דרוש מידע נולד לי ילד ראשון בשעטו"מ

  • הוסף לסימניות
  • #21
מטפלת (אחרי החל"ד) היא כמו טיפת חלב: אם לא תרדוף אחריה מעכשיו, לא יהיה לך.
אז בהצלחה בשני המישורים האלו
ומשהו נוסף שיהיה נפקא מינא רק עוד 3 חודשים: שעת הנקה מגיעה מהרגע שחוזרים מחל"ד עד גיל 7 חודשים - במידה והיקף המשרה היה 174 שעות לפני כן, אז לשים לב
הרבה נחת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
כן. איפה היה הקושי בפתיחת חשבון?
הם דורשים מספר טפון המעודכן בביטוח לאומי - אין לי מושג איזה מספר מעודכן להם.
הלידה היתה בבית חולים? אחרי שבועיים כבר המדינה ודאי יודעת מהלידה אם היא היתה בבי"ח.
היתה בבית חולים לפני יותר משבועים - ולא מעודכן.

צפה בקובץ המצורף 1699047 הוא מפנה לאתר חיצוני, מאוד ברור מה לעשות. רק צריך להחליט לאן מפקידים.
ולאן כדאי?

ואגב, אין כזה דבר שאין למישהו איזור אישי,(אלא אם כן אין לו מספר זהות...) ואם לא מצליחים לפתוח, צריך ללחוץ על איפוס סיסמא, ולהתחיל את כל התהליך מחדש.
בביטוח לאומי?
לא לשכוח לסדר חסכון לכל ילד בתוכנית כשרה ללא חשש ריבית
איזה?
ולשים לב שרושמים לתוכנית טובה ומרוויחה!
לא בבנק חלילה.
יש כאן אשכול שלם על הנושא, תבדקו
איפה?
לפני שאתה רושם בחיסכון לכל ילד כדאי לך ללמוד את הנושא, אפשר לרשום עד חצי שנה אחרי הלידה.
איפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הלידה היתה בבית חולים? אחרי שבועיים כבר המדינה ודאי יודעת מהלידה אם היא היתה בבי"ח.
אוקיי אז אצל אשתי זה כבר מעודכן.
אבל...
זה לא עובד...
אני לוחץ על 'לרישום השם
1720169434017.png

ונפתח לי חלון ריק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
הם דורשים מספר טפון המעודכן בביטוח לאומי - אין לי מושג איזה מספר מעודכן להם.
אם זכור לי נכון הם רושמים את הספרות האחרונות של הטלפון שרשום אצלם, אתם לא מזהים?

בכל מקרה זה 99% מה שמעודכן בקופת החולים. תבדקו שם מה המספר המעודכן ו/או תעדכנו שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #27
מזל טוב והרבה נחת!
בנוגע לקופת חולים, מניסיון שלי הם רודפים אחריך כדי שתרשום את התינוק.
אם יש לך/לאשתך ביטוח סיעודי, אפשר להכניס את הילדים לביטוח ללא תוספת תשלום.
בשביל שזה יקרה צריך לרשום אותם ועל זה הקופ"ח וודאי לא תרדוף אחריך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אתה יכול להתחיל ללמוד על חיסכון מהפורום השקעות כאן בפרוג, יש שם מקדם "חיסכון לכל ילד "
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ומשהו נוסף שיהיה נפקא מינא רק עוד 3 חודשים: שעת הנקה מגיעה מהרגע שחוזרים מחל"ד עד גיל 7 חודשים - במידה והיקף המשרה היה 174 שעות לפני כן, אז לשים לב
לא מדויק
זה עד ארבע חודשים מאז שחוזרים לעבודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אם יש לך/לאשתך ביטוח סיעודי, אפשר להכניס את הילדים לביטוח ללא תוספת תשלום.
בשביל שזה יקרה צריך לרשום אותם ועל זה הקופ"ח וודאי לא תרדוף אחריך.
לא קשור אם יש להורים.
המדינה מממנת לילדים עד גיל 18
צריך לברר מול קופת החולים מול איזה קרן השקעות הם מבטחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אם לא רשמתי את הבת שלי עדיין והיא כבר עברה את החצי שנה
מה עושים?
בודקים באתר של ביטוח לאומי או להתקשר אליהם ולבדוק באיזה קופה ובאיזה מסלול הם שמו את החיסכון
מתקשרים לחברה שרוצים לשנות ואומרים להם אני רוצה להעביר אליכם והם מסדרים את זה
*אי אפשר לעבור מבנק לבנק, יש אפשרות לעבור ממסלול למסלול בתוך הבנק במידה וזה מה שנבחר ע"י ביטוח לאומי
*אי אפשר לעבור מקופת גמל לבנק או הפוך אבל אפשר לעבור בין חברות הגמל ומסלוליהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
למה זה משנה היכן הביטוח סיעודי?
זה לא משנה.
רק שהביטוח החינמי לילדים הוא בהחלטת קופת החולים ודרכה ולא בהחלטת ההורה.

אגב, באמת כדאי לכל אחד לבדוק שהילדים שלו מבוטחים כי זה לא קורה אוטומטי
וכבר היו סיפורים על אנשים שיכלו לקבל הרבה כסף בבעיות רפואיות והפסידו אותו רק מחוסר ידע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
זה לא משנה.
רק שהביטוח החינמי לילדים הוא בהחלטת קופת החולים ודרכה ולא בהחלטת ההורה.

אגב, באמת כדאי לכל אחד לבדוק שהילדים שלו מבוטחים כי זה לא קורה אוטומטי
וכבר היו סיפורים על אנשים שיכלו לקבל הרבה כסף בבעיות רפואיות והפסידו אותו רק מחוסר ידע.
מה הכוונה?
אני בדקתי עם הקופח והילדים שלי בביטוח סעודי
זה מספיק?
אגב כל הביטוח בקופח - מושלם / שיא כאלה רלוונטי לילדים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אם לא רשמתי את הבת שלי עדיין והיא כבר עברה את החצי שנה
מה עושים?
בודקים באתר של ביטוח לאומי או להתקשר אליהם ולבדוק באיזה קופה ובאיזה מסלול הם שמו את החיסכון
מתקשרים לחברה שרוצים לשנות ואומרים להם אני רוצה להעביר אליכם והם מסדרים את זה
*אי אפשר לעבור מבנק לבנק, יש אפשרות לעבור ממסלול למסלול בתוך הבנק במידה וזה מה שנבחר ע"י ביטוח לאומי
*אי אפשר לעבור מקופת גמל לבנק או הפוך אבל אפשר לעבור בין חברות הגמל ומסלוליהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
זה מהתאריך שאמורים לחזור לעבודה
אם חזרתי באיחור זה בעיה שלי..
בעיקרון את צודקת
רק שחופשת הלידה רשמית היא 26 שבועות
וחלק מתוכם בתשלום
כך שאם חזרת בשבועות הללו יש לך ארבע חודשים נוספים
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לעדכן מס נפשות בחברת המים.
וכן בארנונה.
וגם בתמת אם יש עוד ילדים במסגרת שלהם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה