Elementor נטפרי - שחרור תמונות חסומות לבוני אתרים

  • הוסף לסימניות
  • #2
אם כבר, גם פתיחה של דומיינים חדשים
אגב, שמעתם על wireframes ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הרעיון הוא שחרור מיידי של תמונות שנחסמות.
כשאת מתחילה לבנות את האתר את יכולה לבקש מנטפרי שיפתחו את כל האתר בלי סינון
ואת מתחייבת להם שאין שם תמונות לא נקיות
עשיתי את זה כמה פעמים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני מתעניין בזה מאוד, יש דבר כזה לאלמנטור?
אגב, איך זה קשור לאשכול הזה?

נכתב ב: שחרור תמונות חסומות לבוני אתרים
פעמים רבות נחסמת תמונה שהעליתי ללא סיבה.
ואז צריך לשלוח פניה, ולחכות שיענו... ובינתיים קשה להמשיך לעבוד.
התשובה הפשוטה לזה היא figma:

ככה אפשר לתכנן מראש את מבנה האתר ואת המיקום והגודל של התמונות בלי הרבה הפתעות.
ואגב, אם מעלים שם תמונה, בגלל שמדובר בקנבס , התמונה לא נחסמת עד שמרעננים את הדף
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #12
התשובה הפשוטה לזה היא figma:
כן, אני מכיר,
פשוט אני חושב שזה מאוד חשוב, וזה רעיון מאוד טוב שיהיה דבר כזה ישירות באלמנטור, במקום לעשות בפיגמה ואז לעבור לבנות באלמנטור
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בנטפרי כשעובדים עם אלמנטור פרו+תוסף הרחבה לאלמנטור (ולא רק ג'ט ) יש חסימה שהם צריכים לפתוח. בלעדיה האלמנטור תקוע ואין אפשרות לעבוד עליו, ולכן מניסיון אני מקליטה להם תעבורה והם פותחים את החסימה מיידית.
לגבי תמונות לא הבנתי מה העניין הדחוף לפתוח? הרי זה דמו סה"כ, הטמפלט קיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ולכן מניסיון אני מקליטה להם תעבורה והם פותחים את החסימה מיידית.
מוכר. זה מה שאני עושה. ולפעמים צריך לחכות המון זמן עד שהם פותחים. ובינתיים נתקעים

לגבי תמונות לא הבנתי מה העניין הדחוף לפתוח? הרי זה דמו סה"כ, הטמפלט קיים
1. לא מתאים לי שנחסמות לי תמונות סתם. וזה מה שרואים כל הגולשים בנטפרי (זה ממש לא דמו...)
2. כשבונים צריך לראות בעיניים את התמונה, ולא לנחש... (ואני תמיד בונה מwireframes )
3. הזמן היקר שהולך לאיבוד. גם בהמתנה לתמונה שתבדק... ואם תחסם, לחינם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מהיכרות שלי עם אלמנטור, יש שם תמונות שממש לא ראויות להיפתח , כנ"ל הסרטוני הדרכה שלהם
דיברתי איתם על זה לא פעם.. בכל זאת חברה מבני ברק
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מהיכרות שלי עם אלמנטור, יש שם תמונות שממש לא ראויות להיפתח , כנ"ל הסרטוני הדרכה שלהם
דיברתי איתם על זה לא פעם.. בכל זאת חברה מבני ברק
בקשתי שחרור תמונות שאני מעלה. לא תמונות שמגיעות עם אלמנטור. לא נראה לי שזו בעיה להבחין בין שני הסוגים בסינון.

העובדה שתמונות לא ראויות של אלמנטור או סרטונים נחסמים היא מבורכת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בקשתי שחרור תמונות שאני מעלה. לא תמונות שמגיעות עם אלמנטור. לא נראה לי שזו בעיה להבחין בין שני הסוגים בסינון.

העובדה שתמונות לא ראויות של אלמנטור או סרטונים נחסמים היא מבורכת.
אני איתך
לאחרונה נחסמות לי תמונות בלי קשר
של אלמנטים גרפיים בלי שום בעיה ועד שאני מדווחת על תמונה שנחסמה סתם
פשוט סיוט.
וגם כשבונים דף עם אלמנטור לחכות 2 דקות לכל תמונה שתפתח פשוט בזבוז זמן
מצד שני - לא מוכנה לוותר על נטפרי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני איתך
לאחרונה נחסמות לי תמונות בלי קשר
של אלמנטים גרפיים בלי שום בעיה ועד שאני מדווחת על תמונה שנחסמה סתם
פשוט סיוט.
וגם כשבונים דף עם אלמנטור לחכות 2 דקות לכל תמונה שתפתח פשוט בזבוז זמן
מצד שני - לא מוכנה לוותר על נטפרי...
מסכים לחלוטין - פשוט סיוט, ואם אתה עובד בלילה אז ה'הודיות' שלהם לא בתפקוד מלא ועל כל אייקון שאני מעלה צריך לחכות שיפתחו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה