- הוסף לסימניות
- #1
אני מקליט תוכן דיבור (לא שירה) באיכות גבוהה – ההקלטה נשמעת מצוין כשאני משמיע אותה במחשב או בנגן.
אבל כשאני משמיע אותה דרך הטלפון (ניסיתי בכמה מכשירים),
היא נשמעת חלשה מאוד, בקושי שומעים.
האם יש דרך פשוטה לפתור את זה?
האם יש הגדרות מסוימות שכדאי לשנות בתוכנת עריכה כמו Audacity (אודיו-סיטי)
כדי לשפר את העוצמה והבהירות של השמע גם בטלפון?
תודה מראש על כל עזרה!
@אלישבע אבר אם אפשר להעביר לקהילת הסאונד, אשמח. ייש"כ.
אבל כשאני משמיע אותה דרך הטלפון (ניסיתי בכמה מכשירים),
היא נשמעת חלשה מאוד, בקושי שומעים.
האם יש דרך פשוטה לפתור את זה?
האם יש הגדרות מסוימות שכדאי לשנות בתוכנת עריכה כמו Audacity (אודיו-סיטי)
כדי לשפר את העוצמה והבהירות של השמע גם בטלפון?
תודה מראש על כל עזרה!
@אלישבע אבר אם אפשר להעביר לקהילת הסאונד, אשמח. ייש"כ.
הנושאים החמים