התייעצות נזילה בסיפון מתחת לכיור במטבח?

  • הוסף לסימניות
  • #1
נוזל מים מהסיפון אבל לא מהכוס
אלא לקראת סוף הסיפון שמתחבר לצינור שבתוך הקיר
האם זה יכול להיות סתימה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כנראה הגומי של האטימה נקרע/התייבש/זז מהמקום
לפרק את הצינור ולשים גומי חדש
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נוזל מים מהסיפון אבל לא מהכוס
אלא לקראת סוף הסיפון שמתחבר לצינור שבתוך הקיר
האם זה יכול להיות סתימה?
לנו זה קרה, פתחנו את החיבור והכנסנו צינור לשחרור סתימות ואחכ' שפכנו נוזל לפתיחת סתימות וחיברנו בחזרה עם גומי והנזילה הפסיקה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הסתפקתי אם מתאים ב"מידע חיוני", אבל לאחר נסיון-שכחה הבנתי שזה ממש שייך לכאן...
מכירים את זה שבאמצע הטיול מזדעקים כשרואים שחסר משהו
"אבל אמרתי לך לשים" "אתה היית אחראי על זה" וכו'?

כאן ננסה לתת טיפים קצרים לאריזה מוצלחת ומושלמת

1. כשהולכים לים-בריכה-מנגל או מה שלא יהיה, אין דרך לדעת במדויק מה צריכים, אלא אם כן מעבירים בראש בסרט נע את מה שהולך להיות
למשל: נגיע לשם, נשב על הדשא (צריך שמיכה תחתנו), נרצה לשתות משהו (מספיק מים, וכוסות, וכו'), ולאכול משהו (נטלה לנט"י, מגבת) וכו' וכו', פשוט לדמיין את הסיטואציה מהתחלה ועד הסוף
ככה לא תשכחו אפילו קיסמי שיניים אחרי המנגל

2. רק אחד אורז!
כששניים אורזים, הבעית רק מתחילות (אף פעם לא נגמרות), כל אחד סומך על השני, או לא הבין בדיוק מה אמר וכו'
אפשר שכמה יעזרו לאחד, אבל רק להביא לו בתוך הבית את מה שהוא רוצה (טיטולים ומגבונים וחטיפים ולחתוך מנגו ואבטיח ומלון), הוא צריך לעבור על הדברים ולראות שהביאו את מה שביקש
כשהאחריות על אחד בלבד, זה עסק מנצח

3. כשאורזים, חובה להרחיק כל הסחת דעת, כמו ילדים ותינוקות בוכיים ושאר עיסוקים
אבא (למשל) יכול להתכבד ולעשות סיבוב קצר מתחת לבית, ואמא יודעת-כל (למשל) תארוז בשקט ובבטחה
בלי שקט באוזניים אין שקט בראש
(לתשומת לב כל מי שחש פגיעה-קלה מהתיאור: הוספתי "למשל" בשביל להרחיק לזות שפתיים וצקצוקי לשון, אז אתנצל מראש שלא היתה כוונה אלא להמחיש את הענין :) )

עד כאן בינתיים
יש לכם עוד טיפים? נשמח אם תכתבו אותם כאן
  • תודה
Reactions: תמרוז1 //
3 תגובות
בעבר הייתי אצל רופא טוב וזול אבל לא מסודר, ללא מחשב וללא פנקסי לקוחות
עשיתי אצלו כמה טיפולי שורש וסתימות ובגלל האי סדר אצלו לא הגעתי לכדי מבנה וכתר (ואולי אפי' לא שילמתי לו על כל הטיפולים אבל זה לא באשמתי, אני ביקשתי ממנו פירוט אבל הוא צריך לבדוק בין המון הפתקים ולא מגיע לכך)
כתוצאה מכך במהלך השנתיים האחרונות 3 שיניים נשברו עד כדי שזה חייב עקירה ושתלים

הייתי אצל מרפאה מתחת לבית (לא קיבלתי עליו המלצה) ואומר שהתהליך של כל שתל זה בין 4000 ל5000 ש"ח
וכשהייתי אצל מכבי הם ביקשו לי על 3 העקירות ושתלים וכמה טיפולים בלסת כהכנה לשתל + מבנה וכתר זרקוניה לטיפול שורש קיים,
בערך 27,000 ש"ח לאחר הנחה של מגן זהב
ואם אצטרף למכבי שלי בהמתנה של חצי שנה זה יעלה לי
בערך 20,000 ש"ח
(לא כולל טיפלים נוספים כגון: הרמת לסת וחניכיים שזה עוד כמה אלפים טובים אם יצטרכו)
אני שואל למה אנשים הולכים אליהם בכלל, הם מאוד יקרים כך שגם לאחר ההנחה זה יוצא יותר יקר מכל מרפאה אחרת

האם מכבי יותר מקצועניים מכולם, עד כדי שנשלם עליהם יותר (אדרבא, א"כ אשמח לשמוע)

האם יש למישהו המלצה למרפאה פרטית או על אחד מהקופות חולים שמתמצים בשתלים ומבקשים מחירים הוגנים (אם שווה יכול להיות שאעבור קופה לתקופה הזאת)


תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה