נספח לאתגר נספח לאתגר 199 • מציירים מהקלמר

  • הוסף לסימניות
  • #1
פה ניתן להגיב, להעיר , להאיר ולדון על כל מה שקשור לאתגר 199, האתגר הזה:

שבוע טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה נגיד אתגר שאין בו כל כך מעוף ויצירתיות, ולכן הוא משאיר מקום בעיקר למקצועיות ולנסיון עם בינה מלאכותית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
זה נגיד אתגר שאין בו כל כך מעוף ויצירתיות, ולכן הוא משאיר מקום בעיקר למקצועיות ולנסיון עם בינה מלאכותית.
צודק, וחוץ מזה אני חושב שאנשים כולל אני בהתחלה, לא שמו לב שחלק מכללי האתגר זה שהציור יראה אוטנתי שצויר ביד וחלק מהציורים כאן לא עומדים בכלל הבסיסי הזה אפילו ברמה מינימלית
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה נגיד אתגר שאין בו כל כך מעוף ויצירתיות, ולכן הוא משאיר מקום בעיקר למקצועיות ולנסיון עם בינה מלאכותית.
מסכימה ולא מסכימה.
אני לא תיכננתי שייקחו את זה למקום של אתגר פתוח- וכל דבר פשוט יעשו את זה בציור.
אלא שייקחו דווקא את ההגבלה וישתמשו בה ליצור תמונות יפות- אפשר לקבל השראה מפינטרסט של תמונות יפהפיות ש"נעשו" בעיפרון/לורדים/עטים- וזה כל הרעיון של התמונה.
זה באמת מאוד מאתגר, ודורש ידע בשימוש בAI, אבל לדעתי יש מקום מאד לאומנות - אפשר להביא את זה לרמה מאד גבוהה.
בנתיים לא היו הרבה יצירות שממש ענו על ציפיותי,
אבל אולי בהמשך עוד יהיה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
צודק, וחוץ מזה אני חושב שאנשים כולל אני בהתחלה, לא שמו לב שחלק מכללי האתגר זה שהציור יראה אוטנתי שצויר ביד וחלק מהציורים כאן לא עומדים בכלל הבסיסי הזה אפילו ברמה מינימלית

@פנחס ציור עיפרון חייבת לציין שהיצירות שלך נראות סופר אמיתיות, עד שבהתחלה חשדתי שזה באמת ציור🫨.
ממש ממש מעניין אותי לראות את הפרומפטים שלך.
כל אחד שיצרף פרומפט זה יהיה מעולה. כי אני חושבת שדווקא בכזה סוג אתגר יש מלא מה ללמוד מהפרומפטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
@פנחס ציור עיפרון חייבת לציין שהיצירות שלך נראות סופר אמיתיות, עד שבהתחלה חשדתי שזה באמת ציור🫨.
ממש ממש מעניין אותי לראות את הפרומפטים שלך.
כל אחד שיצרף פרומפט זה יהיה מעולה. כי אני חושבת שדווקא בכזה סוג אתגר יש מלא מה ללמוד מהפרומפטים.
אני משתמש בג'מיני הוא ממש טוב הנה פרומפט שכתבתי לדוגמא "ציור לי ציור חצוי לשתיים צד אחד בעפרון שחור לבן פשוט מאוד של נוף עירוני קר ואפל ברקע גורדי שחקים וכבישים עם מכוניות צד שני עפרונות קרש צבעוניים של נוף פשוט מדהים של הר על רקע נוף עוצר נשימה"
פרומפט פשוט לכאורה אבל לפעמים צריך לדעת איך לדבר איתו לפני , להכין אותו לצייר משהו בסגנון כזה ואז לכתוב לו את הפרומפט וזה המעלה שלו לעומת נייט קפה, או לאונרדו ,
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #7
מעלה את הפורמט שלי פה כי שחכתי
@מנהל ai אשמח שתצרף את זה להודעה שלי של השמש, הדשא וההרים
יצרתי בג'מיני
הפורמט:
המטרה: יצירת תמונות שנראות כאילו צוירו ביד, תוך שימוש אך ורק בכלי כתיבה מהקלמר:

✏️ עיפרון (רגיל או צבעוני) – למראה של סקיצה או ציור בעפרונות צבעוניים.

🖊️ עט (כחול, שחור, אדום) – איורים בקו אחיד או דודל חופשי.

🖍️ לורדים וטושים – צבעים חזקים ונועזים עם קווים חדים.

🖋️ מרקרים – להדגשות זוהרות או רקעים מרהיבים.



שימו לב!

המטרה היא לגרום לתמונה להיראות כאילו צוירה בעבודת יד עם כלי כתיבה פשוטים, ללא שימוש במראה של צבעי שמן, צבעי מים או אפקטים דיגיטליים.

הנושא חופשי לחלוטין – פורטרטים, נופים, קומיקס, דודל מופשט או כל מה שעולה על דעתכם!

אין הגבלה על סגנון היצירה – אבל חשוב להקפיד על מראה אותנטי של ציור ביד.



פשוט העתקתי לו את הפרטים של האתגר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה