נסיעה מאורגת לזוויעהל

  • הוסף לסימניות
  • #1
מישהו יודע על דבר כזה?
חברה סיפרה לי שהיה פעם הסעה מאורגנת ומוצלחת
ואני צריכה משהו מאזור גאולה,
ובלי הרבה עיכובים.
כמובן - בימי שני וחמישי...:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בתחבורה ציבורית,
הכי פשוט, קו 1 או 39 לתחנה מרכזית
ומשם קו 6 או 31 לרדת במשרד החוץ.
ואז זה 5 דק' הליכה

(הופמן אירגנו נסיעה בזמן של היארצייט למשך שני חמישי.. עכשיו לא ידוע לי.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מצאתי. תודה.

קיבלתי טלפון מחברה שנסעה בהסעה מאורגנת,
ועדיין מתקיימת באופן קבוע:050-4120410
המחיר שלהם ממש זול - 20 ש"ח הלוך חזור כולל חצי שעה המתנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י m2;1508261:
בתחבורה ציבורית,
הכי פשוט, קו 1 או 39 לתחנה מרכזית
ומשם קו 6 או 31 לרדת במשרד החוץ.
ואז זה 5 דק' הליכה

(הופמן אירגנו נסיעה בזמן של היארצייט למשך שני חמישי.. עכשיו לא ידוע לי.)

בשביל זה צריך זמן...
מניסיון, לקח לפחות שעה רק הסיפור של הנסיעה.
כך את תוך שעה - מספיקה לצאת - להתפלל ולחזור.
אני מקווה שזה יתאים לי - כי זה באזור 11 בבוקר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אבל רבאק !! מבקשת בכל תוקף !!!!
אף מילה לדיון !!
עזבו רגע אג'נדה השקפות "כאב לב" ורעל ושנאה שיש בינינו בצורה מעוררת חמלה (אותנו מפציצים ואנחנו עוד רבים)
בקשה אישית (גם בתשלום)
אני פותחת חדשות בפעם המי יודע כמה ורואה בין היתר שוב פעם מי יודע כמה הפגנה על עוד משהו שכואב למישהו
דבר אחד ממש תופס אותי כעומדת מהצד
עזבו את זה שהפכו שם עגלת תינוק כאילו זה דלעת (ולגמרי לא משנה לי באיזה נסיבות הוא היה שם) ים של חמלה מאנשים (רובוטים. אין לי מילה אחרת.)
רק להשלמת ידע - כותרת אחרי זה היא על איזה אנפה נדירה שמצאו בתל אביב ואשפזו אותה ברחימאיות עצומה

מה שמציק לי-
שוב ושוב אני קוראת על עימותים עם "המשטרה" שמצדיקה להם את הגיהינום הזה (צובטת את עצמי לפעמים להפנים שהפכנו לפחות ממקק ודי משלימים עם זה. כשהפתרון הוא בערך להתחפר בבית כל שני וחמישי. איזה חבטות סדיסטיות שם . להתעלף . מנסה לנחש אם הייתי נקלעת לשם בטעות אם השוטר היה בכלל מתעניין שאני יהודיה עסוקה ולא עוד איזה מפגין (משועמם/כואב/נלחם תבחרו לבד באמת לא הנושא)

השאלה שלי - פשוטה - מישהו ראה פעם הרמת יד על שוטר ? לפחות בזמן האחרון ? "עימותים אלימים עם שוטרים" למען השם ! ובכל הודעת דוברות ! על שוטר שנגסו בו ועוד שוטר ששברו לו את היד (אם בכלל היה כנראה מרוב הפיצוצים שהוא הנחית שם על אנשים בחדווה רבתי)

זה מדומיין שזה מצוטט אצלנו ככותרת
מדגישה שאני לא מדברת על עימותים עם פרחחים מה שלגמרי קורה אצל הנוער וגם לא על הדיונים הלגיטימיים על הצורך לרסן את הנוער אני גם לא נכנסת לנושא האם להכיר ש"אלו החיים" ולנסות לברוח מסיטואציות או לנסות להילחם להציל מה שאפשר (מקווה שהגיתי נכון את שני הצדדים. מוסיפה את זה רק כדי שלא יבער למישהו להוסיף את הכאבי בטן שלו)

נטו על הכותרת המתוזמרת שוב ושוב גם מצידנו עימותים אלימים עם שוטרים בחיי לא ראיתי דבר כזה מעולם !! זה שקרים ברמה הכי נמוכה ! ברוב המקרים כמו זה אנשים שבערך אולי יושבים על הכביש מוצאים את עצמם מותקפים על ידי אנשי חמאס בפוטנציה. (סרטון זוועות כשהשפיץ זה התינוק האומלל הזה. קדימה.)

אם יש למישהו עדות מצולמת כזו אשמח מאד ואם לא - זה צריך להגיע למישהו
אני חושב שיש לי רעיון ממש טוב להיגמל מכל מיני דברים!

בעצם בכל מוצר יש כמה סוגים, יש את הכי טוב וגם יקר, ויש חיקויים לדוגמא יש כריות של תלמה שנע סביב ה27 - 30 ש"ח, ויש יותר זולים ב20 ש"ח ומטה,

מה שקרה לי הוא בהתחלה קניתי את הכריות של תלמה פעם אחר פעם כמה קופסאות, ופעם אחת קניתי סוג יותר זול (יש כמה סוגים) והטעם כמובן לא אותו דבר ופשוט לא יכולתי לאכול את זה, אבל מצד שני לא רציתי לקנות חדש (הטוב והיקר) כי יש לי כריות בבית וכך דחיתי את אכילת הכריות הזולות ביום - יומיים.

וכאן קרה מפנה דרמטי!!! פתאום אני מוצא את עצמי לאחר כחודש ואני אוחז שאני לא אוכל כריות! ממצב שהיה לי קשה להפסיק לאכול פשוט לא אכלתי ולא הרגשתי כבר כלל צורך לקנות גם את היקר!

הענין הוא שזה מיד אח"כ קרה לי גם עם הקורנפלקס! הייתי קונה של תלמה עד שקניתי פעם אחת יותר זול (לא אחזתי את הנ"ל וקניתי סתם כי רציתי לנסות את הזול), וקרה לי אותו דבר! ואני מוצא את עצמי לא אוכל ולא קונה קורנפלקס.

ואם חשבתי שזה נגמר אז לא, כי אותו דבר קרה לי עם דבר הרבה יותר דרמטי עם הקפה!, אני מאוד אוהב קפה והייתי שותה כמויות של קפה מתי שהזדמן לי, עד שיום אחד היה איזה מכירה אצלינו וקניתי שם חלב בטעם וניל, וקניתי כמות גדולה, ואני שותה ומרגיש לא כ"כ טוב עם הטעם (יש אוהבים ויש לא), וכמובן שא"א לשתות ככה קפה כמה פעמים ביום אלא אולי אחד - שתים, ומאידך לא רציתי לקנות חלב אחר כיש חבל על החלב שיש לי, וככה אני מוצא את עצמי בפעם השלישית מצליח להיגמל מדברים שהייתי רגיל אליהם.

(יש לציין שהדוגמא עם הקפה בשבילי הוא הכי מוצלח כי הכריות והקורנפלקס לא הייתי 'רגיל לאכול הרבה אלא היה שלב שהתחלתי לקנות את זה והמשכתי עד שקניתי את הזול והפסקתי, וכן עם הקורנפלקס, אבל הקפה הייתי שותה ממש הרבה והפסקתי).

ואולי יש כאן איזה רעיון או משהו כזה להיגמל מכל מיני דברים????????

כמובן שהוא לא שייך לדברים שאין יותר זול מהמוצר וכד' אבל ל'אוכל' הוא יכול להיות רעיון, דהרי לכל דבר יש חיקוי זול ופשוט פעם אחת קונים את היותר זול, אם מרגישים שאם לא יגמרו את המוצר הזול לא יקנו את היקר כי חבל על מה שקנו כבר, ופשוט אם אי אשר לאכול את היותר זול מפסיקים אוטומטי.

אולי זה יכול להיות רעיון גם לסיגריות אם שייך בזה יותר זול וגרוע.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה