- הוסף לסימניות
- #1
אשמח לשמוע מנסיון, האם מישהו הצליח לנקות במדיח כלים (בוש) -משחקים, וכל מיני דברים מפלאסטיק - סלסלאות, קופסאות פלאסטיק וכו'
בלי שירד הצבע של המשחקים, ובלי שהם ימסו מהחם
היה פה לפני שנתיים אשכול בנושא,
והמסקנות היו לא להשתמש עם הטבליות כי זה מוריד צבע,
אפשרות להכניס ג'ל כביסה במקום של הטבליה, - לא ניסיתי -
על אפשרות להכניס אקונומיקה, - אשמח לדעת אם יש למישהו נסיון עם זה וזה לא גרם לבעיות למדיח
אשמח לדעת אם יש עכשיו כאלה שיש להם מה להוסיף בנושא מנסיון
בלי שירד הצבע של המשחקים, ובלי שהם ימסו מהחם
היה פה לפני שנתיים אשכול בנושא,
והמסקנות היו לא להשתמש עם הטבליות כי זה מוריד צבע,
אפשרות להכניס ג'ל כביסה במקום של הטבליה, - לא ניסיתי -
על אפשרות להכניס אקונומיקה, - אשמח לדעת אם יש למישהו נסיון עם זה וזה לא גרם לבעיות למדיח
אשמח לדעת אם יש עכשיו כאלה שיש להם מה להוסיף בנושא מנסיון
הנושאים החמים