נטפרי או אתרוג

  • הוסף לסימניות
  • #21
בגדול, נטפרי! אין עליו! הסינון המומלץ ביותר בשוק.
אך לפעמים יש צרכים 'מאוד מיוחדים'. שצריכים לבדוק אותם לפני.. איך להתמודד איתם.

בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
וכמה אתם משלמים בנטפרי?
ומה לגבי תשתית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
רק נטפרי!!!!!!
באתרוג היה את האפשרות של סולם חוזק ההגנה מרימון הכי חלש ועד אתרוג החזק שבלחיצת כפתור היינו יכולים לשנות.
ובנטפרי ב''ה יש רמה אחת לכולם בלי סולמות וכו'
ממליצים בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
הכל תלוי בצרכים!
ואת לא יכולה לשחק בחסימה של אתרוג עם החסימה של רימון זה משהו אחר וזה משהו אחר
נכון שיש רמות אבל את לא יכולה לרדת בעצמך מרמה של אתרוג לרמה של רימון
אגב אני לומדת תפירה בבית דרך המחשב
בנטפרי יפתחו לי אתרים כאלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
את יכולה קצת לפרט לי על אתרים שפתוחים שם ומה חסום
מהעיקריים נגיד חדשות וכו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נטפרי. ויש להם מענה מפורט גם לאקדמיה יש מסלול המכונה נט גארד כמדומני.
ומהירות ושרות מעולה זה נטפרי דרך הספק אראל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
המסלול נטגארד כבר לא פעיל יותר משנתיים
כל הלקוחות שהיו במסלול הזה עברו מזמן לנטפרי .
נטפרי זה הפתרון המושלם לאינטרט נקי
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
זה פשוט מאוד תלוי בצורך.
אני רוצה שרשימת האתרים שאני צריכה יהיו לי פתוחים,
וכל השאר לא רוצה בכלל. כמו קול חי , יוטיוב וכו'.
ולגבי סינון של תמונות-
היום הם מסננים גם תמונות.
לא מזמן היו גם תמונות מפורום צלמים שלא יכולתי לראות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
זה מאד תלוי מאיזה סינון את עוברת.

אני עברתי מרימון , כשכל דבר שהייתי צריכה דחוף נורא (והיו מקרים כאלו , אני עובדת בכל מיני דברים גם ענייני תרבות שיוטיוב למשל מפריע מאד שחסום) הייתי יורדת רמה.
לעבור לנטפרי לא שייך היה מבחינתי
ניסתי בעבר וזה היה מידייייי.
עברתי לאתרוג ופתחתי אתרי גרפיקה - עריכת וידיאו - קניות - הכי הכי פתוח שהייתי צריכה
(למשל לא פתחתי אתרי חדשות בכלל חוץ מקול חי)

בנתיים אני מסתדרת מעולה, למרות שיוטיוב חסום , זה סוג של הקרבה אין מה לעשות.

בהתחלה היו תמונות מזעזעות באתרי קניות למשל , ממש אבל, כן? אני לא מגזימה, ולעומת זאת אתר בי"ס מסוים שהייתי צריכה דחווווף אינמצב לפתוח (וזה אתר בסדר גמור) בגלל איזה מילה שהרובוט המעצבן שלהם כנראה זיהה שהיא לא תואמת את רמת הסינון של אתרוג (זה יכול להיות: אהבה - לתלמידים , אני משערת)
מן סוג של סינון מטופש , לדעתי.
עכשיו התמונות הסתדרו אני לא רואה תמונות בעייתיות (פעם אחרונה זה קצת הפריע לי כשהייתי צריכה לקנות בגד מסוים , אין לו תמונה בכלל. קחי בחשבון. זה מסנן לפי מצב רוח לדעתי חח)

בקיצור, אתרוג יחסית בסדר.
זה הניסיון שלי , אם יעזור לך.
בכל מקרה לא הייתי עוברת לנטפרי... בטח לא בזמן הקרוב. זה לא מתאים לכולם כנראה.

ואני לא מציעה לקפוץ גבוה מידי, אח"כ עלולים ליפול.
אישית - חששתי מאד מהצעד הזה של לעבור סינון מרימון , לקח לי הרבה הרבה הרבה זמן להחליט שזהו.
ורק כשהיתה תקופה ארוכה שהרגשתי שזה בסדר לי ואני שלמה עם זה - אז עברתי.
מה היה חסום בנטפרי?
זה נכון גם להיום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בנטפרי איזה סים מאיזה חברה הכי מומלץ לקחת
ואיזה סוכן הכי טוב ואמין ומומלץ בירושלים
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
תלוי באיכות קליטה הכי טובה איפה שאתה נמצא:
019 - קליטה מבוססת פרטנר
RL - קליטה מבוססת פלאפון או סלקום
סים כשר - קליטה מבוססת סלקום או הוטמובייל

בירושלים ממליץ על הסוכן זאב 053-3157776 <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
למה?
מה חסום בנטפרי?
אין לי בעיה עם עצם החסימה.
לא הצלחנו להתחבר, ועד שהתחברנו האיטיות הייתה מטורפת.
ולא קיבלנו מענה מסודר...
יכול להיות שלא פנינו לגורם המתאים בזמנו.
אבל שורה תחתונה אני מרוצה מאוד באתרוג.
ואין לי בעיה שיהיה חסום- להיפך,
יש אתרים שפתוחים בנטפרי ואני לא רוצה אותם בכלל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה