- הוסף לסימניות
- #1
שלום וברכה!
נכון להיום הפסקת האש נכנסה לתוקפה...
אך כל החיילים נשארו בגבול, וגם פיקוד העורף איננו נותן ציון ירוק לצפת,
כעת מצאנו דירת נופש מאד זולה באזור, (ברור כי כעת יש פחות ביקוש)
ואנחנו חייבים לצאת בשבת הקרובה...
וכעת אני מאד אשמח לשמוע את חכמת ההמונים כמה זה מסוכן לנסוע לשם לשבת הקרובה?
האם אתם הייתם עושים את זה? ומדוע?
כמה מה שהעולם עדיין קצת מפחד זה סביר או אולי רק פסיכולוגי?
נכון להיום הפסקת האש נכנסה לתוקפה...
אך כל החיילים נשארו בגבול, וגם פיקוד העורף איננו נותן ציון ירוק לצפת,
כעת מצאנו דירת נופש מאד זולה באזור, (ברור כי כעת יש פחות ביקוש)
ואנחנו חייבים לצאת בשבת הקרובה...
וכעת אני מאד אשמח לשמוע את חכמת ההמונים כמה זה מסוכן לנסוע לשם לשבת הקרובה?
האם אתם הייתם עושים את זה? ומדוע?
כמה מה שהעולם עדיין קצת מפחד זה סביר או אולי רק פסיכולוגי?
הנושאים החמים