סבוריאה

  • פותח הנושא noas
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
וואו,
תודה רבה לכולכם...
אני צריכה לנסות מה שכתבתם
והלוואי שזה יעבור כבר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י פורום;1271675:
למשהוא יש נסיון עם סבוריאה בפנים? (למבוגר)

סבוריאה בפנים למבוגר פורחת בעיקר בקור ובעתות לחץ. (הורדת מתח נפשי עוזרת אפילו בחורף).
תנסו את השמפו שהמלצתי עליו למעלה - ממש מתמכרים אליו, במיוחד לשמפו הכהה
אין ברפואה באמת משהו שעוזר לסבוריאה. טיפול של היפנוזה (נראה לי שזה היה היפנוזה) רק החריף את הבעיה.
המשחה של דר היימליך היתה מצויינת והיחידה שעזרה (ניסינו מליון אחרות) אך משרד הבריאות לא מאשר אותה כרגע. כל מה שעלינו שקרם לא עוזר ומשחות לזמן קצרצר מאוד כך שלא שוות אלא רק עולות הון.
מישהו המליץ על זה: סטופיק (לא ניסינו עדיין)
http://www.prog.co.il/showthread.php...A4יק
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י ari;1271878:
סבוריאה בפנים למבוגר פורחת בעיקר בקור ובעתות לחץ. (הורדת מתח נפשי עוזרת אפילו בחורף).
תנסו את השמפו שהמלצתי עליו למעלה - ממש מתמכרים אליו, במיוחד לשמפו הכהה
אין ברפואה באמת משהו שעוזר לסבוריאה. טיפול של היפנוזה (נראה לי שזה היה היפנוזה) רק החריף את הבעיה.
המשחה של דר היימליך היתה מצויינת והיחידה שעזרה (ניסינו מליון אחרות) אך משרד הבריאות לא מאשר אותה כרגע. כל מה שעלינו שקרם לא עוזר ומשחות לזמן קצרצר מאוד כך שלא שוות אלא רק עולות הון.
מישהו המליץ על זה: סטופיק (לא ניסינו עדיין)
http://www.prog.co.il/showthread.php...A4יק

האם להשתמש בשמפו לפנים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני השתמשתי בעבר באלפוסיל.
לא זכור לי שהיה לזה ריח של זפת... לא עד כדי כך נוראי...
בכל מקרה, בגלל שהסבון פעיל מאד, לי הוא עזר לעצור את הגירוד.
במשך היום- הראש גירד לי מזעזע, והשטיפה עם הסבון מאד הרגיעה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ועוד הוספה- הבעיה נפתרה כשהתחתנתי, והכיסוי ראש לא איפשר לי לגרד.
זה לקח כשנה עד שהקרקפת התאוששה לחלוטין, אבל בסוף זה עבר...

(מה שכן, השתדלתי מאד לייבש את השיער לפני שכיסיתי אותו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י פורום;1271899:
האם להשתמש בשמפו לפנים?

לא, בדר"כ למי שיש בפנים יש לו גם על הראש (זה נראה כמו קשקשים אבל זה סבוריאה)
ואם אני לא טועה זה משפיע על אזור הT בפנים (שבדר"כ בו נמצאת הסבוריאה).
ובשילוב עם המשחה שאמרתי למעלה וללא מתח נפשי הפנים נראות נפלא!
זה אף פעם לא יהיה עור רגיל כאחד האדם אבל יש הבדל ניכר ונעים
אה, וכמה שפחות ליגוע במשך היום
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
חשוב להבדיל בין סבוראה, פסירואזיס או תופעות עור דומות לבין קליפה על העור. הראשונים הם עקשנים ושבים כעבור כמה חודשים מן הטיפול ואילו קילוף רגיל,המופיע אצל ילדים קטנים בד"כ, חולף עם טיפול נכון.
רופא טוב יודע לאבחן בין התופעות וזה בהחלט חשוב לצורת הטיפול משום שבקילוף רגיל אין צורך במשחות חריפות או קורטיזוניות ואילו בסבוראה וחברותיה המשחות החריפות הן היעילות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י yaffab;1271914:
חשוב להבדיל בין סבוראה, פסירואזיס או תופעות עור דומות לבין קליפה על העור. הראשונים הם עקשנים ושבים כעבור כמה חודשים מן הטיפול ואילו קילוף רגיל,המופיע אצל ילדים קטנים בד"כ, חולף עם טיפול נכון.
רופא טוב יודע לאבחן בין התופעות וזה בהחלט חשוב לצורת הטיפול משום שבקילוף רגיל אין צורך במשחות חריפות או קורטיזוניות ואילו בסבוראה וחברותיה המשחות החריפות הן היעילות.

נכון, יש פה 2 דיונים שונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ari
השמפו שהמלצת עליו הוא נמכר באירופה או בארה"ב.
דווקא יש מישהו שנוסע לחו"ל בקרוב.(אירופה)
אבל מה להגיד לו בדיוק לקנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י noas;1272053:
ari
השמפו שהמלצת עליו הוא נמכר באירופה או בארה"ב.
דווקא יש מישהו שנוסע לחו"ל בקרוב.(אירופה)
אבל מה להגיד לו בדיוק לקנות?

אני מביאה למי שנוסע תמונה או אריזה כך בטוח לא מתבלבלים
קונים בבית מרקחת בדר"כ
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לא להשתמש בסבון "אל סבון"

כך אמר לי רופא לגבי ילד קטן בן 10 חודש' ולהשתמש בבלנאום, ובאמת עזר מאד. כשנגמר הבלנאום התחלתי להשתמש רק בשמפו של ההוואי ירוק וזה לא חזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מנסיוני הרב בעניין ,
לא הייתי ממליצה לך להעזר במידע כזה או אחר שנמסר לך עד כה ע"י אחרים
איננו בעלי מקצוע , ולכל אחד ולכל סוג עור מתאים טיפול אחר ,
ישנן שמות רבים למחלה הזו ולכל אחד טיפול אחר בהתאם לדרגתו
וכן לפעמים לא מספיק רק טיפול אחד אלא כמה דברים יחד.
ממליצה לך בחום לפנות לרופא בשם ד"ר בן אמיתי , הוא מנהל מחלקת עור ילדים בשניידר , הוא מקבל באופן פרטי , הביקור הראשון הינו 800 ש"ח אולם יש החזר מקופ"ח בהתאם לסוג הכיסוי בקופה שלך (לי החזירו 80%) והתשלום הינו רבעוני .
אנחנו הגענו אליו לפני כשלושה חודשים עם מצב קשה ביותר -דומה ביותר למה שהזכרת , והיום -כבלא היה !!
,ממליצה בחום רב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י לבלב;1272633:
מנסיוני הרב בעניין ,
לא הייתי ממליצה לך להעזר במידע כזה או אחר שנמסר לך עד כה ע"י אחרים
איננו בעלי מקצוע , ולכל אחד ולכל סוג עור מתאים טיפול אחר ,
ישנן שמות רבים למחלה הזו ולכל אחד טיפול אחר בהתאם לדרגתו
וכן לפעמים לא מספיק רק טיפול אחד אלא כמה דברים יחד.
ממליצה לך בחום לפנות לרופא בשם ד"ר בן אמיתי , הוא מנהל מחלקת עור ילדים בשניידר , הוא מקבל באופן פרטי , הביקור הראשון הינו 800 ש"ח אולם יש החזר מקופ"ח בהתאם לסוג הכיסוי בקופה שלך (לי החזירו 80%) והתשלום הינו רבעוני .
אנחנו הגענו אליו לפני כשלושה חודשים עם מצב קשה ביותר -דומה ביותר למה שהזכרת , והיום -כבלא היה !!
,ממליצה בחום רב!

נכון, אבל לאור המידע הרב שנמצא בידי מטופלים. גם אני הייתי מעדיפה להיעזר במי שיש לו ניסיון. וכמובן לא הייתי מוותרת על בעל מקצוע.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה