נקסט- הזמנה מתעכבת?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הזמנתי לפני כמעט שבועיים, ועדיין לא קיבלתי את ההודעה עם הקוד לדואר זה לא איחור מוגזם? יכול להיות שההזמנה לא נקלטה או משהו (קיבלתי מיד אישור הזמנה)
קרה לכם פעם? מה אפשר לעשות?
תודה על כל סיוע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ראיתי באתר שבוע שעבר שכתבו שדברים מתעכבים בגלל כל החגים שלהם.
אולי זה קשור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יכול להתעכב עד חודש
אם עובר חודש את פונה אליהם והם בודקים עם חברת השליחויות או מה ואומרים לך מה קורה
ואם זה נאבד (דבר שקרה לי פעם) הם מחזירים לך עד חמישה ימים את הכסף
אני גם עשיתי הזמנה לפני 10 ימים ולא הגיע
זה לא קריטי כי פעם הייתי רגילה לקבל את החבילה ככה
רק שבתקופה האחרונה הגיע לי תוך 4\5 ימים
ולכן זה באמת קצת מוזר
יש מצב שזה עכשיו מתעכב בגלל החגים שלהם
וגם יכול להיות שיש עומס נורא אז הם לא משתלטים
בהצלחה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קרה לי פעם עיכוב של שלושה שבועות.
ומאידך, הזמנתי ב5 לחודש, ואתמול (12) קיבלתי כבר הודעה מהדואר.
אין אצלם כללים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י אסתר;1492475:
קרה לי פעם עיכוב של שלושה שבועות.
ומאידך, הזמנתי ב5 לחודש, ואתמול (12) קיבלתי כבר הודעה מהדואר.
אין אצלם כללים...

ואני הזמנתי ב1 לחודש ועדיין לא קיבלתי אפילו את ההודעה עם הקוד למעקב בדואר! זה עיכוב הגיוני או שזה באמת מראה שיש בעיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י פקאן;1492646:
ואני הזמנתי ב1 לחודש ועדיין לא קיבלתי אפילו את ההודעה עם הקוד למעקב בדואר! זה עיכוב הגיוני או שזה באמת מראה שיש בעיה?
זה באמת מעניין
כי לא זכור לי שנתקלתי בדבר כזה
אולי תשלחי להם מייל לברור העניין
או שאם את יודעת גם לדבר טוב אנגלית או שמישהו שיוכל לעשות לך את זה
להתקשר אליהם
יש לך את המספר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תודה לכולכם על הנכונות והרצון לעזור!:)
הרי ההתפתחויות הטריות-
קיבלתי היום הודעה מהדואר שהחבילה הגיעה, ועדיין לא קיבלתי את המייל מנקסט עם הקוד!

מוזר ביותר, וחשוב לדעת שזה יכול לקרות, ולא צריך לחכות לקוד עד בוש...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה
אשמח לעזרה מכל המבינים.
לפני כחודש עשיתי הזמנה בTEMU ושילמתי דרך ארנק הפייפל שלי.
בדרך כלל כשאני עוברת לתשלום עם פייפל הוא נותן לי אופציות לבחירה מתוך כרטיסי האשראי שיש לי שם בארנק.
הפעם הוא לא נתן לי ועבר מיד לתשלום.
נרתעתי, אבל מיד נרגעתי אמרתי לעצמי שכנראה האשראי הזה של חמותי והתקשרתי אליה מיד עדכנתי אותה שבטעות שילמתי באשראי שלה ושילמתי לה.
יש לציין שיש לי הרבה כרטיסי אשראי שהם לא שלי בארנק פייפל, כי יש לי משפחה וחברות שמבקשות ממני להזמין להם דברים.
ההזמנה הגיע אלי הביתה בשעה טובה ומיד אחר כך קיבלתי את ההודעה מפייפל שמישהו ביטל את התשלום שלי לTEMU וכרגע החשבון שלי בפייפל חסום.
נכנסתי לTEMU ואני רואה שההזמנה שלי אכן בסכסוך תשלום...
שאלתי את חמותי אם ידוע לה משהו כזה והיא ענתה בשלילה,
בדקתי איתה שזה אכן הכרטיס שלה אבל אז חשכו עיני ... הכרטיס לא שלה.
ניסיתי להתקשר לכמה חברות גיסות וכו לשאול אולי זה הכרטיס שלהם וכו -לפי 4 ספרות אחרונות.. אבל אף אחת לא ענתה בחיוב
כרגע אני מחפשת בנרות איך אני יכולה להשיג את בעל הכרטיס בשביל לשלם לו את ההוצאה הבלתי צפויה שלו וכן בשביל להוריד את מגבלות החשבון שלי.

ניסיתי לברר דרך פייפל ע"ש מי הכרטיס או אפילו לאיזה בנק זה שייך וכו וכו אך אסור להם לתת לי מידע..

יש דרך לברר זהותו של בעל כרטיס רק עם 4 ספרות אחרונות?
או יש אולי פתרון אחר?

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה