אין כמו אבא
משתמש רשום
- הוסף לסימניות
- #1
אשמח לעיצתכם בדחיפות. אנו לפני יציקת בטון בחצר ומתלבטים מה הכי נכון לעשות בעניין ניקוז מי גשמים ושטיפה.
החצר באורך כ18 מטר ברוחב כ 5 מטר. לכל אורכה מסתיימת בצמחיה. האם נכון לעשות שיפועים לצמחיה או שיהיה בריכות מגשם ומי השטיפה עם חומר יהרסו את הצמחים?
אם נעשה נקוז קרוב לקירות הבית יהיה בעיה שאולי תהיה רטיבות בקירות והשיפוע יהיה מאד חד וניכר לעין בגלל השטח הגדול.
וניקוז באמצע פחות אסטטי לא?
יש לכם רעיון או מה הכי נכון והולך בחצרות?
אשמח לתשובותיכם פליז...
החצר באורך כ18 מטר ברוחב כ 5 מטר. לכל אורכה מסתיימת בצמחיה. האם נכון לעשות שיפועים לצמחיה או שיהיה בריכות מגשם ומי השטיפה עם חומר יהרסו את הצמחים?
אם נעשה נקוז קרוב לקירות הבית יהיה בעיה שאולי תהיה רטיבות בקירות והשיפוע יהיה מאד חד וניכר לעין בגלל השטח הגדול.
וניקוז באמצע פחות אסטטי לא?
יש לכם רעיון או מה הכי נכון והולך בחצרות?
אשמח לתשובותיכם פליז...
הנושאים החמים