שהם מרוויחים
אני נסעתי לפני שבועיים והנהג הפעיל מונה
ואף פעם לא עשיתי את הנסיעה הזאת ביותר מ60 ש"ח
והוא עשה לי טיול שנתי בכל העיר וזה הגיע ל80
אם הוא לא מרוויח אז מה היה העניין שלו לטייל בכל הארץ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בטח שהם מרוויחים
אני נסעתי לפני שבועיים והנהג הפעיל מונה
ואף פעם לא עשיתי את הנסיעה הזאת ביותר מ60 ש"ח
והוא עשה לי טיול שנתי בכל העיר וזה הגיע ל80
אם הוא לא מרוויח אז מה היה העניין שלו לטייל בכל הארץ??
שוב הם לא מרוויחים מזה
להם עדיף לסיים כמה שיותר מהר ןלאסוף כמה שיותר אנשים
בזמן הזה יכל לקחת מישהו אחר והרוויח יותר
ויכל להיות לו נסיעה שווה יותר

לא חסרים להם נסיעות
הם לא משועממים
אולי היה עומס
הם נוסעם בדרך כלל מה שהוויז אומר
ותמיד את יכולה לפתוח בעצמך וויז ולבדוק כמה זמן הדרך לוקחת בערך
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
שוב הם לא מרוויחים מזה
להם עדיף לסיים כמה שיותר מהר ןלאסוף כמה שיותר אנשים
בזמן הזה יכל לקחת מישהו אחר והרוויח יותר
ויכל להיות לו נסיעה שווה יותר

לא חסרים להם נסיעות
הם לא משועממים
אולי היה עומס
הם נוסעם בדרך כלל מה שהוויז אומר
ותמיד את יכולה לפתוח בעצמך וויז ולבדוק כמה זמן הדרך לוקחת בערך
לא חסרים?
בטוח?
אף פעם לא ראית נהג מחכה לנסיעה?
והנהג הזה לא נסע לפי הוויז
נסעתי את הדרך הזאת עשרות פעמים ואני לא צריכה
לפתוח וויז כדי לדעת כמה זמן הדרך אמורה לקחת
ואף פעם לא יצא לי כזה מחיר
הוא עשה דרך יותר ארוכה לא עומס ולא פקקים
הכבישים היו ריקים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
כלל חשוב שכדאי לדעת!
אם נהג מונית שואל אם להפעיל מונה תמיד תעדיפו ללא מונה
אם תתעקשו על מונה זה תמיד יצא סכום גבוה יותר מהמחיר שהוא נקב
וגם תגיעו הרבה יותר מאוחר....
ממש כך.
רק כדי להסביר/להתנות בנסיעה מהירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
ובדיוק בשביל סיפורים כאלו כדאי להשתמש ביאנגו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
  • הוסף לסימניות
  • #50
הי
לגבי זה שנהגי מוניות נוסעים לאט
זה לא נכון שכך הם מרויחים יותר
לא חסרים אנשים שרוצים לנסוע במונית
ומחיר התחלתי לפני מונה הוא 10 שקל
זה אומר שכל תחילת נסיעה הנסיעה מתחילה ב10 שקל
לכן שווה להם לנסוע ולאסוף כמה שיותר אנשים מאשר למרוח את הזמן
זמן גם אצלם שווה כסף
אפילו שבהגיון את צודקת, לפעמים לנהגים שווה יותר לצאת 'הצודקים',
"אמרתי לך שבשעה כזו בפקקים האלה המחיר יצא יותר מ-60 אם הייתי שומעת בקולי היית חוסכת..."
מניסיון. לצערי.

אף אחד לא כתב, @חיה@ק את יודעת דרך איזה חברה הזמנת אותו? תתלונני עליו בחברה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
  • הוסף לסימניות
  • #52
אין באמת מה לעשות, כי כך למעשה כך ארכה הנסיעה.
לא חושב שבאמת אפשר להוכיח שהוא נסע לאט אפי' שהיה אפשר אחרת.

כשאתם משלמים לו (במזומן!) אפשר להגיד לו שאתם מתכננים להתלונן עליו בתחנת המוניות ובמשרד התחבורה.
אולי זה לא יהיה אכפת לו, אולי כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בכל מקרא יש על הקבלה של המונית את כל הפרטים של הנהג כולל מספר זהות
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אוי אוי אוי

העיקר לכתוב בכותרת "נהג מונית רמאי..."

זה בדיוק נקרא לנסות להתחמק
לא להתחמק זה פשוט לשלם
אני פשוט לא מצליחה להבין אתכם.
איך הגעתם למסקנה שאני לא רוצה לשלם?
אם לא הייתי רוצה לשלם לא היה לי מה להתייעץ. הייתי פשוט לא עונה לו לטלפונים.
אם היה מדובר בכסף שלי - היה לי פחות אכפת!
דווקא כי מדובר בכסף של אחרים - אני לא לא אומרת "יאלה... כפרת עוונות על הכסף" זה לא שלי!!
אני לא יכולה לוותר על כסף לא שלי!!
מה נקרא לנסות להתחמק פה?
שאלתי איך אפשר לשלם לו - כי הוא צריך לקבל על הנסיעה,
לא לסכן פרטי אשראי, ולא לבזבז כסף של אחרים.
חוץ מזה - בהנחה שאני באמת רוצה להתחמק - מה אכפת לי עכשיו? הרי יש לי החזר מהבוסית
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #57
ממליצה מאוד, מה שאני עושה בנסיעה מתוכננת מראש-מתקשרת לתחנה ושואלת כמה תעלה נסיעה מX לY בשעה T. ככה יודעת מה צריך להיות ובמונית שמזמינה עולה ומשלמת בלי מונה. שואלת כמה, אם הוא אומר לי סכום גבוה יותר(האמת לא קרה לי) אומרת לו-הסדרן אמר לי שעולה ...
אינסוף פעמים סדרנים אמרו לי חכו שהנהג יגיע ותבקשו להפעיל מונה...
ולא היו מוכנים להגיד סכום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אם אתה רוצה לדעת...
איפה ולאיפה - זה לא משנה, אבל כשאני בודקת בגוגל מפות את המסלול ברכב (על אותו שעה, לפני שאתה קופץ) זה לוקח 25 דקות, 10 ק"מ, השעה ארבע אחרי הצהריים OK?
אני לא הייתי מעבירה פרטי אשראי
אבל סתם ככה בדקתי באתר הזה: https://taxitariff.co.il/ לפי הפרטים שלך וזה מה שקיבלתי:

לפי מונה מחיר הנסיעה של 25 דקות ו-10 ק״מ בתעריף א׳ הוא 77.10 ₪​

 
  • הוסף לסימניות
  • #60
בכל מצב אתם צריכים לפגוש אותו כדי לקבל את הקבלה להעביר לבוסית
אז תביאו לו מזמן באותו הזמן וזהו
אני לא הייתי סומך על זה שהוא ישלח אח"כ קבלה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה